IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Nargaroth in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 14:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

AMEN kakker!!

ik bedoel, je kan 2 dingen doen:
KOmen of neit komen..

klaar..

jammer altijd dat mensen altijd een grote bek hebben, maar zelf geen ene fuck klaarmaken...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-11-2003 14:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 14:43 schreef kakker het volgende:
Dan blijf je toch gewoon lekker thuis??!!!
SG is gewoon een geweldige band en die verdienen het na mijn mening gewoon om oa in dit package te spelen, op UTBS te staan, als support van Horna mee te gaan.
Regel anders zelf wat (ben benieuwd of je dat lukt, vooral finacieel!!!!), maar zoals Poggwyd en irritante klootzak ook al aangeven "de beste stuurlui staan aan wal". Geniet er toch gewoon van (of niet - blijf dan lekker weg), maar loop toch niet al te zeiken, wees blij dat we in nederland dit soort bands (en andere ug bands) gewoon kunnen zien.

*shit, laat ik me weer verleiden tot een reactie!!! hehehe*
Is wel een erg nuttig argument ja.
Als ieman t voorprogramma, wat keer op keer geboekt wordt, afzeikt moet ie thuis blijven terwijl het misschien om de hoofdact gaat.
Er lopen in Nederland wel betere bm bands die wel algemeen worden geaccepteerd en anders zijn er ook wel ''kleinere'' duitse bandje te boeken.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 06-11-2003 15:20 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:16 schreef impaled succubus het volgende:
onze Nederlandse (black)metal village people club genaamd salacious gods.

Trieste gast

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-11-2003 15:54 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

MOET ik bij zijn!!!!!!!!!!!!!!!

waar haal ik tickets????

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 06-11-2003 15:57]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-11-2003 15:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 15:54 schreef IceQueen het volgende:
MOET ik bij zijn!!!!!!!!!!!!!!!

Eh, ik had dat dus ook al eens bekeken, maar Hengelo is niet bij de deur.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-11-2003 15:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 15:56 schreef Gunman het volgende:
Eh, ik had dat dus ook al eens bekeken, maar Hengelo is niet bij de deur.

*kijkt met puppyoogjes* PLEASE???

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-11-2003 16:02 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 15:58 schreef IceQueen het volgende:
*kijkt met puppyoogjes* PLEASE???

*zucht, ik ben te zwak om hier tegen te kunnen (wie die "oogjes" al zag weet wat ik bedoel)* Als het niet té hard sneeuwt of ijzelt, houd ik wel een plaatsje vrij in mijn agenda

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-11-2003 16:27 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 16:02 schreef Gunman het volgende:
*zucht, ik ben te zwak om hier tegen te kunnen (wie die "oogjes" al zag weet wat ik bedoel)* Als het niet té hard sneeuwt of ijzelt, houd ik wel een plaatsje vrij in mijn agenda

DankUwel grote smurf

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-11-2003 17:30 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 5 november 2003 1:16 schreef Rob Guts het volgende:
Vet!!! Ik hoorde nogal absurde verhalen over de heer Kanwulf zijn eisen voor een optreden, ben beniewd of ie iemand zo gek heeft gekregen. Blijkbaar...

Wie gaan er nog meer uit de buurt van Leeuwarden? Kunnen we niet iets regelen met vervoer?

ja, jij rijdt

11.45: restate my assumptions

nightwing
Usericon van nightwing
Posted 06-11-2003 17:45 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2003 19:01 schreef Immortella het volgende:
Men kan telefonisch reserveren door te bellen naar 074-2438000 tussen 10:00-16:00 uur op werkdagen of zaterdagmiddag tussen 14:00-18:00 uur. Kaarten moet men binnen een uur na openingstijd opgehaald worden. Reserveren per email (reserveren@metropool.nl) tot 2 dagen voor aanvang van de activiteit (alleen het antwoord geldt als reservering). Klik hier om te reserveren via internet. (Alleen voor mensen buiten Hengelo!!

Zoo...

en vanaf wanneer kan ik bestellen en waar moet ik klikken dan

kakker
Usericon van kakker
Posted 06-11-2003 17:45 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 6 november 2003 14:47 schreef kwelgeest het volgende:
Is wel een erg nuttig argument ja.
Als ieman t voorprogramma, wat keer op keer geboekt wordt, afzeikt moet ie thuis blijven terwijl het misschien om de hoofdact gaat.
Er lopen in Nederland wel betere bm bands die wel algemeen worden geaccepteerd en anders zijn er ook wel ''kleinere'' duitse bandje te boeken.

Prima, regel jij de volgende keer een interessante line up DIE IEDEREEN geweldig vindt.
Is het niet zo dat er altijd wel iemand is die iets niet "cool" of "underground" genoeg vindt, of "interessant" genoeg.
En hoezo "het voorprogramma, wat keer op keer geboekt wordt"??? Bij mijn weten heeft SG dit jaar nog maar 2 keer als voorprogramma gedient (één van hun 3 concerten buiten UTBS en Horna tour om) in Nederland!!!
Zoals gezegd, het is altijd makkelijk om kritiek te leveren en er zal altijd iemand teleurgesteld zijn.
Maar ik dacht dat er de laatste tijd genoeg leuks voor de UG fans te zien valt in Nederland en zeker deze en de komende maand(en)!!!!

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2003 17:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klagen is een menselijke eigenschap...

Je moeder.

kakker
Usericon van kakker
Posted 06-11-2003 17:58 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 6 november 2003 17:56 schreef karnivoor het volgende:
klagen is een menselijke eigenschap...

Dat is zeker waar, maar een slecht excus!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2003 18:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe das waar

trouwens, waarom vullen jullie niet meer voorprogramma's sinds de laatste keer baroeg?

en nee niet als geziek bedoeld, SG is het voorprogramma ook zeker weaard

Je moeder.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-11-2003 18:22 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ach wij Nederlanders zijn gewoon verwend met goede optredens. Zowat elke maand is er wel wat.

kakker
Usericon van kakker
Posted 06-11-2003 18:23 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 6 november 2003 18:01 schreef karnivoor het volgende:
hehe das waar

trouwens, waarom vullen jullie niet meer voorprogramma's sinds de laatste keer baroeg?

Zo simpel ligt dat niet, zal even een voorbeeld geven:
De optredens die SMC regelt zijn of als intermediare, dus voor andere organisaties/labels/personen (Axis of Advance/Unpure gig, Skyforger/Menhir gig) en die hebben dus al een package, of gewoon dat SMC zelf een optreden/(weekend)tour regeld en daarbij stellen wij ZELF de lineup vast en dus naar ONZE smaak en niet die van anderen, waar dus meestal rekenschap mee gehouden wordt door commercielere instanties!! Wij werken ook niet specifiek met 1 club (meestal plaatsen wij onze spullen in het buitenland omdat of men hier niet geinteresseerd is of al iets heeft, wat een jaar van te voren geboekt is.
Verder wil ik er niet meer op ingaan, zoals gezegd, mail ons dan maar: smconcerts@yahoo.com!!!!

en nee niet als geziek bedoeld, SG is het voorprogramma ook zeker weaard

Tof dat je het leuk vindt en voor een ieder die het niet leuk vindt, kom niet of later!!!!

kakker
Usericon van kakker
Posted 06-11-2003 18:24 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 6 november 2003 18:22 schreef NecRomantica het volgende:
Ach wij Nederlanders zijn gewoon verwend met goede optredens. Zowat elke maand is er wel wat.

PRECIES!!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2003 18:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Al enig idee hoe laat?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-11-2003 18:30 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 17:45 schreef nightwing het volgende:
en vanaf wanneer kan ik bestellen en waar moet ik klikken dan

Kijk zelf voor al uw informatie op http://www.metropool.nl

..."Hate can only create more hate"...

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-11-2003 19:13 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 6 november 2003 11:16 schreef impaled succubus het volgende:
nou moet ik zeggen dat ik ook behoorlijk moe wordt van onze Nederlandse (black)metal village people club genaamd salacious gods.
Van mij hoeft er niet eens een andere band voor in de plaats te staan, laat die lui er gewoon een keertje tussen uit.

anders ga jij gewoon even in de hoek staan, al pissend je leuter naar je gezicht richtend, terwijl de rest gewoon naar salacious gods aan het kijken is

11.45: restate my assumptions

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-11-2003 23:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 17:45 schreef kakker het volgende:
Prima, regel jij de volgende keer een interessante line up DIE IEDEREEN geweldig vindt.
Is het niet zo dat er altijd wel iemand is die iets niet "cool" of "underground" genoeg vindt, of "interessant" genoeg.
En hoezo "het voorprogramma, wat keer op keer geboekt wordt"??? Bij mijn weten heeft SG dit jaar nog maar 2 keer als voorprogramma gedient (één van hun 3 concerten buiten UTBS en Horna tour om) in Nederland!!!
Zoals gezegd, het is altijd makkelijk om kritiek te leveren en er zal altijd iemand teleurgesteld zijn.
Maar ik dacht dat er de laatste tijd genoeg leuks voor de UG fans te zien valt in Nederland en zeker deze en de komende maand(en)!!!!
Laten we het dan zo zeggen. Iedere keer als ik bij een iets ''grotere'' bm band kom staat sg in het voorprogramma en dat vind ik een niet passende keus

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 06-11-2003 23:59 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Denk dat ik daar ook maar eens heen ga.

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 07-11-2003 0:00 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik ook denk ik

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-11-2003 0:11 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 23:08 schreef kwelgeest het volgende:
Laten we het dan zo zeggen. Iedere keer als ik bij een iets ''grotere'' bm band kom staat sg in het voorprogramma en dat vind ik een niet passende keus
Kerel/meid, dan ga je lekker zelf een concert organiseren zonder sg.

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 07-11-2003 1:44 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

ssssssssssseuren zonder ttte bekeuren

Trieste gast

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com