|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
nou, daar ga ik wel bijzijn 11.45: restate my assumptions |
|
zijn er kaarten te bestellen ofzo? |
|
quote: Concert is net vandaag bevestigd, zal nog wel even duren, gewoon de site van de metropool in de gaten houden of mailen naar: smconcerts@yahoo.com Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
aanwezig eidelijk nargaroth live na fucking optreden bij onze broers in vlaanderen te hebben moeten missen. |
|
Weer Salacious Gods.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Never change a winning team! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
owwwww............... dat wordt fijn. Kanwulff uitlachen |
|
quote: Hmm, goede band. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: zie je ze elke week dan? Je moeder. |
|
Daar wil ik wel heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Men kan telefonisch reserveren door te bellen naar 074-2438000 tussen 10:00-16:00 uur op werkdagen of zaterdagmiddag tussen 14:00-18:00 uur. Kaarten moet men binnen een uur na openingstijd opgehaald worden. Reserveren per email (reserveren@metropool.nl) tot 2 dagen voor aanvang van de activiteit (alleen het antwoord geldt als reservering). Klik hier om te reserveren via internet. (Alleen voor mensen buiten Hengelo!! Zoo... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waarom het eerste en meteen het laatste optreden? En waarom gvd helemaal in dat niemandsland? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHA, geweldig!! Altijd heb je mensen die luisteren naar roddels!!! Geweldig!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Nee, maar ze staan behoorlijk vaak als localtalent bij blackmetal optredens in NL. En verder vind ik er ook niets aan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
er zijn nauwelijs noemenswaardige bands in NL, dan krijg je dat he... ik heb ze zelf één keer echt gezien en vond ze juist wel gaaf eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2003 19:42] Je moeder. |
|
Ik vind het niks, maarja, ik ga denk ik toch niet naar Nargaroth dus wat zeik ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
inderdaad Trieste gast |
|
quote: Er zijn overigens genoeg noemenswaardige blackmetalbands im Nederlands, en los daarvan word ik behoorlijk moe van dat gezeik over "alweer die band?" Zie het eerst maar eens beter te doen, en misschien mag je dan nog eens in je handjes klappen als je ook een keertje met een gave band wat optredens mag doen... Tja, de beste stuurlui... juist ja... |
|
quote: Ja goed ik ken lui die wouden proberen hem naar hier te krijgen. Hij vroeg dan 1000 euro en een overnachting in een 5-sterren hotel. Kan ook prima niet waar zijn, daarom zette ik er ook bij 'ik hoorde...'. En als je daar interessant over wil gaan doen, kun je beter ook meteen even vermelden waarom je redenen hebt om aan te nemen dat hier niks van waar is. En zo'n ramp is het ook weer niet. Gorgoroth die weigert te spelen omdat er minder dan honderd man aanwezig zijn, dat zijn pas waardeloze praktijken. Van dit geval kan ik de humor eigenlijk ook wel weer inzien. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Jezus rob ga naar je death metal troep luisteren jong. Stel je niet zo aan. |
|
quote: valt me op ja, dat de mensen die altijd zo lopen te zueren, klagen etc over de line-ups van concerten er toch niet heen gaan.. wat loop je dan te zeiken? blijf maar lekker thuis, je platen van Cinderella draaien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
nou moet ik zeggen dat ik ook behoorlijk moe wordt van onze Nederlandse (black)metal village people club genaamd salacious gods. Van mij hoeft er niet eens een andere band voor in de plaats te staan, laat die lui er gewoon een keertje tussen uit. |
|
quote: ROFLMAO!!! Voor de verandering dan maar Onhail in den voorprogramma pleuren dan. Kijken of mensen minder zeuren. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-11-2003 13:07] |
|
quote: Dan blijf je toch gewoon lekker thuis??!!! SG is gewoon een geweldige band en die verdienen het na mijn mening gewoon om oa in dit package te spelen, op UTBS te staan, als support van Horna mee te gaan. Regel anders zelf wat (ben benieuwd of je dat lukt, vooral finacieel!!!!), maar zoals Poggwyd en irritante klootzak ook al aangeven "de beste stuurlui staan aan wal". Geniet er toch gewoon van (of niet - blijf dan lekker weg), maar loop toch niet al te zeiken, wees blij dat we in nederland dit soort bands (en andere ug bands) gewoon kunnen zien. *shit, laat ik me weer verleiden tot een reactie!!! hehehe* Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |