|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand de DVD ''hawkwind - chronicle of the black sword'' in huis of gezien? ben erg benieuwd. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Als we dan collecties gaan posten: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/koenspronk A Nightmare on Elm Street A Nightmare on Elm Street 2 A Nightmare on Elm Street 3 Ali G Indahouse American History X Arie en Silvester: Rammen Beste van Bart de Graaff Blade Boondock Saints Cabin Fever Chopper Cube Cutting Class Dawn of the Dead (Original, 1974) Dawn of the Dead (2004 Remake) Dinosaur Eight Legged Freaks 8 Mile ET The Exorcist The Fast and the Furious Fight Club Final Destination Final Destination 2 Finding Nemo Hollow Man House Hulk Ichi the Killer The Incredibles Jackass: the Movie The Lion King Een Luizenleven Monsters & Co. Natural Born Killers The Neverending Story The Prophecy Pulp Fiction Requiem for a Dream Reservoir Dogs Ring (Original Japanese Version) Steve-O: Don't Try this at Home Shrek Shrek 2 Snatch South Park Training Day 28 Days Later Wedlock Music DVD's: Coldplay - Live 2003 Bad Religion - the Riot The Berzerker - Principles and Practises of the Berzerker Blof - Live 2004 Dimmu Borgir - World Misanthropy Dropkick Murphy's - On the Road with Dropkick Murphy's Evanescence - Anywhere but Home Neophyte - 13 Jaar Terreur Opeth - Lamentations Rammstein - Live in Berlin Ramones - Raw Ramones - We're Outta 'Ere Slipknot - Disasterpieces Strapping Young Lad - For Those Aboot to Rock En besteld: Rotten Sound - Murderlive! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 22-04-2005 23:41] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hm ik heb geen zin om al mijn dvd's op te schrijven, moet binnekort eens gaan doen. Mijn nieuwste aanwinst is eigenlijk voor d grap: lucky luke - fingers Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
DVD collecties posten is best wel saai eigenlijk. Kan het topic niet beter gebruikt worden om heerschende dvd releases te bespreken? Zenial |
|
quote: Mijn collectie is niet saai!! But you're right, ik wilde gewoon even pimpen haha. Ik wil trouwens nog steeds de Jurassic Park box die ooit is uitgebracht. |
|
je hebt the postman Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jaaa super film!! |
|
quote: 'k Heb m ooit gezien en het is idd een prachtfilm. Moet 'm nog es aanschaffen, maar er komt steeds maar meer op die verlanglijst van me te staan... (oa the patriot, Der Untergang extented ed, The postman dus, etc...) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Yes!!!!!! Vandaag "slapshot"gekocht. de beste sportfilm allertijden (en met de hanson brothers ). en dat maar voor een paar euro!! |
|
Zojuist mijn eerste dvd gebrand. Een pc-spel. En het werkt nog ook! *pinkt een traantje weg* |
|
Een paar aanraders uit mn collectie: -C'est arrive pres de chez vous (Man bites dog) -Irreversible -Doberman -Seul contre tous -Les Portes de la gloire -Le velo de Ghislain Lambert " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Welke genres zijn die films dan? Ze komen me geen van allen bekend voor, vertel er eens wat meer over. |
|
quote: Het zijn Franse en Belgische films, in het genre keiharde, reele beelden gemixt met ontzettend veel humor! Er spelen o.a Vincent Cassel, Monica Bellucci en Benoit Poelvoorde in mee (niet met z'n drieeen in dezelfde film...) Vooral C'est arrive is een aanrader> zwart/wit film, frans gesproken met een klein budget, maar zo reeel als hel! Ook Irreversible is behoorlijk reeel en schokkend..... Dus als je ze eens ziet liggen, je krijgt ze wel voor een paar euro bij Free record of zo... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ik zal eens kijken |
|
quote: Dat moet een goeie zijn. |
|
ik vond shouf shouf habibi wel leuk MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
quote: Hehehe, ja die is lachu! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: ghe zow vet,nog nooit zo'n sadistische rechercheur gezien |
|
quote: Idd, vooral als hij bij die travo op bezoek gaat en die baby even gezellig optilt..... Helaas voor hem wordt hij op het laatst wel nog even aan een kant van zijn gezicht geschoren op het asfalt,hehehe! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Even een vraagje van een noob qua dvd's branden. Ik heb hier een film, waar ik een kopie van wil branden. Maar van Nero mag het niet, want beveiliging en nero ka niet "dumpen". Iemand een tip? |
|
Zou er ooit nog een Coleman Francis dvd box komen? Met "The Beast of Yucca Flats", "The Skydivers", en "Red Zone Cuba". Misschien zijn er wel extended editions van meer dan een uur Zenial |
|
vandaag een toffe box zien liggen voor 8 euro: Hamburger Hill/All Quiet on the Western Front/ When Trumpets Fade. Met een mooi kartonnen doosje eromheen. |
|
quote: dvdshrink of dvdencrypter. |
|
quote: C'est arrive... is inderdaad een zeer fijne film. Irreverisble is een enorme zaadfilm. Le velo... heb ik hier liggen. Heb ik van een maat van mij gekregen die wielrenfanaat is. Ik verwacht er niet veel van. Ik vind dat middelmaat niet iets is wat aangeprezen dient te worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |