|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus een beetje bloot in z'n mailbox maakt hem not-gay, terwijl het dagelijks binnen-doen van drie hoeren door Joey demaio niks afdoet aan zijn gay-dom... Interesting... |
|
Ach ja, iedere dumkopf met een grote bek lijkt vanzelf volgelingen te krijgen. Dus als mensen hun gebrek aan eigen gedachten willen illustreren door een figuur als varg achterna te rennen moeten ze dat lekker doen lijkt me. |
|
quote: Eh, wat een conclusie, en wat doet dat hier? (was een grap) Trouwens, ik denk niet dat Icequeen ooit op Manowar heeft zitten kappen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee ? Ik dacht van wel eignelijk...maar ik kan me vergissen natuurlijk (dingen onthouden is niet mijn ding). Hoe dan ook... Varg is niet gay...Varg is gek ! |
|
quote: Nee? Echt? Ik denk dat we hier over dit punt allemaal een consensus bereikt hebben . I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: SLotje dan ! |
|
quote: Héhé, ja, aangezien hij toch weer achter slot en grendel zit I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
en nu maar wachten totdat bard faust en jon van dissection em van kant maken zoals beloofd "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, lap. Het is weer van dat over die zielige reetkever. Het is het niet waard er nog een enkel woord na deze reactie aan te spenderen. Dat stuk uitschot maakt dikke CRAP muziek en zou moeten vergeten worden! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
varg hearch |
|
quote: En nou in het Nederlands newbie? Het wordt niet op prijs gesteld als je oude topics omhoog gaat schoppen zonder reden |
|
quote: reden? dit is gewoon mijn mening en dit is een vrij land dus ga maar weer trug naar turkije als je hier iets tegen hebt en ik sta toevallig wel een 9 voor nederlands |
|
quote: Hahaha.... Oud Vuil. |
|
quote: Een 9? Zit je in groep 2 of groep 3 van de basisschool? |
|
quote: OV2 licht mentaal gehandicapten met neiging tot autisme. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: op het vmbo gezwel |
|
Waarschijnlijk O.L.O. Ongelovelijk Laag Onderwijs. spelfout weggehaald... |
|
quote: Dan kan iedereen een 9 halen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: waarom ben ik dan de enigste in me klas? |
|
quote: Dat ligt aan jouw klas, zit je soms bij de josti band in de klas? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
typ dan ook nederlands, wat in godsnaam is hearch? wuust robuust |
|
quote: Omdat je als eerste Jip & Janneke uitgelezen hebt? |
|
quote: zowel inhoudelijk als grammaticaal is die 9 niet geheel juist....volgens mij moet je het getal 180 graden draaien....wat heb je voor wiskunde...sorry, rekenen? |
|
quote: enige.... ...met je 9 op Nederlands.... even serieus: als je oude topics omhoogschopt, kom dan wel met iets zinnigs aangezet, en niet met een post als "Varg Hearch" (wat het ook mag zijn, waarschijnlijk een poging om "Heersch" te zeggen). nu weer lief zijn kinderen!! Bruce Banner |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |