|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier nog 2 mooie supra's ENJOY!!! [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 23-10-2001 21:15] |
|
ja, snif.. dat bedoelde ik.. en die machines zijn tenminste nog een beetje betaalbaar! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: |
|
Ik vind deze toch net een tikkie mooier.. kwestie van smaak uiteraard.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
landrover defender Je moeder. |
|
quote: Ja hij is wel mooi maar ook een stukje trager. Heeft gewoon geen overpower, valt niet leuk mee te spelen. |
|
quote: [shame] welke is dit nou precies [/shame] |
|
Lamborghini Diablo Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Met spoiler vind ik hem nog mooier. the only pleasure is pain |
|
Wat?! Wat?! geen BMW Z3??????????? nou dat kan toch niet Dodge Viper kickt ook wel aarses |
|
quote: plant um er neer dan God hates us all ! God hates us all ! |
|
[img]http://www.auto-x.com/pics/bmw_z3.jpg [/img haar kontje als je em ziet |
|
laatste plaatje ff correct weergegeven, is hetzelfde.. [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 26-10-2001 12:31] God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: maar toch issie mooi Je moeder. |
|
geldt dit ook als scheurijzer ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: als je hard genoeg speeld wel |
|
Ik hou het bij mijn eigen mazda 323 Zeer betrouwbaar en zelf ben ik snel genoeg om iedereen achter me te laten the sky spit flames, armageddon has come |
|
quote: Da's ookwel een mooie.. Jackson Warrior? hmm.. nee. toch nogsteeds de bcrich God hates us all ! God hates us all ! |
|
Deze behoort ook zeker tot een van mijn favorieten, en hij is betaalbaarder dan de Diablo. the only pleasure is pain |
|
Zeker een toffe schuit. Rij ik ook mee rond in Carmageddon TDR2000 Heads I win, tails you lose |
|
quote: JA tuurlijk (not)!!! 323 rubber op je voorruit zal je bedoelen. |
|
Deze is ook wel cool |
|
nog 1 |
|
quote: In 1 smiley Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |