|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hopelijk werl Je moeder. |
|
quote: Nee, weet niet waar je het over hebt!! Bedoeling is dat Temple of Baal speelt aangezien Dark Storm heeft afgezegt en anders heb ik nog wel een paar andere troefen achter de hand. De lineup wordt gewoon: Bael, Salacious Gods, Temple of Baal (????) en Nargaroth Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Dark Storm komt sowiezo, we proberen 20 december en anders wordt het volgend jaar ergens in february/maart!!! Maar ze komen!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
De 4e band is inmiddels ook bekend, helaas geen Temple of Baal, maar een meer dan waardige andere Franse band: MERRIMACK!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
*wrijft zich al in z'n handen* November kan al niet meer stuk en december ziet er naar uit dat 't nog veel beter gaat worden. Dark Storm, WTD5 en een zooi andere waar ik niet 123 op kom. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-11-2003 22:16] |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik ga hier ongetwijfeld gezeik mee krijgen van bepaalde lui maar ik denk erover om er ook heen te gaan... |
|
Dat Salacious Gods er staat is logisch: vriendjespolitiek. Boycott dit concert van deze nazi's!! Als je intelligente groepen wilt zien zijn er betere! |
|
quote: nazi's? Op welke band doel je nu? Salacious Gods, Bael, Merrimack of Nargaroth? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik zou zeggen, organiseer zelf eens iets met je grote bek. Kan je je "intelligente groepen" laten zien. |
|
quote: WHAHAHHAHA, dit zegt tenminste iets over je eigen intelligentie!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Ja, liefst met een zanger die beschouwingen van Nietzsche in z'n teksten verwerkt en een gitarist die een middel tegen kanker heeft uitgevonden! [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 21-11-2003 18:01] 11.45: restate my assumptions |
|
OM-GE-LO-VE-LOOS!!! |
|
SG nazi's?? das dan nieuw voor mij moek zeggen |
|
wat een gezeik |
|
Vanaf NU kun je online reserveren voor het concert van Nargaroth in Metropool. Zie www.metropool.nl Het concert kost een tientje. Wees er snel bij, want is is maar plaats voor 350 personen. Grtz, Bob Metropool |
|
Gereserveerd!!! Oh ja, lijstje! Aanwezig: - JuronymouS [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 22-11-2003 10:39] Op je knie en pijp voor genade! |
|
heb zojuist het gerucht ontvangen dat het niet doorgaat. erik bedankt, als je niet gebanned was, kon je het zelf vertellen hehe quote: zijn bron: http://krieg.warlust.net/forum/showthread.php?s=d54806ccf32cd939e8f6f66a1935487a&threadid=3438&pagenumber=3 Je moeder. |
|
Geen gerucht, het is gecancelled. Het is nu hopen op een vervanger. |
|
Wel godver de godver, das mooi kut dan! Ik gaat echt geen 2 en half uur in de auto zitten om bij de metropool te komen, als Nargaroth niet komt. Even de Metropool mailen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
klopt ik hebt het rond half 8 vernomen slechtste nieuws van dit jaar en komende jaar. gvd tyfus |
|
Godverdomme Klotezooi! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-12-2003 23:08] |
|
zou dit ook waar zijn? quote: het zou in ieder geval een hoop onduidelijke dingetjes verklaren... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-12-2003 23:53] Je moeder. |
|
Kloppen die tijden wel? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |