![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
neen alleen season 1 natuurlijk! ![]() |
|
quote: Welke serie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: x-files KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: heb net seizoen 1 op dvd gekocht. Dat heerscht echt drie keer in de rondte ![]() ![]() |
|
raj wat heb je er waar voor betaald? ![]() |
|
quote: 74 pleuri bij de media markt. Bleek helaas net een actie afgelopen te zijn dat je ze voor 55 pleuri mee kon krijgen. Maar hij is het geld zeker waard. Je krijgt iets van 18 uur X-files + een bonus disc (die redelijk gay is maar ach ![]() ![]() |
|
mooi dan koop ik em dus bij de free voor € 53,99! kan iemand me alleen vertellen, waarom de series niet gelijk zijn geprijst? serie 2 kost bv 79 en serie 7 kost zelfs 99 (en is maar 6 dvd's) zijn ze bij de media markt allen dezelfde prijs? de rest kost overgens bij de free gewoon 59 en daar gaat voor mij dan nog effe lekker 10% af! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-02-2004 15:19] ![]() |
|
quote: Volgens El Cheapo is ie het goedkoopst hierzo: http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=116464 50 eurootjes (plus 2 verzendkosten) Seizoen 2 t/m 4 zijn daar ook 50 euro per stuk. Gaaf trouwens dat als je zoekt naar DVD's van X-Files je deze krijgt: ![]() Zenial ![]() |
|
Nieuw lijstje: Akira 3000miles to graceland The Untouchables Proof of life Next Friday Trainspotting Swordfish Scarface Resevoir Dogs Pulp Fiction Nacht van de wansmaak The Pophecy 1 Baise Moi Bad Taste Gone in 60 seconds (1974) Lock stock and 2 smoking barrels Killing Zoe Jackie Brown Hamburger Hill From Dusk till Dawn 1 Dracula 2002 Dogtown and Z-boys Desperado Box The Omen Box Get Shorty Mafia box vol.1 Menace II society From Hell Donnie Brasco Me Myself and Irene Saving private Ryan The bourne id. Bringing out the dead Windtalkers Enemy at the gates Snatch Hans teeuwen Trui Indiana Jones Box. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mijn nog bescheidenere lijstje: 28 Days Later (special edition) Chicken Run (UK edition) Futurama Season One (3DVD box) Ghost in the Shell Gladiator (special edition 2DVD) Mars Attacks! Ringu Silence of the Lambs (special edition 2DVD) Terminator 2 (ultimate edition 2DVD tin case) This is Horror (2DVD) Vampire Princess Miyu en nog muziekdvd's: Amorphis - Chapters Cradle of Filth - Babalon A.D. My Dying Bride - For Darkest Eyes Zenial ![]() |
|
quote: Die heb ik ook in maar heeft zillah te leen en heb nog een dvd van TOOL SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Staan hier nog leuke opnames van de Tales.. periode -behalve het Black winter day clipje- op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Nee het zijn echt alleen deze videoclips: - Alone # 4:40 - Divinity # 3:39 - My Kantele # 5:42 - Against Widows # 4:07 - Black Winter Day # 3:50 Verder geen live opnames of niks. Ik had m ook niet gekocht als hij niet bij die best-of cd zat... Zenial ![]() |
|
Ik heb pas savind private ryan gekocht op DVD, 15 euries maar bij de FRS. Hier bij de lokale game shop hebben ze X files seizoen 1 op DVD voor slechts 40 euro ![]() ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
waar is deze lokale game shop? ![]() |
|
heb nu: The Matrix Goodfellas Raging Bull The Good, the Bad and the ugly Dirty Harry American Psycho Mean Streets [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 12-02-2004 10:45] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
In Arnhem, dus ik hoop veel te ver weg voor jou ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
jup ![]() |
|
quote: voor 15 euro heb saving private ryan gekocht voor 2,50 euro orgineel en ook nog 2 dvd edition.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: weer een kleine update. zit nu zo ongeveer aan de negentig stuks ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 24-02-2004 12:37] ![]() |
|
Help! Ik heb een DVD *kuch* neergelaad *kuch* maar heb geen idee wat ik nou met al deze bestanden moet: quote: Nee, heb geen DVD brander. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-02-2004 17:08] ![]() |
|
Er zijn progjes waarmee je DVD kan 'afspelen' vanaf je HD. Of ze ook voor Gaynux beschikbaar zijn weet ik niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
'K thanx, ik had al een zo'n vermoeden dat dat de bedoeling was. ![]() |
|
quote: hier staat een tweakje om je DVD van HD af te spelen in Windhoos: http://www.audio-video-affair.com/dvd-ripping.html misschien kan je dat naar nix omtoolen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |