IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Communisme tov nazisme Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2003 0:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

trusten!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2003 0:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 0:30 schreef Chelman het volgende:
hij leeft nog. hij zit in een rolstoel

daar heeft iemand hem vast in geholpen, of niet?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2003 0:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 november 2003 0:15 schreef Dwaallicht het volgende:
...
Ook wens ik, als ik in de toekomst emigreer, ...


Waar ga je naartoe dan en waarom?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-11-2003 0:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2003 7:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Tering man, het ging vrij snel gisteren in dit topic.......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-12-2003 14:15 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ik zie overal van die Che Guevarra shirts en prints...van die cikkels met CCCP tekens...daar wordt niets van gezegd is zelfs een mode item!

Ik walg er overigens van....zeker omdat de meeste mensen niet eens weten waar ze mee rondlopen....

Moet je eens met een hakenkruis of hitler op je shirt gaan lopen....als ik het al zou willen zou ik het niet durven!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 14:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

inderdaad


zie mijn post van een paar weken terug:

quote:

Op 19 november 2003 19:44 schreef Chelman het volgende:
Godverdomme. Dat iemand de marxistische theorieën aanhangt zal me aan mijn harige reet roesten en heb ik weinig moeite mee. Wat ik echter niet kan bevatten is waarom je nou de symbolen (hamer, sikkel, ster) van het meest moorddadige regime van de afgelopen honderd jaar of zo gaat huldigen?

Als iemand hier met allerlei Derde Rijk symbolen gaat zwaaien dan is iedereen verbolgen.

Denken jullie nou echt dat de USSR nou zo'n vredelievend, democratisch, vrijheidslievend heilstaat was?

Op 20 november 2003 13:59 schreef Chelman het volgende:
Je snapt mijn punt niet. USSR staat in dezelfde rijtje als de Derde Rijk. Ik heb familie leden die onder het symbool van hamer en de sikkel naar kampen in Siberië afgevoerd zijn omdat ze niet eens waren met de Sovjet bezetting. Ik vind het daarom vreemd dat dit soort symbolen als acceptabel gezien worden en de swastika bijvoorbeeld niet.

Elk land heeft wat fouts gedaan. USSR is echter een van die landen die stelselmatig massamoorden pleegde. Niet echt iets om vol trots uit te dragen lijkt mij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 14:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik heb trouwens geen che of commie shirts. De meeste mensen die het dragen denken er volgens mij ook niet over na, ze zien het op TMF en bij de Man at Work en dan willen ze het ook.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 14:59 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Inderdaad.

Overigens hebben beide kanten wel goede en slechte standpunten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 15:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 14:59 schreef metal blade het volgende:
Inderdaad.

Overigens hebben beide kanten wel goede en slechte standpunten.


Het zijn allebei fascistoïde bewegingen waar ik met de grootste moeite niks goeds kan ontdekken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 15:08 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Theoretisch zou het kunnen werken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:08 schreef metal blade het volgende:
Theoretisch zou het kunnen werken.

alles kan in theorie werken, zolang je de theorie maar goed presenteerd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 15:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:08 schreef metal blade het volgende:
Theoretisch zou het kunnen werken.


Theoretisch kan een mens uit zichzelf vliegen mits hij voldoende snelheid bereikt...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:14 schreef Chelman het volgende:
Theoretisch kan een mens uit zichzelf vliegen mits hij voldoende snelheid bereikt...

*gaat het meteen proberen*


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 15:20 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ja, maar met communisme, is het tot stand gekomen.
Hoewel het nooit echt succes heeft gehad.

Ook het zelfde met nazisme.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:20 schreef metal blade het volgende:
Ja, maar met communisme, is het tot stand gekomen.
Hoewel het nooit echt succes heeft gehad.

Ook het zelfde met nazisme.

? het communisme is niet tot stand gekomen zoals het in de theorie beschreven staat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 15:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:20 schreef metal blade het volgende:
Ja, maar met communisme, is het tot stand gekomen.
Hoewel het nooit echt succes heeft gehad.

Ook het zelfde met nazisme.



doh. Het werkt niet, daarom heeft het gefaald.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 15:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:21 schreef ghoulliette het volgende:
? het communisme is niet tot stand gekomen zoals het in de theorie beschreven staat.


Op welk punt week het dan af?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat het gewone volk er bar weinig mee te maken had. Machtspelletjes onder de elite.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 15:26 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:21 schreef ghoulliette het volgende:
? het communisme is niet tot stand gekomen zoals het in de theorie beschreven staat.


Nee, maar het had zn eigen goede kanten, zoals:

''er bestaat geen armoede'' ''iedereen is gelijk'' dat soort dingen.

En voor heel even heeft het ook gewerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 11-12-2003 15:27]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zover ik weet is er nooit echt gelijkheid geweest in de Su en is armoede altijd gebleven.

Net zoiets als de werkloodheid in nazi duitsland. door alle vrouwen te bombaderen tot huisvrouw om meer banen te creeeen ben je nog niet echt bezig met het verlagen van de werkloosheid. je doet gewoon net alsof het er niet is.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 15:33 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

In Duitsland was het een economische crisis, maar nadat Hitler aan de macht kwam, heeft ie Duitsland economisch sterker gemaakt.

Economisch gezien heeft Duitsland de oorlog gewonnen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je weet wel tenkoste van wat?


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 15:37 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Ja, natuurlijk.

En dit is dus de slechte kant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 15:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Bedoel de economie in Nederland is slecht. Als je alle uitkeringtrekkers vermoord trekt de economie weer aan als een gek. Maar moet je dan wel zo trots zijn op die goed lopende economie?


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-12-2003 15:42 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Een goede economie; is een goede welzijn.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen