|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Amorphis - Tales from a thousand lakes |
|
Saturnus true disco chick |
|
quote: Die is veel te gefreakt om echt rustig te beluisteren, desalwelteplus erg gaaf. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik zou eerder nummers van Tuonela kiezen, zoals Summer's End en Rusty Moon |
|
Hmm..het nieuwere Katationa werk vind ik geweldig om bij weg te dromen. Pain of Salvation en Dead soul tribe zijn ook erg geschikt en het latere Anathema werk (vanaf Judgement) Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: heb geen zak verstand van al die genres en wat het inhoudt... wat houdt het in? hehe Je moeder. |
|
Zoals het al zegt: Folk. (vaak) veel pauken, orkestrale stukken, maar ook hele minimalistisch ingetogen gitaarspel. probeer eens: Death in June Der Blutharsch Dernière Volonte Tribe of Circle (!!) Toroidh erg gaaf, veel sfeer. Laat ik zeggen dat het niet echt links georiënteerd is. |
|
Volksweerbaarheid! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: hehe, die nieuwe LP al gehoord? |
|
Dead can dance - SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Vilosophe? HOe is die eigenlijk? Ik heb niet bijster veel positiefs erover gehoord om eerlijk te zijn. Ik koester liever de kille sfeer van Under Ein Blodraud Maane KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nope one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ook niet. |
|
Ik vind ulver dromerig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
toch niet van op Nattens Madrigal en Bergtatt? |
|
quote:Ik weet niet meer welke welke is. ik heb die LP trilogie. Maar sommige zijn wat ruiger en sommige zijn van die zweverige volklore. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ik geloof dat het eens tijd wordt jou op icq/msn toe te voegen hehe Je moeder. |
|
quote: wat mij betreft een aanrader. het is muzikaal niet vergelijkbaar met de voorganger hoewel ik moet toegeven dat er op inhoudelijk vlak en sfeer er toch enigszins een vergelijking is. het is nu meer uitermate depresieve rock/metal met kippevel opwekkende, kille stukken [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-02-2004 20:15] Je moeder. |
|
Echt hele sfeervolle dromerige rock is Satelite, een band die me vorig jaar heel erg veraste. prog rock van heel hoog niveau. Zeker checken! |
|
Is Moonsorrow al genoemd? Volgens mij wordt Knight Area ook wel een mooie dromerige CD. Ik heb hem nog niet, krijg hem een dezer dagen waarschijnlijk. Maar de recensies beloven veel goeds. En Opeth mag ik zeker niet vergeten. Vooral Damnation Toen ik die voor het eerst hoorde was ik in Opeth teleurgesteld, maar ik vind 'm steeds beter zo kan ie wel weer |
|
Ik zat vandaag in de bus, met m'n gefixte Ipod, te luisteren naar BlutEngel. Dat is ook behoorlijk dromerig (of ik??) Ik was zo ver weg (ik was wel wakker.. ik had iig mijn ogen open) dat de buschauffeur naar me toe kwam dat we al een minuut of 8 op de plek van bestemming waren gekomen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Sommige PF is zeker dromerig, air ook, synaesthasia, mogwai (rock action!!! = ), waldeck... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Summoning was ik nog helemaal vergeten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is veel te blij om bij weg te dromen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |