![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
trusten! ![]() |
|
quote: daar heeft iemand hem vast in geholpen, of niet? ![]() |
|
Tering man, het ging vrij snel gisteren in dit topic....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik zie overal van die Che Guevarra shirts en prints...van die cikkels met CCCP tekens...daar wordt niets van gezegd is zelfs een mode item! Ik walg er overigens van....zeker omdat de meeste mensen niet eens weten waar ze mee rondlopen.... Moet je eens met een hakenkruis of hitler op je shirt gaan lopen....als ik het al zou willen zou ik het niet durven! ![]() |
|
inderdaad ![]() zie mijn post van een paar weken terug: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb trouwens geen che of commie shirts. De meeste mensen die het dragen denken er volgens mij ook niet over na, ze zien het op TMF en bij de Man at Work en dan willen ze het ook. ![]() |
|
Inderdaad. Overigens hebben beide kanten wel goede en slechte standpunten. ![]() |
|
quote: Het zijn allebei fascistoïde bewegingen waar ik met de grootste moeite niks goeds kan ontdekken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Theoretisch zou het kunnen werken. ![]() |
|
quote: alles kan in theorie werken, zolang je de theorie maar goed presenteerd. ![]() |
|
quote: Theoretisch kan een mens uit zichzelf vliegen mits hij voldoende snelheid bereikt... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: *gaat het meteen proberen* ![]() ![]() |
|
Ja, maar met communisme, is het tot stand gekomen. Hoewel het nooit echt succes heeft gehad. Ook het zelfde met nazisme. ![]() |
|
quote: ? het communisme is niet tot stand gekomen zoals het in de theorie beschreven staat. ![]() |
|
quote: doh. Het werkt niet, daarom heeft het gefaald. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Op welk punt week het dan af? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
dat het gewone volk er bar weinig mee te maken had. Machtspelletjes onder de elite. ![]() |
|
quote: Nee, maar het had zn eigen goede kanten, zoals: ''er bestaat geen armoede'' ''iedereen is gelijk'' dat soort dingen. En voor heel even heeft het ook gewerkt. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 11-12-2003 15:27] ![]() |
|
![]() Net zoiets als de werkloodheid in nazi duitsland. door alle vrouwen te bombaderen tot huisvrouw om meer banen te creeeen ben je nog niet echt bezig met het verlagen van de werkloosheid. je doet gewoon net alsof het er niet is. ![]() |
|
In Duitsland was het een economische crisis, maar nadat Hitler aan de macht kwam, heeft ie Duitsland economisch sterker gemaakt. Economisch gezien heeft Duitsland de oorlog gewonnen! ![]() |
|
je weet wel tenkoste van wat? ![]() |
|
Ja, natuurlijk. En dit is dus de slechte kant. ![]() |
|
Bedoel de economie in Nederland is slecht. Als je alle uitkeringtrekkers vermoord trekt de economie weer aan als een gek. Maar moet je dan wel zo trots zijn op die goed lopende economie? ![]() |
|
Een goede economie; is een goede welzijn. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |