|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Was idd helemaal super! Mag van mij ook meer gedaan worden. Hoeven dan niet altijd zoveel bands te zijn, maar een leuke grindavond gaat er altijd wel in! |
|
wat vonden jullie eigenlijk van Leng Tche ?? Persoonlijk vond ik dat de minste band van het festivalletje ! |
|
quote: Die heb ik gemist, vorig jaar wel gezien met die wazige ninja die rond liep spastisch te doen. Te rest van de band stond er toen als een stel zoutzakken bij, ik weet niet of dat dit jaar ook zo was. |
|
hahahaha, was dus nu ook het geval, het erge was dus dat ik die lui bij Waco Jesus in Baroeg ook al tegenkwam. Maar in ieder geval, het optreden was nogal suf van Leng Tche, totdat die Ninja het ineens nogal op z'n heupen kreeg en spastisch in het rond begon te rennen, bijna tegen me opknalde, nou ja, was 'k wel meteen weer helemaal bij, hahahaha maar de muziek van hun kon me niet boeien, misschien volgende keer beter. |
|
ik vond dat een van de beste bands, goed geluid, geen cliche gore teksten en ze beweegde wat op en neer. |
|
alsof die teksten verstaanbaar zijn |
|
BLOCKHEADS Inhume gemist Sorry Ben, der Rudy wilde nach Hause. Ist wel nog een beetje vol gebleven bij Inhume? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
gheghe al dat publiek dat bij Blockheads op het podium kwam, dat was echt lachen. Bij Inhume was het nog best vol toch? |
|
Heb Blockheads jaren terug in Tsjechie gezien en daar stormde ook iedereen het podium op hahaha.Er werd zelfs door de mensenmassa met de gitarist gegooid die al zwevede over het publiek toch zijn deuntjes bleef spelen.Geweldig optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bora, zoals je in dit topic alleen al kunt lezen was 3/4 van het volk al naar huis tijdens Inhume. We speelden ook weer veel te laat waardoor de meesten weg moesten i.v.m. openbaar vervoer en sjit. (Minder bands is w.m.b. i.d.d. de oplossing). Volgende keer openen we maar eens of zo. Zaterdag beuken en bier in panningen bij Rompeprop etc.! |
|
You betcha ass Ben! |
|
geen slecht idee... minder bands. maar t was toch een erg goed feest. meer van dit soort graag. |
|
quote: Zonde man. In ieder geval wordt dat bier en beuken er zaterdag niet minder om! Kzie je zaterdag. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Eerst maar ff beuken, daarna cumt het rijkelijke bier wel. |
|
Wij Frieschen hebben anders nog even ons best gedaan aan het einde bij Inhume. Stonden op laatst alleen nog maar lui uit het noorden in de "pit". |
|
omdat jullie met de auto waren?!?! |
|
Op Volle Snoeren 4 moet gewoon afgelopen zijn VOOR de laatste treinen vertrekken. |
|
was het ook. Op zaterdag rijden er nachttreinen. morgen zijn de foto's klaar |
|
EINDELIJK!!! Zijn ze goed gelukt ? |
|
|
|
Of ik ben nog te brak van de zuipsessie van gister of d'r is wat anders aan de hand maar ik kan ze niet vinden waar oh waar staan die foto's ik wil ze zien |
|
Shit, moet toch echt eens lezen voor ik wat post ! Fuck, maar goed komen die pix morgen ook meteen on line *dat kut bier ook altijd* |
|
ik moet tot 5 uur werken, ik denk dat ik ze aan het einde van de avond wel ingescanned heb. |
|
zijn het er veel ? Ook nog toffe pix van de pit ? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |