|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh My Goth!!! |
|
ach.... ik had graag kannwulff uitgelachen. En dat wat karnivoor postte wil ik zo aannemen, hoor wel meer gaye dingen over 'm die vrij betrouwbaar zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kan iemand mij nog toffe en obscure nederlandse en duitse bandjes aanraden die superruige black metal maken ?? En dan bedoel ik dus black metal zonder keyboard en gothic invloeden.....de overtuigingen van bands maken me niet zoveel uit, als ze maar superbrute duistere shit spelen.. |
|
Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
GODVERDOMME |
|
quote: Lugubre heeft hun CD klaar en die zal binnenkort uitkomen. Heel true, heel duister. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Zal wel in de gaten houden dan. hebben die ook een website dan ????? ( hoewel, da's niet errug "true" voor een real black metal band toch , hehehehehehe... |
|
Och jezus. |
|
Moet je ??? |
|
quote: je moeder Je kan me de bout hachelen! |
|
Goh....weat een intelligent antwoord....zeker de slimste thuis ??? |
|
quote:origineel, vast zeld bedacht Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik weet wie er gefrustreerd is dat Nargaroth niet komt Jammer wel, ik wilde gaan, had zelfs al slaapplaatsen in de buurt geregeld... maarja, zo gaat dat. Stel je voor, 't concert zou opeens doorgaan he? |
|
als het concert wel was doorgegaan was mister Nargarottie van zijn geloof afgevallen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
haha De concertzaal is ongetwijfeld niet kvlt, necro, grim, evil, underground en true genoeg ofzo |
|
Het concert gaat gewoon door, maar ZONDER Nargaroth wat jullie inmiddels wel begrepen hebben. We zijn nu druk bezig om een WAARDIGE vervanger te vinden die zeker de moeite waard is!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
wegens teveel dreigementen? ben benieuwd... Je moeder. |
|
quote: Nargaroth heeft gewoon afgezegd omdat het geen band op poten kon krijgen!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
oei das ook een reden natuurlijk... Je moeder. |
|
quote: Ben ik in zovere met je eens, maar niet als je als band eerst bevestigd (vooral als deze vraag omtrent band vorming nog door de organisator is gevraagd) en dan met deze KUTSMOES aankomt!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
flinke naaistreek ja! maar goed, ik geloof toch niet dat er nog veel te verneuken viel aan zn reputatie hehe Je moeder. |
|
Kakker, denk om je hart kerel. |
|
*shit fout topic* Eh, ik bespaar me gelukkig de rit naar ginder (lamme safe) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-12-2003 1:54] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Laatste band die aan de bil toegevoegd wordt is SECRETS OF THE MOON!!! Helaas geen Krieg, maar toch een zeer goede band!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |