|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 28-12-2003 19:50] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 30-12-2003 10:00] |
|
beuken!! Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Salacious gods = OK! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
vette avond! vooral nargaroth was vet Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Waar heb je die gezien dan? |
|
t was idd een gezellige avond! wuust robuust |
|
quote: Idd zeer vet, vooral toen kanwulf uitgleed en met zijn kop op het beton kwam Only suicide is real, kill yourself |
|
Ik snap niet waarom dat Merrimack nou headlinede. Secrets of the Moon was veel vetter. Salacious Gods was ook erg tof; en eigenlijk Blackgod ook wel, op de geluidsmanperikelen na dan. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: idd, die lui van Blackgod konden 't slecht hebben edit: tiepvout [Dit bericht is gewijzigd door Morbidaeth op 11-01-2004 15:43] wuust robuust |
|
Secrets of the Moon was erg heerschend nog gaver dan op cd . Salacious Gods waren ook goed. Duidelijk een band die beter wordt van het weglaten van de keyboards . Black God en Merrimack waren niet onaardig, maar mogen de volgende keer van mij in frankrijk blijven |
|
d'r stond ook een of ander bijstandsmoedertje van 53 achter de mengtafel tijdens blackgod.. misschien de oorzaak van 't sleche geluid van de band.. wuust robuust |
|
Had je soms wat tegen 53 jarige bijstandsmoeders? Huh? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: |
|
quote: Weer de gemiddelde inhoud van je posts omhoog gehaald! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Neen, uiteraard niet, maar misschien dat een lieve zorgzame bijstandsmoeder van 53 niet weet hoe vuig en smerig een degelijke black metalband van t kaliber Blackgod moet klinken wuust robuust |
|
quote: Harmpje is wel wat bozig de laatste tijd |
|
Harmpje? Neuken? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Mja...ik heb zowel Ghoulliette als JFrost nog op mijn lijst staan qua neuken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Jeetje, kweldonder...ik heb je je wel wat extremer zien uitdrukken hier dan zo'n zwakke post... Oh wat zeg je? Elfensteen? Tja...can't blame the dude... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dames On topic! |
|
OK...ff wat Nargaroth downloaden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: WHAHAHAHHAAHHA, die meid is 5 jaar lang de geluidstechnicus geweest van God Dethroned op al hun touren, tot een paar jaar geleden. Die weet wel hoe het moet, het zijn gewoon de tekortkomingen van mongolen die niet weten hoe ze hun gitaar moeten behandelen on stage. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Moeten ze zelf aan hun volume-knoppen op de gitaar gaan draaien ofzo? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |