|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Devine ce que j'ai vu dans le bois! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Le prince de bière qui avait annorexia? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Pas tout à fait... c'était quelqu'un d'autre! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
l'était le cadavre violé de ce guitariste homosexuel de Mayhem Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat forum was berucht, omdat het een mengeling was van louter Varg-aanbidders en geinponems. Oftewel, nog erger dan metalfan en de Muur bij elkaar . |
|
hahahaha.. Zwaremetalen is nog het gayste forum ooit.. offtopic gaan, mensen in de zeik nemen en bands afzeiekn zijn al genoeg voor aan ban.. alles wat de moddereters niet aan stat wordt gemodereeeeeeeeeerrrrrrrrrrddddt... gayzzzzzzz Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
juist Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Atilla_de_Hun jij kent nogal veel noorse black metal muzikanten heb ik begrepen. Hoe denken die lui eigenlijk allemaal over Varg? Er worden genoeg covers van burzum gespeeld en darkthrone deelde ook al wat teksten. Houdt dit in dat ze ook Varg als persoon kunnen waarderen? Of vinden ze 'm stiekem maar een idioot, doch zn muziek relaxed??? Winter is coming |
|
quote:Je hebt nog gelijk ook...een beetje... quote: Hmmm...boeit dat? Mja...niks persoonlijks hoor...maar het lijkt me zo irrelevant... Ach...misschien ga IK ook wel eens van zulke vragen stellen... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 27-10-2003 2:28] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
VARG VIKERNES(S) BUSTED!!! A day after he failed to return to prison as scheduled after a short leave, Varg Vikernes was captured by the Norwegian police on a highway outside the country's capital. Vikernes was taken into custody at 12:45 a.m. Monday morning (October 27) after police in Oslo received information from police in Romerike that the fugitive was traveling in a Volvo v70 on the E6 road to Oslo. "We signaled for Vikernes to stop, but when he didn't, we were forced to box his car in between two police cars. There was a was dent `to the car`," officer Vider Hjulstad told NTB. Varg Vikernes was alone and unarmed at the time of his arrest. More info, including picture: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=82235 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/3206575.html Source: VAMPIRE MAGAZINE [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-10-2003 8:45] |
|
Een Volve hé... Wat een poser !!! |
|
quote: Denk dat je Hub de Gallier bedoelt en niet Attila? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Freduk, ik ken niemand in Noorwegen dus ik denk dat jij mij met iemand verwart. Overigens, op Blabbermouth staat dat ze hem al te pakken hebben. |
|
quote:Koop een bril! Staat al in dit topic [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-10-2003 8:45] |
|
quote:maar nu hebben ze hem nog een keer! |
|
V-e-r-s-c-h-r-i-k-k-e-l-i-j-k!!! Mijn moeder dacht ook dat het Willem Alexander was. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Raar, nog andere websites dan blabber waar dit opstaat? Ben benieuwd of zijn lijk gevonden wordt of dat ie gewoon verdwijnt zoals anderen uit lijstje "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Misschien mag dat wel niet in de gevangenis...? this user is dead |
|
Maar eeuh, pfiiew hij zit weer vast ... misschien dat ik vanavond dan weer kan slapen. this user is dead |
|
quote: Hij had al lang het recht om in't weekend naar huis te gaan,eh Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ..wees daar maar niet zo zeker van dat hij geen vlieg kwaad doet...heb een geprek gehad met een noor die beweert van varg persoonlijk te kennen.Hij zei me dat varg nog vol moordgedachten zit Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hm, ik zie het al voor mij. Maar natuurlijk krijg je een paar tonnen benzine en een vlammenwerpertje om mee te spelen in het weekend. En nu een braaf Vargje zijn en mooi terugkomen he. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: So ? Wie niet ? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |