|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
geef mij maar en opel kadet Trieste gast |
|
Er gaat toch niets boven dit |
|
ja ook hier zeg ik geen nee tegen |
|
het ultieme scheurijzer 8 liter v10 500pk 680nm koppel 0->100 3.4sec |
|
YEA BABY! De ultieme Sjonnie bak! |
|
Uiterlijk telt niet bij Muscle Cars! Het is puur de fukking trekkracht van die beesten. Foto keduuk. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 05-08-2002 23:18] |
|
quote: Hey, heeft mijn overbuur ook, mooie wagens, die mini's, ik vind de VW KEVER ook heel erg leuk , enkel dat verbruik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dit is pas een auto: Dé Aston Martin V12 Vanguish dus! Kunst gewoon |
|
Opel Manta heerst!! Beetje onscherp nog een A-Manta erbij [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-08-2002 21:46] the only pleasure is pain |
|
Die laatste is FOEilelijk Erg vieze kleur Die baluwgroenzige bedoel ik he [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-08-2002 21:47] |
|
idd Hmmmm... starting to like this |
|
quote: Ik vind hem wel wat hebben. Mintgroen is best wel leuk. (is nu trouwens de een na laatste manta) the only pleasure is pain |
|
Geef mij maar astonmartins Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
dit is een mooie auto ! zeker zijn de Aston Martins geweldig, deze auto is geweldig !... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik heb het nogal voor de oude Saab 900. Niet meer van de jongste maar toch een klassebak So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Hehehe.. al deze scheurijzers doen me denken aan iets opmerkelijks.. Liep afgelopen zaterdagavond door Utrecht, langs de oudegracht, stond daar zowaar een Lotus Elise geparkeerd... Leuk autotje |
|
Ik wil deze auto [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-09-2002 15:41] |
|
quote: heheh zeker mooi wagentje, toen ik nog op school zat kwam er een keer eentje langs tijdens een studie uur. et hele computerlokaal stond tegen de ruiten geplakt (man of 60) My madness, my sadness |
|
Of deze: [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-09-2002 15:55] |
|
Maarrr ik denk niet dat ik ooit een auto zal hebben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik doe het voorlopig met iets in deze aard... totdat ik veel centjes heb |
|
quote: Inderdaad! Ik heb afgelopen week nog een schitterende DB7 voorbij zien scheuren! WOW wat een mooie bak is dat zeg Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Haha, ik heb juist dezelfde Fiesta! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
quote: Dat kost al genoeg centjes vind ik (en ja ik werk) k heb ook een fiesta maar dan zo'n ouwe van 1988, foto volgt nog wel (moet k eerst nog nemen) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 02-09-2002 22:12] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |