|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
jammer genoeg leeft die gast nog Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote: Inderdaad.Daar hoort Varg,in een inrichting,niet in de gevangenis maar "genezen" zal hij nooit... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
gelzen op een amrikaans metalboard http://pub29.ezboard.com/btalesfromthepitvideo If he makes another "Det Som Engang Var" or whatever it was called while he's on "leave", I'll be happy. That album RULES. I wonder if he's hanging with the Dutchies? They all live in the woods, don't they? verder commentaar overbodig lijkt me(alhoewel zijn eerste zin natuurlijk volledig juist is). |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahaha. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ...sprak IceQueen, het alwetende orakel... this user is dead |
|
quote: Het alwetend orakel...Hé,laat ik mn nick fff veranderen;dit klinkt vetgaaf :p Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Lul nou maar niet zo dom. this user is dead |
|
wat een sukkel, laat ie zich binnen een dag al oppakken no text supplied |
|
quote:Heb je hier een directe link (en liefst login) van? Ik heb namelijk een donkerbruin vermoeden wie die lui hier bedoelen.. Alleen ben ik geband op dat forum.. |
|
quote: jaja,jij bent braaf Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: bedoel je ene link naar dat board ? http://pub29.ezboard.com/ftalesfromthepitvideofrm1 je moet je wel registreren dacht ik als je dat bedoelt met "login". Ik lurk er zo nu en dan eens want het is een van de meest debiele boarden die ik ken. Ik denk wel dat ik weet waar jij op doelt. Er is toch eens een "strijd" geweest tussen de muur en deze gasten? waar ze in de VS overigens nu nog op teren. |
|
quote: Zit ie niet gezellig bij jou thuis? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee,toch niet Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Daar heb ik dus ook mijn ban aan te danken.. Maar goed.. Ik heb al even een nieuwe account aangemaakt.. |
|
Wat zielig dat hij helemaal alleen aan't ronddolen was. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
|
|
quote: rot op poser, als je denk dat je stoer bent door te doen alsof dit je niet interesseerd ga dan maar weer lekker naar je trance muziek luisteren. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:Het kan ook zijn dat sommige mensen een andere smaak hebben. Nu weer ontopic. En voor jou: " " |
|
lees net wat hij zoal gedaan heeft... sick fucker!!!! Bruce Banner |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jaja hij heeft Aske, Filosofem, Det som engang var, Hvis lyset tar oss gedaan. Inderdaad een sick fucker. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb ergens gelezen dat de Black Metal Mafia achter de ontsnapping zat. ff kijken of ik de link nog kan vinden. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Het gaat hier toch niet om smaak? Mij gaat het om zijn stomme reacties. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Laat mij even zijn handje gaan vasthouden Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |