|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk karretje: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-09-2002 14:35] |
|
voro Manta liefhebbers, iemand die regelmatig in The Stage komt zit in de belgische Mantaclub en hun website: http://www.mantaclub.be/ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dit blijf ik een mooie voorkant vinden de ferrari f50: |
|
autoos moeten vuilbakken zijn, veel treuer |
|
quote: dan is de mijne uber true een gore ouwe blauwe volgescheten renault 19 |
|
quote: KWIJHIJJHIJJJJL wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Laatst een gloedje nieuwe Mazaratti (spelling) gezien in Haarlem....sjeses wat een bak zeg!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ga beginnen met mijn fiat 850 uit 1972 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de gezins auto maar dan met v10 |
|
quote: Hopen dat je geen verkeersdrempels tegenkomt met dit bakkie. K denk dat ie dan blijft hangen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: wat een verschrikkelijk ding wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: heeeeej das mijn merk hoor |
|
quote: dan hoop ik dat z ook auto's maken die der niet als koelkasten uit zien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zoals deze |
|
Bigfoots zijn mooi om te zien, jammer genoeg mag je er in Nederland niet mee rijden. the only pleasure is pain |
|
quote: mwokay wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
dit wordt mijn eerste autootje, maar dan in het groen met airbrush en rally stickers wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
Auto´s zijn kut. Motors zijn vet! |
|
REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Heersch!!! Echt toffe auto's van Bugatti Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dit is pas mooi Yamaha FJR1300 |
|
post dan een echte motor |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |