|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wel ja een limo kopen, kunnen we net betalen met heel zm bij elkaar *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
2de handje zijn ze goed te betlalen je zal er versteld van staan. |
|
hmmm linknl vertel jij weet meer dan ik denk ik Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik wil je wel wat vertellen, JE kan op zoek gaan naar een oudere limo via het NET. ik denk dat je voor een rooitje of 8 of minder er wel een kunt vinden. |
|
Nog een prachtige scheurijzer. ..en nog één. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 21-11-2001 18:06] the only pleasure is pain |
|
Geef mij maar gewoon een ouwe Ford Mustang/shelby!! |
|
Shelby met 427 blok [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 25-11-2001 15:30] |
|
Tja, Corvettes zijn zeer mooi, hoewel de Stingray 3 niet echt een mooiere auto is dan de originele Stingray of de Makoshark, maar ook de Camaro's zijn geniaal (mijn favoriet) en dan de Monte Carlo (V12)... maar de Beretta doet niet onder bij haar grote broertjes, trust me... Lost in my world their minds created, a death unbarable to live by |
|
De nieuwe Pontiac Transam |
|
quote: Dat zijn nog ECHTE auto's, zijn tenminste niet van die zuipschuiten, en ook niet duur. Net als bij de c1000: geen fratsen, dat scheelt ! You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
http://users.bart.nl/~fiat500/images/fotos/fiat/2-69frnb.jpgzoiets als dit?! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2001 14:25] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mijn favo auto's zijn mini cooper eend |
|
De Mini,De Eend En de fiat 500 zijn leuke auto's voor de korte afstand. verder zijn ze ook te gebruiken als RUGZAK. |
|
Collectors model(Firebird) |
|
Aston Martin. the only pleasure is pain |
|
|
|
deze is ook niet mis dodge viper |
|
Deze is echt kick |
|
Even dit topic weer omhoog gooien. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-02-2002 22:19] the only pleasure is pain |
|
quote: Ik heb nu een nieuwe auto vw golf gti type3 en nu laat ik zeker iedereen achter me. We`re not dead we`ve never lived |
|
Sjonge wat een lelijke auto's allemaal... Houd er nou niemand van de 'echte' sportauto's zoals de Aston Marin of Jaguar? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
lol De austin is een lomp stuk ijzer volgens de kenners en de jaguar doet niet echt meer mee aan de titel speed demon. ik vindt ze wel mooi om te zien maar daar blijft het ook bij. geef mij maar een Ferrari 575M |
|
Vind de Aston Martin Bulldog uit '80 wel appart (lekker hoekig daar hou ik wel van). Specs: Price: prototype Horsepower: 650bhp 0-60mph: 4.0 sec (est) Top Speed: 237 mph/382 km/h Engine: V8/5.3 litre |
|
heel apart ding zeg. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |