|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
er is een nieuw tijdschrift geboren aan het worden! PRINTED that is... je kan nu alvast kijken op http://www.stalker.cd hoe het er uit gaat zien. het complete pre-issue (zo'n 90 pagina's, het volledige FULL COLOUR blad zal 180 pagina's tellen) kan je hier downloaden. tot nader order zal het blad in het engels en duits gedrukt worden, maar bij voldoende interesse zal het blad ook gedrukt gaan worden in het nederlands. voorlopig staat de complete oplage op 50.000 exemplaren per maand. ondergetekende zal bij aanwezigheid van tijd ook meerdere handen meehelpen aan het blad; te beginnen met promotie, networking en interviews... zo.. spread the word, lees het, verspreid het, en stalk! http://www.stalker.cd - STALKER MAGAZINE |
|
|
|
hoeveel gaat het eigenlijk kosten? |
|
quote: Hence dit nieuwe topic . |
|
*hup* |
|
-------------------------------------------------------------------------------- Tja....was er maar een zine met alleen maar death metal en grindcore bands....fans van dat soort herrie hoeven de aardschok ook niet meer te kopen. Bij de laatste aardschok die ik kocht had je alleen maar INHUME en NECRODEATH verdomme....en dat blad noemt zichzelf dan Aardschok. En de Headache is volgens mij niet veel beter...Kent iemand nog toffe underground metal bladen ?? In de stijl van Violent Moshground, Necromaniac en Slayer bedoel ik dan ??? : DMTR Serenity now!!!! Posted 09-12-2003 15:20 by DMTR -------------------------------------------------------------------------------- Anvil Magazine.... -------------------------------------------------------------------------------- If you don't live for something you'll die for nothing - Hatebreed necroslaughter Posted 09-12-2003 16:17 by necroslaughter -------------------------------------------------------------------------------- wat is het bestel adres??? surrealm Posted 10-12-2003 3:06 by surrealm -------------------------------------------------------------------------------- voor stalker? zie www.stalker.cd TNightmare Ruler of midnight air Posted 10-12-2003 11:00 by TNightmare (Global-Moderator) -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 5 december 2003 3:59 schreef surrealm het volgende: een blad wat zich alleen op underground richt, zou nu juist bij de bladkopende persoon niet echt aan kunnen slaan... alleen al omdat zo'n blad per definitie zelf niet underground zou zijn. en dan, je schrijft over underground bands.. wat doe je als die doorbreken? nee, underground/mainstream is een erg beperkte visie, IMHO. STALKER richt zch niet op een van beide groepen, maar richt zich meer op het HOE weer te geven van die groepen. kijk zelf maar eens naar die PDF file (of kom mij toevallig tegen als ik pre-issues uitdeel) en kijk anders hoe het eerste blad er 15 januari bij ligt in de kiosk. -------------------------------------------------------------------------------- Underground, als in, onbekende bands uit genres die mij boeien. Ik koop al die metal zines niet, omdat ik niet wil betalen voor pagina's over Dio, Hammerfall, Rammstein, Judas Priest, enz., met achterin ook 1 pagina voor Morbid Angel of Necrodeath. Er zijn al genoeg metal Zines die alle genres, ook veel grote bands, aan bod laten komen. Een nieuw blad met zo goed als alleen bands waar ik nog nooit een nummer van gehoord heb, koop ik gewoon meteen, klaar (mits het niet te duur is of course, ik blijf een student met toegang tot internet waarop ik genoeg leuke e-zines kan vinden). En zo denken veel extreme metalheads heb ik het idee. Desalniettemin, succes gewenst hoor. Elk initiatief op metalgebied is een goed initiatief. |
|
daarnaast heeft stalker iets wat al die underground niet heeft: een professionele uitstraling en kwaliteit wat betreft de inhoud. Bijna elk undergroundblad wordt gerund door debielo's die aan hun manier van schrijven te zien nooit verder gekomen zijn dan de middelbare school. |
|
nog 1 gevonden: Posted 10-12-2003 22:37 by ghoulliette -------------------------------------------------------------------------------- en nu weer over het stalker magazine dan. Ik vind het positief te noemen dat zij een nieuwe manier van schrijfen/ interviewen introduceren. Dat heeft nog niemand gedaan terwijl het een simpel extra's is. En mijn verwachting is dat een team dat wel verder denkt dan het standaarde nog wel meer leuke extra's uit de mouw zal schudden en dat om die reden dit magazine in de gaten gehouden dient te worden. Bovendien is het ook een jong team, wat verjonging kan geen kwaad in de metal scene |
|
stalker gaat bij het eerste issue over de toonbank voor 2,20 dacht ik, en daarna voor zo'n 4 euro. en er zit dan als alles volgens plan gaat, ook elke keer een sampler bij. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
4 euro incl. cd, dat is niet duur |
|
4 euro.....mwah....ik zou het kopen....als ere geen nu metal in zou staan. |
|
of stalker nu under- of aboveground (?) metal verslaat, gaat het daar dan zo heel erg om? voor de meeste 'leken' die nooit naar metal luisteren is metallica al underground, om maar eens een naam te noemen. het gaat er stalker vooral om om een nieuwe en andere manier van schrijven en verslaggeven te laten zien. en men probeert meteen allerlei interessante main en minder mainstream en regelrechte underground bands aan het woord te laten. even maar even iets aan te geven; komende maand gaat er ook een orphanage tour report komen (orphanage gaat op tour met within temptation). i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: nu-metal is ook weer een voorbijgaand iets, of dat nu wel of niet in stalker staat. en aan de andere kant... is het dan WEL interessant als het alleen maar "goedgekeurd door necroslaughter metal" bevat? dat vind dan toch alleen maar jij (en eventueel een handjevol extra personen) goed genoeg om te kopen? anyway, je bent niet verplicht stalker te kopen,... dit topic is voor degenen die geinteresseerd zijn... [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 11-12-2003 18:00] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
niet om het hoe of wat, maar ik denk niet dat necroslachter WT en Orphanage onder underground zal plaatsen. |
|
quote: Welke doelgroep wil je bereiken? Wil je top40-luisteraars tot metalhead bekeren? Of wil je dat metalheads het blad lezen? Voor laatstgenoemden zijn interviews met Metallica gewoonweg nauwelijks interessant. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga het ook wel een kans geven hoor....Ben alleen bang dat het net zo'n blad wordt als Aardschok; 1 pagina INHUME, 2 pagina's Necrodeath........en de rest staat dan vol met Nu Metal en traditionele metal bands ( die ik op zich wel kan waarderen ) En de Aardschok lijkt bovendien steeds meer op de Hitkrant met al die fucking pagina grote foto's van de bands.... |
|
En inderdaad...bands als Within Temptation, After Forever en Epica en consorten beschouw ik niet als underground bands nee. Zal ik wel weer als bekrompen worden beschouwd, maar ach..... |
|
quote: Die zijn voor boven je bed! ik vind dat altijd wel leuk, een mooie poster |
|
quote: Ja maar wat heb je eraan?? Posters boven je bed hangen lijkt me iets wat na je pubertiet snel afgelopen is. Geef mij maar een leuk kunstwerkje. (het liefst van een onbekende kusntenaar die later veel geld waard wordt ) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
voor 4 euro? |
|
max 3.50 (ik word goed ingeburgerd in dat zuuunige Holland) [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-12-2003 18:44] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja....ik bedoel maar, op een poster waarop alleen die homo van een Robb Flynn staat zit ik niet te wachten eigenlijk....en op posters waarop die rimpelkoppen van Iron Maiden op staan al helemaal niet eigenlijk.....dan liever posters van films ofzo..maar ja , het gaat hierover muziek, dus......Alhoewel ik wel moet bekennen dat de posterflag van de Slayer eagle nog steeds m'n slaapkamer siert, hehehehe... |
|
Ugh... wanneer komt er nou eens een fatsoenlijk tijdschrift over death en black metal? Hoeft nog niet eens underground te zijn of iets. Ik wordt alleen zo moe van al die bladen waar je pagina na pagina power, sympho, rock, rap-metal, alto en fantasymetal moet doorbladeren om helemaal achterin een of twee bladzijdes over fatsoenlijke muziek te vinden... Zenial |
|
Hey....probeer de ABLAZE eens..gewoon in de boekhandel te vinden, helaas wel in het fucking Duits, maar ach, dan doeje maar een beetje moeite..... |
|
quote: ongetwijfeld, maar wat ik bedoel aan tegeven is dat bij de WT/orph tour, er niet gekeken wordt naar WT.. wat natuurlijk de makkelijke en 'in-het-oog-springende optie zou zijn met het mainstream publiek in gedachten.... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |