|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Varg moet maar ff langs komen. Kunnen we wodka zuipen. |
|
alleen diegene die allemaal op dat forum zitten |
|
quote: Dat is een correcte observatie, trouwens... maar de black metal underground is nu eenmaal vergeven van de mongolen. De death metal underground ook, maar dat zijn gewoon lamzakken dus valt het minder op . |
|
quote: tsja, welke underground niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Eigenlijk is alleen de Doom Metal underground extreem gaaf enzo... this user is dead |
|
Hey...dank voor het compliment...maar ik ben mainstream... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Aapje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik had het dus ook alleen over Vlkodlak en mij ... wiens echte namen niet genoemt zullen worden, omdat het onze underground status kan aantasten this user is dead |
|
quote:Miesje. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Meisje? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hoezo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
|
|
damn Je moeder. |
|
Dat ziet er niet eng uit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nope, eerder lachwekkend. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dat is toch onze kroonprins? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
jim carey Je moeder. |
|
quote: bwuahuahahuawb.. Er stroomt nu bier en half gekauwde pinda's van mijn scherm. En er komt bier uit mijn neus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hahaha, ik kan het me voorstellen ... this user is dead |
|
Hij kan beter weer lang haar nemen. Ach who cares, it's the music that matters. |
|
Hij lijkt trouwens veel op John Litgow op die foto's KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij mag wel bij mij onderduiken... kan die mijn kamer schoonhouden en eten koken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dus onze "stoere" Varg is gewoon een mismaakte versie van Willem-Alexander no text supplied |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |