IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Varg Vikernes 'ontsnapt' uit Noorse gevangenis. Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 26-10-2003 21:56 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Varg moet maar ff langs komen.
Kunnen we wodka zuipen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-10-2003 21:58 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:25 schreef winter throned het volgende:
owh leuk voor hem hoop dat hij weer gepakt word maar muzie blijft nog steeds goed


ga jij ff snel terug naar je cu2 stekkie.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-10-2003 22:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

alleen diegene die allemaal op dat forum zitten


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-10-2003 22:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:00 schreef ghoulliette het volgende:
alleen diegene die allemaal op dat forum zitten

Dat is een correcte observatie, trouwens... maar de black metal underground is nu eenmaal vergeven van de mongolen. De death metal underground ook, maar dat zijn gewoon lamzakken dus valt het minder op .


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-10-2003 22:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is een correcte observatie, trouwens... maar de black metal underground is nu eenmaal vergeven van de mongolen. De death metal underground ook, maar dat zijn gewoon lamzakken dus valt het minder op .


tsja, welke underground niet?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 22:43 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Eigenlijk is alleen de Doom Metal underground extreem gaaf enzo...


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 22:45 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hey...dank voor het compliment...maar ik ben mainstream...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2003 22:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Aapje.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 22:46 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik had het dus ook alleen over Vlkodlak en mij ... wiens echte namen niet genoemt zullen worden, omdat het onze underground status kan aantasten


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 22:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:46 schreef Misanthrope het volgende:
Aapje.
Miesje.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2003 22:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 22:48 schreef Voice Of Doom het volgende:
Miesje.
Meisje?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2003 22:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2003 21:46 schreef Dwaallicht het volgende:
... was daar ook 'berucht', hahaha....


Hoezo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-10-2003 22:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 oktober 2003 19:35 schreef attila_de_hun het volgende:
aiaiai,
levengevaarlijk, vrijheidsbedreigende personen op vrije voeten die eignlijk dood moeten:

Saddam
Osama
Varg Vikernes





AgonY
Usericon van AgonY
Posted 26-10-2003 23:07 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht






karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2003 23:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

damn


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2003 23:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dat ziet er niet eng uit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-10-2003 23:10 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 oktober 2003 23:09 schreef Misanthrope het volgende:
Dat ziet er niet eng uit.


Nope, eerder lachwekkend.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 23:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat is toch onze kroonprins?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-10-2003 23:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jim carey


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2003 23:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 23:07 schreef AgonY het volgende:







bwuahuahahuawb.. Er stroomt nu bier en half gekauwde pinda's van mijn scherm. En er komt bier uit mijn neus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 23:28 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Hahaha, ik kan het me voorstellen ...


this user is dead


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-10-2003 23:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hij kan beter weer lang haar nemen.
Ach who cares, it's the music that matters.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-10-2003 23:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Hij lijkt trouwens veel op John Litgow op die foto's


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-10-2003 23:35 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hij mag wel bij mij onderduiken... kan die mijn kamer schoonhouden en eten koken...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-10-2003 23:46 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 26 oktober 2003 23:07 schreef AgonY het volgende:






Dus onze "stoere" Varg is gewoon een mismaakte versie van Willem-Alexander


no text supplied


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen