|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
En het is volgens mij ook 'mijn klas' in plaats van 'me klas'. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
toch maar even doen, en dan vanaf nu meteen ook on topic graag. Dank Bruce Banner |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 16-12-2004 18:03] |
|
Zoek de verschillen: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hij heeft ook een adres gegeven, waar je hem brieven op kan sturen, hij zal ze ook antwoorden, tenzij ze beginnen met 'Hail Satan' want voor dat soort brieven heeft Varg geen tijd... Ik denk dat ik hem een vakantie kaartje zal gaan sturen! Een soort fanmail... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: hey Lain, dat was behoorlijk ON-topic en die actie van jou behoorlijk OFF-topic whatever.... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 16-12-2004 18:12] |
|
quote: Ah, mooi ik heb nog kerstkaartjes over waar ik vanaf moet, zal ik ze even zonder postzegel zijn kan op sturen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: gevonden... |
|
vargt haerst zijn benen |
|
varg* |
|
quote: Varg Vikernes Trondheim Fengsel Nermarka 2, N-7047 Trondheim, Norway Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
kerstkaartjes sturen naar je grote held he |
|
ik ga mijn baard haerschen met een pincet |
|
schrijf gewoon christelijke gedichtjes en stuur ze naar die arme man |
|
een gezellige kerstkaart kan die man best gebruiken aangezien hij altijd vriendelijk is in de maand oktober en december en hij jullie allemaal de schoen vult lijkt me dat geen groot probleem |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Varg is Christelijk en houd ziels veel van kerstmis [Dit bericht is gewijzigd door plantaardig op 16-12-2004 20:01] |
|
het is varg botjood |
|
wist ik veel dat jij het was lol wanneer kom je weer zuipen kerel? |
|
quote: op een zondag |
|
oke dan kerel |
|
werd de verbinding verbroken aan de telefoon? heil |
|
quote: ja ik deed het internet aan |