|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Net als vorig jaar zal ik na alle waarschijnlijkheid weer aanwezig zijn.Staan weer goede bands tussen! |
|
cool, fubar....denk da'k ook maar weer kom, was gezellig vorig jaar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Altijd fijn zo'n overkill aan Grindcore kan ik er de eerste 2 weken weer tegenaan! |
|
kan ik er weer een dagje tegenaan |
|
ik kom ook wel weer naar de willemeen, waarschijnlijk als uw gardeobe juf wel jammer dat of het aanbod aan goede grindbands zo laag is of dat steeds dezelfde bands geprogammeert worden om een andere andere reden. |
|
Genoeg bands om me goed te vermaken |
|
dat natuurlijk in ieder geval! wel jammer dat collision er niet tussen staat! |
|
*meldt* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Me too... gaaf, is weer een tijd trug heb vorig jaar gemist |
|
REGURGITATE?!, BLLLLEEEEEUURRRGRGRGHGHGHGGH, hehe, leuk, die wil ik wel weer een keer zien. This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
of course (weer zoals elk jaar) in niet nuchtere toestand aanwezig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het programma van OVS 3 is ietwat veranderd!! -inhume -blockheads -agathocles -prostitute disfigurment -rompeprop -cliteater -gruesome stuff relish -leng t'che -fubar -grobar |
|
ik denk dat ik er wel heen zal gaan, leuke line up |
|
muhahahahaha.... PRESENT!! al moet ik er iemand voor omleggen maar ik BEN er!!! |
|
Jammer geen regurgitate meer.... |
|
Ik zal er hoogstwaarschijnlijk ook wel zijun! Ken genoeg mensen in Zwolle waarvan ik weet dat ze ook gaan. Vervoer moet ik nog even bekijken! |
|
|
|
Ik ben er misschien ook wel bij, was vorig jaar ook leuk |
|
Vet!! Wordt weer een drukke bedoeling!! |
|
quote: moet je niet vermelden dat jullie een nieuwe website hebben |
|
wie? hun orkestje? |
|
ik was wel van plan te komen ja Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
ik denk dat we ook op bezoek komen ja |
|
quote: volgens mij stond in de willemeen mail dat cliteater een nieuwe webpagina had |
|
quote: Misschien da'k lang kom om hetzelfde te doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |