IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : op volle snoeren part 3 grindfest Willemeen Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 12:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 12:18 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ben er waarschijnlijk toch niet bij.. geld is bijna op
bij mij is er net gestord

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

VEMP
Usericon van VEMP
Posted 25-03-2004 11:19 by VEMP Wijzig reactieProfiel van VEMPQuote dit bericht

Ik heb er zin in!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

brb dat was weer alcoholisch. Weinig van de bands gezien en wat ik zag zoog
Wel veel ZM-ers

trol
morke
ghoullie
stigma
brujeria
irritante klootzak
mydyingsic
en ik geloof nog een paar maar m'n geheugen laat me in de steek.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 28-03-2004 20:28 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 12:27 schreef kwelgeest het volgende:
Wel veel ZM-ers

trol
morke
ghoullie
stigma
brujeria
irritante klootzak
mydyingsic
ik was ook weer van de partij

en aan de barman beneden is ook nix veranderd.. nog steeds op klompen en nog steed geen bier kunnen tappen... alles tot 3x toe opnieuw doen

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 20:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Wel veel ZM-ers

trol
morke
ghoullie
stigma
brujeria
irritante klootzak
mydyingsic

volgens mij haal je irritante klootzak door de war met Stennis. Heb i.k. niet gezien, terwijl hij altijd wel aanwezig is zeg maar

nekro
Usericon van nekro
Posted 28-03-2004 20:32 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ha, mijn eerste keer Op Volle Snoeren, en wat een gaaf feestje dat het was ! Het was het eindje rijden ( vanuit Rotterdam ) wel waard ! En beter dat er gereserveerd was ! Alleen jammer dat Smegma niet meer bij Rompeprop zit.Inhume was weer fantastisch, net als Cliteater en Grobard, toch wel de bands waarvoor ik kwam !Hopelijk volgend jaar weer ?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 20:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:31 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij haal je irritante klootzak door de war met Stennis. Heb i.k. niet gezien, terwijl hij altijd wel aanwezig is zeg maar
hehe nee lieverd ik heb toch echt ff met de heer Nachtraef staan praten gister en nee ik had geen delerium

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 20:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:28 schreef XdeckX het volgende:
ik was ook weer van de partij

en aan de barman beneden is ook nix veranderd.. nog steeds op klompen en nog steed geen bier kunnen tappen... alles tot 3x toe opnieuw doen

even ter verdediging, dat lag niet zozeer aan hans denk ik, want de tap boven was ook echt ruk. Veels te veel druk dus schuim tot de met. (ik was tot 17.00 barmens aan de kleine bar)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:33 schreef kwelgeest het volgende:
hehe nee lieverd ik heb toch echt ff met de heer Nachtraef staan praten gister en nee ik had geen delerium

Heeft dat jimhoofd niet eens hoi gezegd! *schud hoofd*

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 20:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 20:34 schreef ghoulliette het volgende:
Heeft dat jimhoofd niet eens hoi gezegd! *schud hoofd*
Hij was er ook maar heel ff en ging toen DNS kijken in Panningen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-03-2004 21:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Weinig van de bands gezien en wat ik zag zoog

Het was dan ook grind he?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:09 schreef Chelman het volgende:

en jij was er niet!---> GAY

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 21:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:09 schreef Chelman het volgende:
grind/death maar ik was er weer eens om een andere rede.
En dan nog gezellig daar ouwehoeren is beter dan hier in de Ozzy hangen.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-03-2004 21:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:09 schreef ghoulliette het volgende:
en jij was er niet!---> GAY

Ik ga een beetje naar een of ander dorp aan de andere kant van het land afreizen om wat kutbands te zien.....niet dus.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:12 schreef Chelman het volgende:
Ik ga een beetje naar een of ander dorp aan de andere kant van het land afreizen om wat kutbands te zien.....niet dus.

tv kijken met een zakchips is idd veel bruter.

Er waren trouwens erg veel mooie dames (zelfs Franse dames), die zaten vast niet bij jou in de woonkamer

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:16 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

yeah samen met hun vriendjes

een vriendin zoeken in metalkringen is voor mij not-done, arrogante kutwijven...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-03-2004 21:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:13 schreef ghoulliette het volgende:
tv kijken met een zakchips is idd veel bruter.

Wat jij gaaf vindt...

quote:

Er waren trouwens erg veel mooie dames (zelfs Franse dames), die zaten vast niet bij jou in de woonkamer

Ik heb een hekel aan Fransen....jij verwart mij denk ik met Dwaallicht...die geilt op Frankrijk.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:16 schreef Je Moeder het volgende:
yeah samen met hun vriendjes

een vriendin zoeken in metalkringen is voor mij not-done, arrogante kutwijven...

dat meiden in de metal vaak met jongens zijn betekend nog niet dat ze in hun relatie zitten. Dat is slechts een excuss om te gebruiken tegen lelijke losers

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:17 schreef Chelman het volgende:
Wat jij gaaf vindt...

Ik heb een hekel aan Fransen....jij verwart mij denk ik met Dwaallicht...die geilt op Frankrijk.

nee jij was gay, ik verwacht helemaal niet dat je op vrouwen valt

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 21:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:17 schreef ghoulliette het volgende:

dat meiden in de metal vaak met jongens zijn betekend nog niet dat ze in hun relatie zitten. Dat is slechts een excuss om te gebruiken tegen lelijke losers
Shit trap ik iedere keer weer in

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:19 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 21:17 schreef ghoulliette het volgende:

degenen die ik tegen ben gekomen in de loop der jaren iig wel... net zulke sletten als in de gemiddelde breezerbar

maar goed, wel enigszins gegeneraliseerd natuurlijk

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-03-2004 21:23 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:19 schreef Je Moeder het volgende:
degenen die ik tegen ben gekomen in de loop der jaren iig wel... net zulke sletten als in de gemiddelde breezerbar

maar goed, wel enigszins gegeneraliseerd natuurlijk

Dan zoek je toch een man!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 21:24 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 21:23 schreef Nix het volgende:
Dan zoek je toch een man!

of iemand buiten de metalkringen... veel betere oplossing, ik heb liever een goeie meid dan een metalmeid

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 21:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja een combi tussen goede meid en muzieksmaak kan natuurlijk niet.

Nix
Usericon van Nix
Posted 28-03-2004 21:26 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 21:24 schreef Je Moeder het volgende:
of iemand buiten de metalkringen... veel betere oplossing, ik heb liever een goeie meid dan een metalmeid

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com