IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Stalker Magazine Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 11:21 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 december 2003 11:01 schreef surrealm het volgende:
misschien is het enige probleem dan ook wel dat waar jij het hebt over 'oordeel', en dat ik hetzo graag als 'mening' lees?

Ik kan nu wel gaan roepen van "dus het probleem ligt toch bij jou?" maar daar begin ik niet aan.

Het woord "oordeel" heb ik overgenomen door jouw posts eigenlijk. Ik had het de hele tijd over gefundeerde meningen c.q. kritiek totdat jij aankwam met "oordeel toch niet zo snel".

Hetgeen wat ik boven verwoord heb, vervang "oordeel" maar als "mening".

quote:

laat ik het zo proberen; jouw samenvatting vind ik mooi, echter 'wat misplaatst'.

Vreemd, want ik vind deze opmerking "wat misplaatst". Het enige wat ik doe is een korte samenvatting maken (uiteraard met eigen woorden) van voorgaande bladzijdes. Ik denk niet dat ik ver van de waarheid zit want je bent nog steeds niet ingegaan op de kritieken...als ik me niet vergis.

quote:
mijn 'ietwat opgewarmde' reakties komen na het lezen van pak hem beet 17 pagina's (- mijn replies) van jullie posts.
ik vind dat er ook wel wat gefundeerde meningen in zitten, het meeste echter niet. en wat kritiek is lees ik als kritiek, en vat ik op als opbouwende kritiek.. ik word echter een beetje murw van tig replies dat het TOCH geen underground is, en dus niet interessant is, omdat er niet genoeg onbekende bands instaan.
dat snap ik na EEN keer lezen ook wel. en ik word niet moe of upset van het lezen daarvan, maar wel van het eindeloos op herhaling moeten lezen daarvan.

Meeste vind je dus niet = links laten liggen
Ga in op wat je wel de moeite waard vind en dan krijg je die discussie waar jij zo open voor staat.

En over dat het toch geen underground is...tja, wat had je anders verwacht? Open dit topic op elk wilkeurig forum en je krijgt die reacties. Open je het op een meer open minded forum krijg je gezeik als "gadver..Mortician, dat vind ik zo'n monotoon holbewoner muziek. Dit blad ga ik zeker niet kopen..R.E.M. vind ik dan weer wel leuk.".

quote:
maar begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, nu lijkt zelfs het 'discussieren over het discussieren' al weer reden om problemen te maken...

Mwoah zie het als dat je roept om "vuur" terwijl voor je de haard staat te branden.
(om maar even een moeilijk-verkeerd-opvatbare metafoor te gebruiken zoals jij op pag.3)

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 12:20 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik vraag me dus af hoe ik kan ingaan op kritiek als "het is geen underground". dat is het of het is het niet. en om daar u over te gaan mailen, nee dat gaat me te ver...
wat ik bedoelde is, met laten we dan via mail verder gaan, is bijvoorbeeld eens een boom opzetten over "wat is underground", "wat gebeurt er met een underground band die doorbreekt" dat soort dingen, waar je echt over kan gaan nadenken... dat lijkt me leuk...

verdere kritiek op mijn woorden laat het me maar weten. en ja, in het telkens weer proberen te replyen op de stroom van woorden gisterenavond, zal er best in de ene post "inhoud" gestaan kunnen hebben als belangrijk woord, terwijl in een andere post "manier van weergeven" meer nadruk kreeg... ben ik dan tegenstrijdig bezig? then shoot me... sorry.

en ja, als het niet "underground" is, natuurlijk dan dat ik veel van 'jullie' daarmee tegen de haren instrijk, en commentaar krijg op de undergroundheidsfactor...
net als jij zegt, dat op een 'popforum' de mensen alleen maar afzullen gaan op die verschrikkelijke harde muziek van o.a. mortician.
het blad is dan ook niet geschreven voor een doelgroep van wel- of niet-underground (of WAT dan ook).. en het blad zal die doelgroep waarschijnlijk ook niet aanspreken (zie de twee topics hierover op ZM). mijn topic was ook meer bedoeld voor degenen die niet in dit of dat hokje passen (willen passen).
anders had ik toch wel dingen geschreven als : "het (voorbeeld: underground/truevikingmetal/funeral/numetal/mainstream) blad stalker .... bla bla bla"

spreekt het blad je aan, lees/koop het dan. spreekt het je niet aan, koop dan wat anders/niets.
ik verplicht je niet stalker te kopen en/of sterker nog, er van te houden.... ik probeer mensen die geinteresseerd kunnen zijn, te attenderen op een nieuw blad dat een frisse wind zou moeten laten waaien door het metalbladwereldje.
en ik kan he tkennelijk niet genoeg herhalen... het gaat niet over underground of mainstream muziek... het gaat over de manier waarop de muziek en hun muzikanten worden weergegeven/aan de tand gevoeld.

[Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 12-12-2003 12:22]

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-12-2003 13:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 12:20 schreef surrealm het volgende:
(...) .. het gaat niet over underground of mainstream muziek... (...)

Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat is dus precies datgene waar je op af wordt gerekend. Voor de lezer gaat het niet zo zeer hoe je aan de informatie komt, het gaat om de informatie die je presenteert.
Als er voor het merendeel alleen maar bekende mainstream bands in staan, dan is het blad voor mij gewoonweg niet interessant. Ik koop dit soort bladen om met nieuwe bands in aanraking te komen en niet om het zoveelste weetje over die-en-die band te lezen.

En ik weet best dat jij je stinkende best doet om een goed blad te maken. Maar ik neem nu eenmaal nooit een blad voor de mond. Ik zeg gewoon duidelijk wat ik er van vind...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 20:34 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 december 2003 12:20 schreef surrealm het volgende:
ik vraag me dus af hoe ik kan ingaan op kritiek als "het is geen underground". dat is het of het is het niet. en om daar u over te gaan mailen, nee dat gaat me te ver...

Je moet ook niet ingaan op wat wel/niet underground is dat is een onbegonnen discussie.

En nu moet je niet net doen alsof ik zit te springen dat je me gaat mailen...nogmaals jij wil een discussie, geeft aan dat het hier vervuild is en wil het liever op een andere manier, ik geef een uitnodiging om me te mailen en we kunnen verder discussieren over de punten die ik aangaf, waar het woord "underground" niet is gevallen maar wel het woord "bandkeuze". Er zijn in dit topic nog zoveel andere aanknopingspunten dan alleen wat wel en niet "underground" is maar je grijpt steeds daarop terug.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 12-12-2003 20:54 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ja...goed gezegd...Hey Ricardo, kunnenwe nog een beetje toffe interviews met death metal bands verwachten op Vampire ?? Zo ja met welke ??

Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 22:42 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 december 2003 20:54 schreef necroslaughter het volgende:
Ja...goed gezegd...Hey Ricardo, kunnenwe nog een beetje toffe interviews met death metal bands verwachten op Vampire ?? Zo ja met welke ??

Mail me hierover hehe.
Anders vervuilen we dit topic....

necroslaughter
Posted 12-12-2003 22:44 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ja...hehehe..en word ik dalijk weer aangevallen door black metal fans hahahahaha

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 13-12-2003 8:59 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Ik heb persoonlijk niet het idee dat Stalker magazine iets toevoegd aan wat er al is en vind vooral de vormgeveing vreselijk. Maar goed er zullen ongetwijfeld mensen zijn die daar anders over denken.

None of us are saints - Albert Fish

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2003 9:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

"inside out of rock n roll"

Ik denk niet dat Stalker enigszins iets toevoegd aan de e-zines die ik lees ....

necroslaughter
Posted 16-12-2003 12:46 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

en hiermee is deze topic ten einde...of niet ???

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-12-2003 13:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Misschien wil surrealm nog discussieren

Zenial

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-12-2003 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. wacht .. eerst ff reclame-aankondig-filmpje opstarten

tiewdedieuwdieuw

necroslaughter
Posted 16-12-2003 13:44 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ik haat reclame.....af en toe zijn die pokke reclameblokken net zolang als het eerste gedeelte van de serie waar je naar aan het kijken bent....op het schandalige af gewoon....

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 16-12-2003 23:39 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

ik had wat beters te doen...

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 17-12-2003 8:09 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 december 2003 13:44 schreef necroslaughter het volgende:
Ik haat reclame.....af en toe zijn die pokke reclameblokken net zolang als het eerste gedeelte van de serie waar je naar aan het kijken bent....op het schandalige af gewoon....

Apart is dan wel dat heel veel mensen een bloedhekel aan reclame hebben en vervolgens lekker Gijs Staverman gaan kijken die de 'grappigste' commercials ter wereld uitzendt.

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 8:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 13:44 schreef necroslaughter het volgende:

Ik heb een rode knop op mijn remote control. Het betekent 'uitzetten'

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Vampire Ricardo
Posted 17-12-2003 9:18 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 16 december 2003 23:39 schreef surrealm het volgende:
ik had wat beters te doen...

Ik denk meerdere hier in dit topic.
Zijn we het daar over eens.
Hoeven we daar al niet meer over te discussieren...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2003 9:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 9:18 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik denk meerdere hier in dit topic.
Zijn we het daar over eens.
Hoeven we daar al niet meer over te discussieren...

Next issue.

Waarom heb je die vuile dief van een inside-lie nog in dienst?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2003 10:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 8:09 schreef DMTR het volgende:
Apart is dan wel dat heel veel mensen een bloedhekel aan reclame hebben en vervolgens lekker Gijs Staverman gaan kijken die de 'grappigste' commercials ter wereld uitzendt.

idd, hoe meer mensen iets afzeiken hoe leuker ze het vinden.

Vind nogwel dat er een leuke strip in moet, in het stalker magazine, of twee leuke strips, dat is twee keer zo leuk

Vampire Ricardo
Posted 17-12-2003 10:44 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 17 december 2003 9:19 schreef Chelman het volgende:
Next issue.

Waarom heb je die vuile dief van een inside-lie nog in dienst?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=754816&page=16

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-12-2003 10:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat kan dus wel op persoonlijke titel, lekkere dubbele moraal.

Nu heb ik nog nooit problemen gehad met IL, maar dat terzijde.

Vampire Ricardo
Posted 17-12-2003 10:52 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 17 december 2003 10:47 schreef ghoulliette het volgende:
dat kan dus wel op persoonlijke titel, lekkere dubbele moraal.

Nu heb ik nog nooit problemen gehad met IL, maar dat terzijde.

goh, voorspelbaar....ik had dit verwacht, alleen niet zo snel. Ja, dat kan op persoonlijke titel.

Wat jij deed is uiteraard ook op persoonlijke titel (werd ook niet gezegd dat dat niet zo was) ALLEEN stond er wel overal onder elke post de link naar SoD + weet iedereen onderhand dat je daarvoor werkt. Simpel en snel denken zou kunnen impliceren dat het SoD vs. Vampire is.

necroslaughter
Posted 17-12-2003 11:07 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ik heb ook een bloedhekel aan Gijs Staverman....irritant pokkeventje is dat...denkt dat ie alles is....

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2003 11:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 december 2003 10:52 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Simpel en snel denken zou kunnen impliceren dat het SoD vs. Vampire is.

Gaaf, zullen we een SoD vs. Vampire vs. ZM vs. Zenial vs. Stalker knokpartij houden?

Zenial

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2003 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vergeten we Lords of Metal niet?

Is dan wel een maandelijks e-zine maar ze mogen niet gespaard worden .. VIND IK.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com