|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Als druk te hoog is ... zet je em lager .... |
|
dat is te technisch voor mij |
|
Wat trouwens helemaal lachwekkend was is dat een jongetje aan mij vroeg of Metallica live te vergelijken was met deze bands want hij had er een kaartje voor maar vond dit toch wat hard Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik hoop voor jou dat je niet het meisje was die op een gegeven moment achter de bonnen stond. Die was echt stront gaar en begon me half uit te kleden. Daarna kreeg ik nog een obsceen voorstel, hetgeen ik maar afgeslagen heb. Fest was trouwens weer mega vet. Waarom zijn er niet meer van dit soort festivals?!! De toko was om 16u al zo goed als uitverkocht, dus er is voldoende animo! Buiten bllodshed fest en Volle snoeren is er niks meer als dit. Zonde! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Ok, maar 4 keer in het jaar over Nederland verspreid zo wel ok zijn denk ik. Ik organiseerde eerst in Limburg allerlei shit, maar aangezien ze hier alle fatsoelijke toko's dichtgooien wordt het er niet makkelijker op gemaakt. En ondanks het feit dat het super afgelegen ligt, was het altijd druk. Begint wel weer te kriebelen om iets te gaan organiseren als ik festivals als dit zie. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Het was erg gezellig in Willemeen, ik heb me erg goed vermaakt! Ik heb weer genoeg grind gehoord voor een tijdje... Alleen minder dat iedereen met wie ik mee was er ineens vandoor was bij Inhume.... Ach ja, ik heb toch nog iemand gevonden die me bij de Stortebeker wilde droppen, . Ghoullie: Het viel bij Inhume niet aan je te merken dat je veel op had hoor. (of lag dat aan mijn eigen toestand) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Was zeker gezellig! Helaasch moesten wij er ook tijdens Inhume al vandoor.. maar die zien we binnenkort wel weer.. |
|
ik vond t een enig festival. hopen op meer edities. volgend jaar wel meer afwisseling qua programmering. |
|
ach, het ragde er nu lustig op los, vond het wel gaaf zo. en er zijn een paar menschen met naar zere ribben weggegaan respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Volgende keer wat meer blaxh zou leuk zijn anders moet ik me weer een delerium zuipen en me op de wc gaan verstoppen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
meer afwisseling ??? Hoezo ??? Het was perfect gewoon zoals de line up van bands was ! Alsof god zelf de line up verzorgde !!!Als afgelopen zaterdag de hemel zou zijn geweest had ik er met liefde willen blijven ! |
|
quote: hahaha ik kan je garanderen dat ik dat niet was. |
|
[quote]Op 28 maart 2004 21:53 schreef kinglei het volgende: Wie kan me vertellen wat voor een shirt die zanger van Grobar aanhad, met zo'n cristusfiguur voorop. quote] Niemand ?? if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
quote: Dan weet ik misschien wel een zaaltje: Baroeg / Rotterdam. Mail me maar even anders... zie mijn profiel... |
|
quote: gheghe ik kreeg er dus een mail over, misschien dat je er nu zelf al een hebt. anders:"Dat shirt dat ik aanhad zaterdag heb ik op Fuck The Commerce gekocht afgelopen jaar. Was van een of ander underground label of zo." Hij was iig erg blij met de reactie |
|
quote: en ik heb een lueke achtertuin, leef je uit!! |
|
quote: Ja. Minder grindcore bijvoorbeeld. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Wat een huilebalken allemaal, op een grindfest roepen dat er teveel grind is. tsssss |
|
quote: nee schat... ik bedoel dus 'andere' grindcore bands. blood i bleed bijvoorbeeld |
|
Hoeveel smilies moet ik de volgende keer gebruiken om te laten zien dat ik er niks van meen? [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 30-03-2004 10:36] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Ja maar ik word altijd verkeerd ingelicht Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: haha, je weet toch onderhand dat je me niet te serieus moet nemen... |
|
quote:Slap excuus voor het niet kunnen interpreteren van smileys Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Inderdaad. Wat een ontzettende gaye DJ was daar aan het draaien trouwens. Op een grindfest wil ik gewoon alleen maar lompe shit horen! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |