![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Atrocity. I am the 1%. ![]() |
|
Rush ![]() Vind ik dan.. Ligt er maar aan wat je onder dromerig verstaat ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
nogmaals: nieuwe manes MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html ![]() |
|
Ambeon - Fate Of A Dreamer ![]() |
|
Bij die zangeres is t idd goed wegdromen idd ![]() Over de muziek ben ik minder te spreken; klinkt me 'synthetisch'. My 2 cents: -Tangerine Dream en eigenlijk al het werk van Klaus Schulz -De rustige nummers van Ozric Tentacles (zo maak je dus space rock mijnheer Lucassen!) -Alles van Brian Eno solo en bepaalde samenwerkingsverbanden zoals met The Orb in Fast Forward -Space grooves (cd2) van Robert Fripp (Projeckt 4) -Future Sound of London - Lifeforms -Amorphous Androgynus - Tales of ephidrena -Scorn (met ex-drummer van Napalm Death!!!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Veel stuff van Mike Oldfield ![]() ![]() |
|
Reverend Bizarre - Dunkelheit (Burzum Cover) I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Burzum - Det Som En Gang Var ![]() .. ![]() |
|
quote: hmm dat is misschien jouw opvatting over dromerig, maar ik vind BWP toch wel erg meeslepend. Het is dan ook het beste nummer(en ook album) voor mij om in slaap te vallen, en ook het beste als ik stoned ben ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: idd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Moby & sommige deftones... erg lekker ![]() Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon ![]() |
|
quote: Jezus wat is Mogwai vet. ![]() |
|
Jezus wat was Mogwai vet op Motel Mozaique ![]() Acid Food van het Mr Beast ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aeon op 15-05-2006 15:29] ![]() |
|
sowieso het hele mr beast album is heerlijk ![]() |
|
Earth - Hex or ... Sublieme wegdroom muziek ![]() ![]() |
|
quote: Ja, op deze manier heb ik al een tijd geen kippenvel meer gehad, het trekt door me heen. ![]() |
|
quote: Mijn favoriete CD voor lange treinreizen. ![]() |
|
quote:Niet mee inslaap vakllen, krijg je dromen van achterna zittende indianen .,.. ![]() |
|
Oceansize Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Riverside signature ![]() |
|
Chroma Key Farmer Boys Portishead Splashdown Tea Party [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-05-2006 20:41] ![]() |
|
3rd and the mortal.. al het oude werk, beter als dat wordt het niet! http://thomasr.nvg.org/mortal.info/av.htm ![]() |
|
quote: Misschien zou je wat solo werk van Kari Rueslatten moeten luisteren... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |