|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Als jij dat wil.....Het is nou eenmaal feit dat er een hoop bladen supergoed er uit zien, maar voor de echte underground muziek liefhebber gwoon kut zijn. En dat terwijl die bladen wel pretenderen dat ze underground zijn..... |
|
quote: Waar ken ik dit niveau toch van....toen ik hier registreerde lukte Vampire Magazine Ricardo niet wat ik normaal op fora gebruik. Necroslaughter is ook niet echt bijster origineel.. toch bedankt voor het compliment over Vampire hehe. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
er wordt dan normaal gesproken ook geprobeerd elkaar en elkaars uitingen in waarde te laten, en niet bij het minste of geringste dat al de modder in te trappen.. ik laat jouw/jullie mening ook die van jullie... maar ik sta heel open voor DISCUSSIES... dit is gewoon vernielzucht. en dan heb je het 'te vernielen' maar net gezien en schopt het nu al kapot. complimenten, hoor... van alle commentaren in dit en het vorige topic, gingen er geloof ik een stuk of 10 op een serieuze manier op "stalker" in. de meeste andere antwoorden waren op z'n best van het kaliber, stalker is glossy, en mainstream, dus he tis K@!$@$^&#@T..... ALS het al hierover ging,... maar nee, het kon nog slechter ook; het verzandde nog sneller in het ELKAAR de kop inslaan omdat er verschillende meningen op worden nagehouden over wie er nu eigenlijk het meest trui (of tr00) en undergound is en/of het meest truie en undergrond blad heeft of leest.... zucht. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: wat pretendeert stalker volgens jou? dat WEET je niet eens man.... je vindt gewoon dat he tnuiet underground genoeg is om jouw goedkeuring weg te dragen... nou, dan maar niet. edit: met al dat gezeik over trui en not-tr00 is het hele vorige topic vernield... en ja, ik dacht al... wat schiet die post-count van DIT topic omhoog zeg... zouden ze het soms interessant vinden??? .. maar nee... ik vergiste me. [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 11-12-2003 23:13] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Hehehehehe....het lijkt wel of je je mijn mening aantrekt...sorry dat ik je op je tere zieltje getrapt heb, maar het is gewoon zo....en trouwens, dit is ook gewoon kritiek, en dat zul je nog wel vaker meemaken als het om STALKER gaat.....wat nietwegneemt dat ik het moedig vindt om vandaag de dag nog met een printed zine te komen, daarvoor verdien je alle lof, maar het is geen UNDERGROUND zine...dat is alles eigenlijk wat ik wou zeggen.wat Vampire Ricardo betreft...ik meende wat ik over Vampire Magazine zei... |
|
quote: Als ik af ga op de bands die in die PDF staan, is het gewoon niet underground. Period. Einde discussie. Ik kom in de Aardschok meer onbekende bands tegen... En als je dan toch een pleidooi ervoor gaat houden dat het zo underground zou zijn, dan is het niet zo gek als mensen dat gaan weerleggen. Voor iemand die zich nog op zijn muzieksmaak aan het oriënteren is, zal de Stalker misschien een aardig blad zijn, maar voor de doorgewinterde metalhead is het gewoon niet veel soeps... Sorry hoor, maar zo liggen de zaken nu eenmaal en dan kun je wel 10.000x gaan lopen roepen dat het niet zo is, maar of je daar extra lezers door krijgt, durf ik ook ten zeerste te betwijfelen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Surrealm -> Je vindt dat je je moet verdedigen....waarom? Omdat er, zoals ondergetekende, figuren zijn die niet al te ruimdenkend zijn MAAR gefundeerd hun mening kunnen geven? Dat je pissig kan worden om reacties als "het is kut" kan ik enigzins inkomen. Dat men aankomt met "ik vind het niks want..." en dan pissig worden, dan denk ik dat je op een forum niet aanwezig moet zijn en al helemaal niet een topic moet openen. Glossy is niet kut, glossy zonder inhoud is kut. Xeroxed is niet kut, xeroxed zonder inhoud is kut. Je staat open voor discussies, er is in dit topic alleen al genoeg voer voor een discussie, ga daar dan op in. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Juist,heheheh...heel goed gezegd...en nou eens kijken wat z'n antwoord is....hehehehehe.. |
|
quote: maar WIE, naast jullie en jullie heeft er ook dan over dat stalker pretendeert DIT of DAT of UNDERGROUND of MAINSTREAM te zijn??????? stalker is een nieuw blad dat niet een bepaalde STROMING of SCENE belicht, maar alles op een NIEUWE MANIER belicht... en nee, ik heb geen teer zieltje dat vertrapt wordt, en ik trek het me ook niet persoonlijk aan... ik trek het me wel persoonlijk aan (nee: lees... het stoort me) dat jullie al urenlang als KANNIBALEN om een pan met "stalker" erin heendansen, strijdend om wie als eerste een hap mag afscheuren... terwijl je niet eens ziet dat stalker eigenlijk GROENTE is.. (om maar even een moeilijk-verkeerd-opvatbare metafoor te gebruiken) i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Jouw opmerking over verdedigen was eerder aan een post van mij gericht vandaar dat ik het bovenstaande ook op mezelf betrek. 1.Je hebt mij jouw publicatie niet horen afzeiken, ik meen me zelfs vaag te herinneren dat ik juist de combinatie rock/metal bekend/onbekend goed vond. 2.Mijn opinie over gedrukte tijdschriften geldt niet alleen voor Stalker maar voor nagenoeg alle gedrukte tijdschriften m.u.v. enkele die degelijk toegevoegde waarde bieden. Met alle respect vind ik Stalker geen toegeveogde waarde bieden t.o.v. de betere webzines. Aangezien jij vrij snel in de verdediging duikt wil ik er graag bij vermelden dat dit niet betekent dat het slecht is. Het biedt alleen niks extra's 3.Als je niet tegen al dan niet gegronde kritiek kunt, raad ik je aan om snel te stoppen met het ondernemerschap. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Inderdaad. Stalker is nauwelijks een metal magazine te noemen. Waarom kom je er dan hier reclame voor maken? Zenial |
|
quote: ik stoor me niet aan het feit dat er met one-liners en lichaamsdelen wordt gesmeten bij he tantwoorden op... ach, daar lees ik na 8 jaar internetervaring allang blind overheen... en ik heb niets tegen underground, en xerox of glossy, who cares... het gaat inderdaad om de inhoud, maar waar ik vanaf post EEN al aangeef dat het stalker gaat om de nieuwe MANIER van weergeven, lopen jullie allemaal eigenlijk alleen maar af te geven op he tal dan niet waarzijn van de bewering of stalker nu wel of niet underground is... de mensen ACHTER stalker komen vrijwel allemaal uit de underground (ook underground-bladen) hoek. de inhoud is underground EN mainstream... of beter... GEEN van beiden... het is gewoon metal/harde muziek. punt? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: ja he? kijken of ik er weer intrap? of dat jullie weer samen kunnen staan tegenover de 'outsider, of niet-truie persoon? of wat? i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: je bent inderdaad een van de weinigen die op een gefundeerde en open manier zegt waarom je stalker wel of niet iets vindt... ik quotte ook niet jou (of jouw post) in het bijzonder... verder... niet tegen kritiek kunnen? met ondernemerschap moeten stoppen? ik heb inderdaad een eigen bedrijf, maar daar doe ik heel andere dingen. en kritiek kan ik best WEL tegen... waarom denk je dat ik dat niet kan? ik sta dagelijks voor heel wat hetere vuren dan dit gezeur hier... ik stoor me gewoon aan een houding van 'enige personen hier' i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
maak je niet druk man. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Gaat het nou om de inhoud of op de manier waarop je die inhoud weergeeft? Je magje behandelt dezelfde bands die tig andere, grotere en betere magazines ook behandelt. Denk je dat je een klantenkring krijgt door het alleen maar op een iets andere manier de behandelen dan de rest? Kan je niet beter origineel zijn door af te stappen van die standaard paar bands die iedereen al behandelt??? Zenial |
|
Beste Surrealm, U maakt promotie voor een blad, zeg waar men het kan downloaden..."spread the word" etc. Men doet dat, men heeft een mening en daarvoor is die "post reply" uitgevonden....als u had gewilt dat men reacties geeft als "geweldig blad" en "Dit ga ik meteen kopen!" dan is mijn bescheiden mening dat je op het verkeerde forum zit. Ja, er lopen hier vast mensen rond die het zullen kopen en het geweldig vinden. Ja, er is zeker een markt voor Stalker anders zal het na de eerste uitgave al meteen failliet zijn met zo'n oplage. Ja, er zit vast en zeker een goed promotie/marketingbeleid achter anders kan je dit niet opzetten. Maar nee, ik ben nog steeds van mening dat de doorsnee metalhead dit blad laat liggen als ie het in de winkel ziet door de bandkeuze. Zie het vanuit dit perspectief; de eerste de beste band die alleen maar positieve reacties krijgt moet ook nog geboren worden. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Het gaat mij niet om true/niet true. Als hier iemand niet true is, dan ben ik dat wel. Het gaat mij persoonlijk alleen maar over de vraag of ik zelf wat kan opsteken van dit blad en het antwoord is helaas "nee". Dat probeer ik eigenlijk al de hele tijd duidelijk te maken, maar dan wordt zo'n discussie ineens weer op true/niet true gegooid. Word je daar zelf nou ook niet een beetje moe van? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hoeveel issues heb je al gelezen van stalker? is het nu geeneens omdat ook een band als placebo aan het woord komt? waarom maak ik er hier reclame voor? tja... ik begin me ook af te vragen waarom..... maar niet zozeer omdat ik denk dat dit de verkeerde doelgroep is. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Underground zine's zijn: Final Solution, Stygian Shadows, Whereismyfuckingskin enz enz. Niet de Stalker. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik ging er vanuit dat je een van de ondernemers achter Stalker was, daar doelde ik op. En de reden waarom ik dat zei was dat je soms overkwam alsof je het feit dat er uberhaupt kritiek kwam als lastig ondervond. ...perceptie is alles. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hahhahaha je hapt zo lekker Zenial |
|
Print het volgende stukje uit en hang het boven je bed: quote: Waarom? Omdat wij 9 van de 10 bands al kennen. Omdat die ene die dan overblijft, ons ook niet eens interesseert. Omdat wij de meeste dingen al weten die in interviews naar voren komen. Omdat veel metalheads niet eens zo'n brede muzieksmaak hebben en dus niet eens het hele blad zullen lezen. Moet ik nog meer redenen noemen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat waren ook niet de reacties die ik verwachtte... ik verwachtte antwoorden die het hele scala tussen "perfect" en "grootste sh$%^t ooit" quote: wat er vooral achterzit, is een frisse wind, waar men van allerlei kanten in gelooft. quote: en als je da tnu eens aan de doorsnee metalhead ZELF laat om te beslissen, in plaats van als een spaanse inquisitie het blad te veroordelen... en oh.. "door de bandkeuze".... dit is een PRE-ISSUE... hoeveel bands staan er in, en hoe representatief zijn die voor he tvervolg? je kan er alleen maar naar gissen. OORDEEL dan alsjeblieft wat minder snel... meer vraag ik niet. quote: daar ben ik he thelemaal mee eens, en ik ben er zelfs blij mee... dat het zo is, voor alles.... ik oordeel alleen kennelijk minder snel over een band, naar aanleiding van een eerste indruk. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |