|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb laatst die Alien box zien liggen waarover de eerste post hier ging: €99.99, wel de moeite voor een 9dvd box, misschien volgende maand (eindejaarspremie enzo) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Trouwens ook een Heerschende DVD-box: Moet ik hebbeeeeeenn!!!!!! Zenial |
|
quote: Ah, tof dat ik dat weet . Ik had trouwens al te veel betaald voor LOTR TT extended (de gewone zonder beeldje): ik wil niks inruilen, ik wil gewoon mijn centen terug, daar ga ik deze week nog eens wat aan proberen te doen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: die heb ik nu dus en dus lekker ook nog voor veel minder! |
|
quote: ME 2 !!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
afgelopen weekend bij Kroese in Nijmegen de Symphony DVD van KISS voor fucking 15 euro weten te scoren!!! Geen geld!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
die was voor mij toch? |
|
quote: Ben jij ook Gay dan? Zenial |
|
Gay and Proud of it! |
|
Ja, die was ook voor jou, maar daarom was ie nog steeds 15 euro... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Jezus man vertel je altijd hoe duur kadootjes zijn? "Alsjeblieft beccie, een kadootje voor maar 15 euro" Zenial |
|
Afgelopen zaterdag: DMTR: Moet je zien wat ik tegenkwam..de KISS Symphony DVD voor maar 15 eurie!! Ghoul: Wow, lagen er nog meer? Ik wil hem ook DMTR: Nou, dan mag je deze wel..hij komt toch uiteindelijk wel bij mij terecht. Ghoul: Oh, is dat zo? DMTR en Ghoul: Hahahahahahahaha... dus zo ging dat... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
H A P KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dvd's moet je niet happen hoor....da's zonde You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
in het geval een Kiss DVD valt dat dan wel weer mee None of us are saints - Albert Fish |
|
DMTR is toevallig wel het allerliefste vriendje van de hele wereld (wie anders stuurt er een kaartje als je 2dagen ziek op bed ligt! ) en dit weekend lekker samen alle nieuwe DVD's bekijken. Of iig een poging tot doen |
|
quote: Ikke quote: Spare us the details please. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: had anders maar 1 kaartje in de brievenbus |
|
quote: TPG Post KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
maar goed ontopic: vandaag Dune & Children of Dune lekker 9 uur film kijken yep ben koopziek en dit brengt het totaal op 66? of zo iets?... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 12-12-2003 14:41] |
|
die 199 euri is al een week geleden afgeschreven, maar de vpro is niet echt snel met het verzenden van mijn koot en bie dvd-box. misschien morgen... Oud Vuil. |
|
Publieke omroep hé? Die hoeven het van hun service ook niet te hebben. Hoewel de DVDs die ik weleens bij de BBC bestel komen echt bizar snel hier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vanmiddag The Omen trilogy gekocht SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Volgens mij lag ie voor minder gewoon in de winkel hierzo Zenial |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |