|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Is wel een erg nuttig argument ja. Als ieman t voorprogramma, wat keer op keer geboekt wordt, afzeikt moet ie thuis blijven terwijl het misschien om de hoofdact gaat. Er lopen in Nederland wel betere bm bands die wel algemeen worden geaccepteerd en anders zijn er ook wel ''kleinere'' duitse bandje te boeken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Trieste gast |
|
MOET ik bij zijn!!!!!!!!!!!!!!! waar haal ik tickets???? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 06-11-2003 15:57] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Eh, ik had dat dus ook al eens bekeken, maar Hengelo is niet bij de deur. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: *kijkt met puppyoogjes* PLEASE??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: *zucht, ik ben te zwak om hier tegen te kunnen (wie die "oogjes" al zag weet wat ik bedoel)* Als het niet té hard sneeuwt of ijzelt, houd ik wel een plaatsje vrij in mijn agenda I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: DankUwel grote smurf Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ja, jij rijdt 11.45: restate my assumptions |
|
quote: en vanaf wanneer kan ik bestellen en waar moet ik klikken dan |
|
quote: Prima, regel jij de volgende keer een interessante line up DIE IEDEREEN geweldig vindt. Is het niet zo dat er altijd wel iemand is die iets niet "cool" of "underground" genoeg vindt, of "interessant" genoeg. En hoezo "het voorprogramma, wat keer op keer geboekt wordt"??? Bij mijn weten heeft SG dit jaar nog maar 2 keer als voorprogramma gedient (één van hun 3 concerten buiten UTBS en Horna tour om) in Nederland!!! Zoals gezegd, het is altijd makkelijk om kritiek te leveren en er zal altijd iemand teleurgesteld zijn. Maar ik dacht dat er de laatste tijd genoeg leuks voor de UG fans te zien valt in Nederland en zeker deze en de komende maand(en)!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
klagen is een menselijke eigenschap... Je moeder. |
|
quote: Dat is zeker waar, maar een slecht excus!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
hehe das waar trouwens, waarom vullen jullie niet meer voorprogramma's sinds de laatste keer baroeg? en nee niet als geziek bedoeld, SG is het voorprogramma ook zeker weaard Je moeder. |
|
Ach wij Nederlanders zijn gewoon verwend met goede optredens. Zowat elke maand is er wel wat. |
|
quote: Tof dat je het leuk vindt en voor een ieder die het niet leuk vindt, kom niet of later!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: PRECIES!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Al enig idee hoe laat? |
|
quote: Kijk zelf voor al uw informatie op http://www.metropool.nl ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: anders ga jij gewoon even in de hoek staan, al pissend je leuter naar je gezicht richtend, terwijl de rest gewoon naar salacious gods aan het kijken is 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Laten we het dan zo zeggen. Iedere keer als ik bij een iets ''grotere'' bm band kom staat sg in het voorprogramma en dat vind ik een niet passende keus Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Denk dat ik daar ook maar eens heen ga. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ik ook denk ik http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Kerel/meid, dan ga je lekker zelf een concert organiseren zonder sg. |
|
ssssssssssseuren zonder ttte bekeuren Trieste gast |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |