IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : het grote DVD topic Vorige pagina | Volgende pagina
Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 30-08-2005 23:18 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:40 schreef 0Tolerence het volgende:
Platoon en Hamburger Hill heb ik ook, heerschende VC films


Zekers! Kom net terug van een vakantie in Vietnam en Cambodja, dus ben zulke films weer eens gaan checken om herkenningspunten te vinden. Killing Fields daaro mdus ook heel speciaal voor me, omdat ik er nu geweest ben. Apocalypse now blijft imo toch een van de beste....


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2005 23:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 23:18 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Apocalypse now blijft imo toch een van de beste....

Dat ís de beste, met afstand, als je het mij vraagt....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-08-2005 23:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:40 schreef 0Tolerence het volgende:
Platoon en Hamburger Hill heb ik ook, heerschende VC films


De Vietnam-slagveld films zijn inderdaad erg gaaf. De beste film over Nam vind ik echter Full Metal Jacket.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2005 23:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 23:40 schreef aerodis het volgende:
De Vietnam-slagveld films zijn inderdaad erg gaaf. De beste film over Nam vind ik echter Full Metal Jacket.

Dat vind ik dan weer niet echt een Vietnam-film... dat eerste stuk is toch echt het zwaartepunt van FMJ, niet?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-08-2005 23:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Het ligt er dus inderdaad aan wat "Vietnam-film" precies inhoudt. Full Metal Jacket is inderdaad qua inhoud totaal anders dan Platoon en de andere genoemde films, en ja, het sterkste punt is absoluut de eerste helft.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 31-08-2005 0:02 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Als je echt een oorlogsfilm wilt zien dan moet je brotherhood of war gaan kijken. Gaat over de koreaanse burgeroorlog. Ik heb m in t koreaans gezien, wel met engelse ondertiteling, maar je stoort je er niet aan. Echt een harde film.

Ga zo ff adeehadee van jochem myer er is in gooien...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-08-2005 11:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

"Grave of the Fireflies", ook een goede oorlogsfilm!


Zenial


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 31-08-2005 11:53 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 10:58 schreef Ghislain Lambert het volgende:
een film moet iets met je doen. Positief of negatief.


Hier kan ik me wel in vinden, ja.

De beste Vietnam-film vind ik nog altijd The Deer Hunter met Robert de Niro en Christopher 'de heerscher' Walken...


We don't take it, we just fake it...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-08-2005 11:55 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik heb hier teh Napalm Death DVD punishment of the capitals..

ist wat?

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 31-08-2005 11:56]


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 31-08-2005 12:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 augustus 2005 11:53 schreef VivaHate het volgende:
Hier kan ik me wel in vinden, ja.

De beste Vietnam-film vind ik nog altijd The Deer Hunter met Robert de Niro en Christopher 'de heerscher' Walken...

Oh die had ik laatst goedkoop op de kop getikt. Goeie film, wel traag, maar goed het is al een oude film.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 31-08-2005 13:51 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

die nederlandse versie is kwalitatief erg slecht; heb zelf de britse gekocht inc. commentaar van de regisseur + wat extra interviews.

Kan hier wel een waslijst dvd's posten, maar 't kan ook makkelijker:
Mijn dvd-collectie


We don't take it, we just fake it...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-08-2005 13:53 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

phat props 4 teh GI joe son!!


Suck my piss


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 31-08-2005 13:56 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Als het goed is straks de 'Killadelphia'dvd van Lamb of God binnen

edit: typtering

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 31-08-2005 13:58]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 31-08-2005 18:35 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ik vind FMJ idd ook een van de mindere oorlogsfilms, wat betreft de battles enz, maar het eerste stuk geeft wel heel goed de waanzin van (die) oorlog aan... In Apocalypse N duurt die waanzin de hele film door. Deer Hunter heeft een totaal andere aanpak en opbouw, maar is idd ook zeer goed met het in beeld brengen wat die oorlog bij velen in de kop te weeg heeft gebracht!

OT: Dit weekend 17 kopies gekregen, en gisteren nog eens Falling Down gekeken! Michael Douglas op zijn best!!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 31-08-2005 18:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Laatst 'Live Anthology' van Pink Floyd gekregen.

Sjezus, wát een waardeloze kwaliteit!


..."Hate can only create more hate"...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 31-08-2005 18:54 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik ben eeuwig dankbaar dat de niet zo vaak vertoonde film This is Spinal Tap nu eindelijk op DVD uit is. Heb me er meermaals kapot mee gelachen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 31-08-2005 20:38 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 13:51 schreef VivaHate het volgende:
die nederlandse versie is kwalitatief erg slecht; heb zelf de britse gekocht inc. commentaar van de regisseur + wat extra interviews.

Kan hier wel een waslijst dvd's posten, maar 't kan ook makkelijker:
Mijn dvd-collectie



En die zijn allemaal orgineel? Dat zijn er echt veel. En als ik naar mijn rijtjes kijk denk ik altijd al, wat veel. Maar bij jouw stelt het geen anus voor. Nog even en je kan elke dag een andere film kijken.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-08-2005 20:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

fuck, alle dvd's origineel kopen is niet meer te doen nu, of je moet een zeer goed betaalde baan hebben en dan nog.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2005 8:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 20:46 schreef mental het volgende:
fuck, alle dvd's origineel kopen is niet meer te doen nu, of je moet een zeer goed betaalde baan hebben en dan nog.


he???als er een ding goedkoop is zijn het DVD's!! vooral als je een beetje geduld hebt. meestal liggen de "toptitels " al redelijk snel in de uitverkoopbakken (of aanbieding bakken) bij bijv. de freerecordshop.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-09-2005 8:58 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 8:25 schreef attila_de_hun het volgende:
he???als er een ding goedkoop is zijn het DVD's!! vooral als je een beetje geduld hebt. meestal liggen de "toptitels " al redelijk snel in de uitverkoopbakken (of aanbieding bakken) bij bijv. de freerecordshop.


Precies dan heb je leuke en goede films zo voor 3 pleurootjes per stuk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 01-09-2005 9:55 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Of gewoon uit het buitenland halen... Scheelt ook vaak enorm...


We don't take it, we just fake it...


redhottattoos
Usericon van redhottattoos
Posted 01-09-2005 9:58 by redhottattoos Wijzig reactieProfiel van redhottattoosQuote dit berichthttp://www.redhottattoos.nl

Liever gratis Dloaden


Kosterix
Usericon van Kosterix
Posted 18-09-2005 19:59 by Kosterix Wijzig reactieProfiel van KosterixQuote dit bericht

leuke voetbal film:the football factory


Je moeder!!!!!!!!!!!!!!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-09-2005 12:07 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Mijn dvd-lijstje dan maar eens.

8 Femmes
A la folie, pas du tout
About a boy
Alice in Chains, Unplugged
Amelie
Big Fish
Big Lebowski, The
Blackadder seizoen 1
Boondock Saints, The
Bram Stoker's Dracula
Braveheart
Chasing Amy
Chocolat
Cotton Club, The
Crouching Tiger, Hidden Dragon
Dogma
Don Juan de Marco
Doors, The
Edward Scissorhands
Ed Wood
Fear and Loathing in Las Vegas
Final Fantasy
FrankenStein
From dusk till dawn
Fucking Amal
Gangs of New York
Game, The
Girl, interrupted
Good, the Bad and the Ugly, The
Highlander
Jackie Brown
Jean de Florette
Jean de Florette 2 - Manon des Sources
Jesus Christ Superstar
Killing Zoe
La Cite des Enfants Perdus
Legends of the fall
Long Dimanche de Fiancailles, Un
Love Actually
Metropolis
Monty Python and the Holy Grail
Nightmare before christmas, The
Once upon a time in the west
Outland
Outlaw Josey Wales, The
Pale Rider
Pulp Fiction
Pumping Iron
Requiem for a dream
Reservoir Dogs
Scarface
Spider-Man
Unforgiven
Virgin suicides, the
Yes - Live in Philadelphia 1979


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-09-2005 14:40 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 10:58 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Irreversible is idd geen feel-good movie nee. Heb ik ook een tijdje rot gevoeld na het gekeken te hebben. Maar dat vind ik nou net zo knap, een film moet iets met je doen. Positief of negatief. En daar is die Gaspar Noe zo goed in vind ik. Seul contre tous (Stand alone) al eens gekeken? Ook zo nihilistisch als de pest....


Heb Seul Contre Tous bij toeval eens in de ex-rental bak van de videotheek zien liggen, heb het gekocht omdat ik Gaspar Noé al van Irréversible kende. Vind Seul Contre Tous nog beter, wat een verschrikkelijk negatieve sfeer hangt er door die film.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen