|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ooh wat is ie weer mooi. :w de F2002 [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 12-02-2002 12:17] |
|
De snelste auto op de globe voor op de weg. 1988 Chevrolet Callaway Sledgehammer Corvette Top speed 410KM/H |
|
quote: Gromm, die wil ik wel hebben. Helaas laat mijn banksaldo dat niet toe. the only pleasure is pain |
|
Ik heb het helemaal niet zo op autos en al helemaal niet op scheurijzers, maar als ik dan mag kiezen, doe dan maar zo een: of [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 29-04-2002 14:21] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
geef mij maar een dodge viper |
|
quote: Mini's HEERSCHEN!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
De " Spijker C8 Double 12s " Jawel,een Nederlandse productie/fabrikaat. Deze auto word her bouwt en gaat nog sneller dan de als toen destijds race uitvoering. ENGINE DESIGN FULL ALUMINIUM SPYKER ROAD / RACE V8 ENGINE WITH 90-DEGREE BLOCK ANGLE. NATURAL ASPIRATION THROUGH ROLLER BODIES. CAPACITY : 3999 CC POWER : 358 KW (480 HP) WITH 2 RESTRICTORS (WITHOUT 432 KW, 620 HP) TORQUE : 480 NM MAXIMUM REVOLUTIONS : 9000 RPM PERFORMANCE SPYKER TOP SPEED : IN EXCESS OF 330 KM/H ACCELERATION : 0-100 KM/H IN LESS THAN 4 SECONDS [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 29-04-2002 15:13] Wiegen Meister ! |
|
quote: Mini's? Ik wil niet mierenneuken, maarre dat zijn beide geen mini's. Heads I win, tails you lose |
|
quote: LOL Iedereen denken dat je een MINI hebt, kommie met je TRABANT aan zetten !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: *kuch* dit zijn geen mini's... respectievelijk een trabant en een Fiat 500 If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: of nog erger... je weet zelf zeker dat je een mini hebt... is het een trabant If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
|
|
quote: Oooo I'm a shamed!!!! In mijn ogen is dat een mini, ik snap geen fuck van auto's. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: nou ja... het zijn iig erg kleine auto's If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Het vrouwtje moet je maar ff weg denken HOTRODS !!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 11-05-2002 10:38] Wiegen Meister ! |
|
LADA's zijn de enige auto's die heersen!!!ze stinken en zijn slecht voor het milieu!!! DEATH PLANET EARTH!!!!!!!!! ASFALTEREN DIE REGENWOUDEN!!!!!!! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
dan heb ik toch liever zoiets: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb geen fuck met auto's, maar dat is wel een mooie foto moet ik zeggen. |
|
quote: Die wil ik wel even berijden :> Ik, Wil Schuurman |
|
geen scheurijzer maar wel een toffe bak |
|
quote:Ik dacht dat jij milieu zo hoog in het vaandel had? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De achterkant: http://www.maseratinet.com/IMAGES/coupe3.jpg en de voorkant: http://www.maseratinet.com/IMAGES/coupe4.jpg Maserati Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
de Hummer Limo.. Lang, breed, luxe "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
heersch die hummer |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |