![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Net als vorig jaar zal ik na alle waarschijnlijkheid weer aanwezig zijn.Staan weer goede bands tussen! ![]() |
|
cool, fubar....denk da'k ook maar weer kom, was gezellig vorig jaar ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Altijd fijn zo'n overkill aan Grindcore kan ik er de eerste 2 weken weer tegenaan! ![]() |
|
kan ik er weer een dagje tegenaan ![]() ![]() |
|
ik kom ook wel weer naar de willemeen, waarschijnlijk als uw gardeobe juf ![]() wel jammer dat of het aanbod aan goede grindbands zo laag is of dat steeds dezelfde bands geprogammeert worden om een andere andere reden. ![]() |
|
Genoeg bands om me goed te vermaken ![]() ![]() |
|
dat natuurlijk in ieder geval! wel jammer dat collision er niet tussen staat! ![]() |
|
*meldt* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! ![]() |
|
Me too... gaaf, is weer een tijd trug heb vorig jaar gemist ![]() ![]() |
|
REGURGITATE?!, BLLLLEEEEEUURRRGRGRGHGHGHGGH, hehe, leuk, die wil ik wel weer een keer zien. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
of course (weer zoals elk jaar) in niet nuchtere toestand aanwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Het programma van OVS 3 is ietwat veranderd!! -inhume -blockheads -agathocles -prostitute disfigurment -rompeprop -cliteater -gruesome stuff relish -leng t'che -fubar -grobar ![]() |
|
ik denk dat ik er wel heen zal gaan, leuke line up ![]() |
|
muhahahahaha.... PRESENT!! al moet ik er iemand voor omleggen maar ik BEN er!!! ![]() ![]() |
|
Jammer geen regurgitate meer.... ![]() ![]() |
|
Ik zal er hoogstwaarschijnlijk ook wel zijun! Ken genoeg mensen in Zwolle waarvan ik weet dat ze ook gaan. Vervoer moet ik nog even bekijken! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ik ben er misschien ook wel bij, was vorig jaar ook leuk ![]() |
|
Vet!! Wordt weer een drukke bedoeling!! ![]() |
|
quote: moet je niet vermelden dat jullie een nieuwe website hebben ![]() ![]() |
|
wie? hun orkestje? ![]() |
|
ik was wel van plan te komen ja Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht ![]() |
|
ik denk dat we ook op bezoek komen ja ![]() |
|
quote: volgens mij stond in de willemeen mail dat cliteater een nieuwe webpagina had ![]() |
|
quote: Misschien da'k lang kom om hetzelfde te doen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |