IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : op volle snoeren part 3 grindfest Willemeen Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2004 21:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:13 schreef ghoulliette het volgende:
tv kijken met een zakchips is idd veel bruter.

Er waren trouwens erg veel mooie dames (zelfs Franse dames), die zaten vast niet bij jou in de woonkamer

Heb je hun telefoonnummer?

Mooie dames in death metal/grindcore, ik kan het eigenlijk niet geloven.

Ik heb gehoord dat 'Menstrual Stomphulk' werd gespeeld trouwens, dat had ik wel heel even willen zien.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 21:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:26 schreef ghoulliette het volgende:
ja een combi tussen goede meid en muzieksmaak kan natuurlijk niet.
nee die zijn 65 miljoen jaar geleden uitgestorven.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:36 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Heeft d'r iemand toevallig foto's van Inhume gemaakt op het op volle snoeren fest ???

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja

nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:38 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

cool !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hopelijk, nu was ik tijdens inhume niet meer al te helder.....

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-03-2004 21:39 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

De dames werden idd redelijk goed vertegenwoordigt gisteren. Alleen een beetje jammer dat de dames wc's dat dan weer niet deden...

Subtiel kamerolifantje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geghe, gelukkig weet ik dat je als meisje op drie plekken terecht kan

boven was de plee wel ranzig trouwens, al dat "water" op de vloer.

nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 21:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

die foto's van Inhume als je ze hebt, komen die dan op Shadowsofdisgust te staan, of kan ik die bij jou bestellen ?

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 28-03-2004 21:53 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Was gisteren prima in orde allemaal.
Alleen inderdaad kleine bar boven te veel schuim en te weinig bier.
Rompeprop moeten echt een frontman zoeken ik miste smegma en zijn commentaar echt wel, maar muzikaal
Wie kan me vertellen wat voor een shirt die zanger van Grobar aanhad, met zo'n cristusfiguur voorop.
Maar al met al was het zeer de moeite waard en volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.

if you don't like the topic don't reply.. just let it die

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:44 schreef nekro het volgende:
die foto's van Inhume als je ze hebt, komen die dan op Shadowsofdisgust te staan, of kan ik die bij jou bestellen ?

die zet ik wel op shadows. moet er ook nog steeds pics van hate eternal opzetten geloof ik

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:53 schreef kinglei het volgende:
Was gisteren prima in orde allemaal.
Alleen inderdaad kleine bar boven te veel schuim en te weinig bier.
Rompeprop moeten echt een frontman zoeken ik miste smegma en zijn commentaar echt wel, maar muzikaal
Wie kan me vertellen wat voor een shirt die zanger van Grobar aanhad, met zo'n cristusfiguur voorop.
Maar al met al was het zeer de moeite waard en volgende keer probeer ik er weer bij te zijn.

maar vond je het barmeisje niet erg lief?

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 28-03-2004 22:16 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Jawel, ik herkende je van een foto hier op ZM.
Je had toch een rolling stones shirt aan ?.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:16 schreef kinglei het volgende:
Jawel, ik herkende je van een foto hier op ZM.
Je had toch een rolling stones shirt aan ?.

jep, ben ik nou lief of niet

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 28-03-2004 22:18 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Ik ken je niet maar je zag er wel lief uit

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik werkte trouwens wel met 2 onwijze kneuzen, dat was echt kut. Konden niet tappen, lieten alles vallen en liepen continue in de weg. Werd helemaal zenuwachtig van die gastjes.

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 28-03-2004 22:22 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Ik wou er eigenlijk niet over beginnen....
Een kennis van mij heeft er over geklaagd dat er ook wat bier in het glas moet zitten en niet allen schuim.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

meisje met grijs t-shirt?

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 28-03-2004 22:25 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

met lip piercing ?.
Is een kennis van mij.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja die, dat weet ik nog wel, die kneus met zijn poot in het gips werkte voor het eerst. Tapte, gooit helft er meteen weer uit en tapte opnieuw. Het de tap open zetten en na 3 seconden het "glas" eronder zetten was ook iets wat mij deed verbazen. Volgens mij is er meer bier door de gootsteen gegaan dan dat er getapt is. Een beetje zonde.Hij had de chocomel ook op de grond laten stuiteren.......*zucht*

Achja, gelukkig is het bier er niet al te duur

kinglei
Usericon van kinglei
Posted 28-03-2004 22:31 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Klopt en het smaakte ook best.
We komen zeker eens terug is een gezellig zaaltje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 28-03-2004 22:58 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

het was wel erg gaaf gisteren

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:00 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Ik heb me uitstekend vermaakt qua muziek en de "Grote jongens" Voor herhaling vatbaar!

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-03-2004 11:05 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:33 schreef ghoulliette het volgende:
even ter verdediging, dat lag niet zozeer aan hans denk ik, want de tap boven was ook echt ruk. Veels te veel druk dus schuim tot de met. (ik was tot 17.00 barmens aan de kleine bar)
klopt... jij hebt ook nog een bestelling van mij getapt... tot 3x toe (maar goed je hebt dus een goed excuus... en daarbij drink ik toch geen bier dus wat kan mij het verrotten )

maar goed... rompeprop moet dus inderdaad een nieuwe frontman zoeken (al denk ik niet dat iemand smegma kan vervangen.) muziekaal is het nog hetzelfde maar die verhaaltjes tussendoor maken het toch wel af.... en die moeten we dus nu missen

[Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 29-03-2004 11:10]

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com