![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
grote DVD's passen niet in mijn dvd speler... Had laatst Clerks gekocht, maar die moet ik nog steeds kijken. En de DVD van Dio doet het gewoon niet in mijn pc ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
topic titel is voor meerdere intepretaties vatbaar. ![]() |
|
Grote DVDs? WTF is dat? Ben je niet in de war met LaserDisc? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
zo wordt er even iets serieus genomen. Alleen het tweede gedeelte van mijn post was eigenlijk serieus. ![]() |
|
quote: ![]() dat wordt proppen. Oud Vuil. ![]() |
|
goeiemorgen allemaal... ![]() |
|
quote: + Life of Agony*River runs red live 2003 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
update 7-5-2004 quote: films met een * zijn copie [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-05-2004 15:33] ![]() |
|
heb vandaag South Park: The Complete First Season (3 DVD) gekregen ![]() ![]() ![]() |
|
IK koop alleen maar concerten op dvd.een film kijk je maar 1-2 keer dan heb ik het ook wel weer gezien. ![]() |
|
quote: Anders post je nog welke MP3s je hebt en welke CDRs ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gaaf! Zijn die dingen al lang in de handel? ![]() |
|
heb hem via playusa.com, is dus wel regio 1, in Nederland had ik hem nergens kunnen vinden... ![]() |
|
Lijstje: Proof of Life Swordfish Lock stock and 2 smoking barrels Akira Enemy at the gates 3000 miles to graceland Get shorty Scarface Resevoir dogs Nacht van de wansmaak 1 Prophecy I Baise Moi Bad Taste Pulp Fiction Equilibrium Gone in 60 seconds(1974) Killing Zoe Jacky Brown From Dusk till Dawn I Dracula 2000(heel fout heel fout) Dogtown and Z-boys Next Friday The Omen trilogy Saving private Ryan Trainspotting Desperado/El maiachibox From Hell Donnie Brasco Me Myself and Irene Windtalkers The Bourne Identity Insomnia Hans teeuwen Trui Mafia box vol.1 Menace II Society To end all wars Confessions of a dangerous mind Indiane Jones Box Snatch The Untouchables Hamburger Hill Bringing out the dead Tool My dying bride Bijgekomen: Hans Teeuwen: Hard en zielig, dat dan weer wel, met een breierdeck. 12 Monkeys 8 mm Seven Final destination 1 en 2 Texas chainsaw massacre American Psycho Sleepy Hollow Kill Bill 1 The Craft City of God Heat Face off Een doos vol lullo`s The Salton Sea O Brother where art thou SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: nou zoveel zijn het er niet hoor! ![]() net gekocht house of 1000 corpses en bezig met copieren love actually ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 13-05-2004 13:13] ![]() |
|
quote: Ik weet dat het hier niet hoort, maar als ik theoretisch bereid zou zijn te betalen voor een kopietje van metropolis, zou jij die dan voor mij willen kopieren? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
is goed jij woont toch ook in de buurt van haarlem? kan je em komen halen. mail maar... ik heb echter alleen niet zo veel tijd, dus kan een paar weken duren voordat je em hebt. en zal rond de 2,50 euro gaan kosten (losse dvd zonder hoesje). wilje dan allebei de dvd's of alleen de film? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-05-2004 19:15] ![]() |
|
quote: Hehe, ik woon niet bepaald in de buurt van haarlem, maar evengoed mail ik je wel. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: ow dat dacht ik, maar goed... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-05-2004 19:18] ![]() |
|
Goed om te lezen dat ook de jeugd de klassiekers van weleer kunnen waarderen. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Heeft iemand de DVD's van Satyricon en/of Enslaved wel eens gezien? Is dat wat? ![]() |
|
Een aanrader die iedereen over het hoofd schijnt te zien is voor 6 of 7 euro te koop bij de witte boekenmarkt: Dog soldiers; een eigentijdse weerwolffilm van klasse! Verder heb ik aardig wat nieuwe dvd's gekocht maar wat ook een aanrader is in de catagorie goedkoop is The pit and the pendulum; een grimmige film naar een verhaal van Edgar Allen Poe. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Nee. Maar die van Enslaved had ik laatst bijna op Amazon gekocht. Ik laat het weten mocht het zover komen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |