|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:nee die zijn 65 miljoen jaar geleden uitgestorven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heeft d'r iemand toevallig foto's van Inhume gemaakt op het op volle snoeren fest ??? |
|
ja |
|
cool ! |
|
hopelijk, nu was ik tijdens inhume niet meer al te helder..... |
|
De dames werden idd redelijk goed vertegenwoordigt gisteren. Alleen een beetje jammer dat de dames wc's dat dan weer niet deden... Subtiel kamerolifantje |
|
geghe, gelukkig weet ik dat je als meisje op drie plekken terecht kan boven was de plee wel ranzig trouwens, al dat "water" op de vloer. |
|
die foto's van Inhume als je ze hebt, komen die dan op Shadowsofdisgust te staan, of kan ik die bij jou bestellen ? |
|
Was gisteren prima in orde allemaal. Alleen inderdaad kleine bar boven te veel schuim en te weinig bier. Rompeprop moeten echt een frontman zoeken ik miste smegma en zijn commentaar echt wel, maar muzikaal Wie kan me vertellen wat voor een shirt die zanger van Grobar aanhad, met zo'n cristusfiguur voorop. Maar al met al was het zeer de moeite waard en volgende keer probeer ik er weer bij te zijn. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
quote: die zet ik wel op shadows. moet er ook nog steeds pics van hate eternal opzetten geloof ik |
|
quote: maar vond je het barmeisje niet erg lief? |
|
Jawel, ik herkende je van een foto hier op ZM. Je had toch een rolling stones shirt aan ?. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
quote: jep, ben ik nou lief of niet |
|
Ik ken je niet maar je zag er wel lief uit if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
ik werkte trouwens wel met 2 onwijze kneuzen, dat was echt kut. Konden niet tappen, lieten alles vallen en liepen continue in de weg. Werd helemaal zenuwachtig van die gastjes. |
|
Ik wou er eigenlijk niet over beginnen.... Een kennis van mij heeft er over geklaagd dat er ook wat bier in het glas moet zitten en niet allen schuim. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
meisje met grijs t-shirt? |
|
met lip piercing ?. Is een kennis van mij. if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
ja die, dat weet ik nog wel, die kneus met zijn poot in het gips werkte voor het eerst. Tapte, gooit helft er meteen weer uit en tapte opnieuw. Het de tap open zetten en na 3 seconden het "glas" eronder zetten was ook iets wat mij deed verbazen. Volgens mij is er meer bier door de gootsteen gegaan dan dat er getapt is. Een beetje zonde.Hij had de chocomel ook op de grond laten stuiteren.......*zucht* Achja, gelukkig is het bier er niet al te duur |
|
Klopt en het smaakte ook best. We komen zeker eens terug is een gezellig zaaltje if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
|
|
het was wel erg gaaf gisteren |
|
Ik heb me uitstekend vermaakt qua muziek en de "Grote jongens" Voor herhaling vatbaar! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:klopt... jij hebt ook nog een bestelling van mij getapt... tot 3x toe (maar goed je hebt dus een goed excuus... en daarbij drink ik toch geen bier dus wat kan mij het verrotten ) maar goed... rompeprop moet dus inderdaad een nieuwe frontman zoeken (al denk ik niet dat iemand smegma kan vervangen.) muziekaal is het nog hetzelfde maar die verhaaltjes tussendoor maken het toch wel af.... en die moeten we dus nu missen [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 29-03-2004 11:10] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |