IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Stalker Magazine Vorige pagina | Volgende pagina
surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 19:44 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 11 december 2003 18:01 schreef altx het volgende:
Welke doelgroep wil je bereiken? Wil je top40-luisteraars tot metalhead bekeren? Of wil je dat metalheads het blad lezen? Voor laatstgenoemden zijn interviews met Metallica gewoonweg nauwelijks interessant.

metalheadz natuurlijk... heb je de site al bekeken, en heb je de pdf al gezien? ik vraag me namelijk steeds meer af of alle stuurlui die aan wal staan, gewoon maar afgaan op twee of drie naampjes die ze horen vallen... en nee, metallica zal er niet in komen te staan... ik geef een VOORBEELD< mensen...

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2003 19:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 december 2003 19:42 schreef necroslaughter het volgende:
Hey....probeer de ABLAZE eens..gewoon in de boekhandel te vinden, helaas wel in het fucking Duits, maar ach, dan doeje maar een beetje moeite.....

Hehehehe mja ik zou er bijna duits voor gaan leren. Maar de cd'tjes zijn wel leuk

Zenial

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:46 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Wat dat betreft heb je misschien wel gelijk....niet dat ik verstand heb van beide bands, maar het zou wel kunnen...

necroslaughter
Posted 11-12-2003 19:49 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ik was er niet helemaal bij geloof ik...verkeerde topic...maar inderdaad...en als ik me niet vergis, zijn de ablaze luitjes ook verantwoordelijk voor het Fuck The Commerce festival, waar ik volgend jaar zeker heen moet....3 fucking dagen lang alleen maar Death en Grind bands...Wreed !!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 19:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 19:44 schreef surrealm het volgende:
metalheadz natuurlijk... heb je de site al bekeken, en heb je de pdf al gezien? ik vraag me namelijk steeds meer af of alle stuurlui die aan wal staan, gewoon maar afgaan op twee of drie naampjes die ze horen vallen... en nee, metallica zal er niet in komen te staan... ik geef een VOORBEELD< mensen...

Ja, ik heb de PDF al gezien ja. En ik geef ook gewoon een voorbeeld, gebaseerd op de post die jij schreef.
Maar er mogen idd wel wat onbekendere bands in, wil ik echt interesse hebben, want tot nu toe heb ik nog niet zo veel toegevoegde waarde ontdekt. En je hebt gelijk, de beste stuurlui staan aan wal, maar dat zijn wel de mensen aan wie je het blaadje wilt slijten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2003 19:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 december 2003 19:44 schreef surrealm het volgende:

Hmmmm ik zal eens kijken wat er wel in staat dan....

WTF???

Placebo, R.E.M, Such a Surge!!!!!
Dit blad is godver nog gayer dan ik dacht!
Het hardste wat erin staat is Entombed en een klein stukje Mortician. Nou lekker, meteen de digitale prullebak in. Hier ga ik geen cent aan uitgeven!

Tering zeg.... "Handsome Hank and his lonesome boys"... weet je zeker dat je dit een metal magazine wil noemen???

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 11-12-2003 19:59]

Zenial

necroslaughter
Posted 11-12-2003 20:30 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ik ook niet, denk ik....shit..wil je een nieuw blad een kans geven, staat er zulke crap in....damn !!!!Sorry jongens, maar zulke troep trek ik echt niet....

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 20:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zelf ben ik een groot voorstaander van tijdschriften die meerdere genres bestrijken. Ik zou graag opteren voor een underground metal/rock/jazz/experimenteel magazine. Dat zie ik echter niet gebeuren.

Placebo is trouwens best aardig en REM (met name hun 80s werk) is gewoon heerschend.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

invictis
Usericon van invictis
Posted 11-12-2003 20:36 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ff onthouden die 'zine; kunnen we nieuwe cd naar toesturen als die uit is

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2003 20:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 december 2003 20:33 schreef Chelman het volgende:
Placebo is trouwens best aardig en REM (met name hun 80s werk) is gewoon heerschend.

Ik luister het af+toe ook wel maar als ik daarover wil lezen koop ik de OOR wel of iets dergelijks.
Ik snap gewoon niet dat er nog steeds geen fatsoenlijk (niet-duits) black/death metal zine is...

Zenial

necroslaughter
Posted 11-12-2003 20:46 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Komt omdat nederlanders wel een grote bek hebben, maar zelf weinig doen. Er is wel een nederlands DEATH METAL / Grindcore blaadje, engelstalig, dat wel, maar ach...who cares ???

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 20:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Omdat er weinig mensen zijn die exlcusief naar black/death luisteren.

Overigens vind ik dat informatieverstrekkende tijdschriften hun langste tijd hebben gehad. Dit met uitzondering van enkele tijdschriften die een duidelijke toegevoegde waarde bieden: Elsevier/Newsweek = veel achtergrond infromatie en gerenomeerde (wetenschappelijke) schrijvers. National Geographic = hoge verzamelwaarde etc. etc. Een metal glossy biedt meestal weinig toegevoegde waarde t.o.v. datgene wat je op internet kan lezen.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 20:49 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Wat ik in het vorige Stalker topic al had gezet: Stalker Magazine => Children of Bodom, Entombed, Mortician en Exodus...zijn nog bands die door de beugel kunnen, maar met P.O.D. en als mijn ogen mij niet bedriegen The Rasmus in de gelederen heb je een blad in handen waar menig metalliefhebber eigenlijk niks mee kan. Stalker zal, ook nog in het Duits, de Nederlandse fan niet kunnen bekoren vanwege bandkeuze + taal. Moet je maar eens rondkijken hoe vaak Aardschok wordt afgezeken (in mijn ogen in veel gevallen onterecht omdat het vaak kuddegeschreeuw is met af en toe juiste uitspraken van mensen met kennis van zaken) en die hebben zelfs The Rasmus er niet in staan. Mocht de doelgroep vooral mainstream gericht zijn dan kan ik me enigzins bij voorstellen dat het een wijd assortiment heeft aan bands maar verwacht dan ook zeker geen positieve reacties op fora.

Het feit dat zoals Zenial al aangaf, dat er bands tussen zit dat de meeste metalheadz niet zullen interesseren zullen ze het blad ook niet kopen. Absoluut is de prijs niet verkeerd, zeker niet met een sampler erbij...maar het gaat alsnog om de inhoud, hoe origineel de opzet van interviews ook is.

Ik denk ook dat Zenial het weer uitstekend verwoord met de Oor. Ruimdenkende metalheads kopen dat blad, dus richt je pijlen daarop.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 20:50 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Waarom moet het perse glossy wezen ??? Gewoon shit altijd...heb liever een gekopieerd blad met journalistieke inhoud, dan een blad met een glossy cover en een hoop shit erin.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 20:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:50 schreef necroslaughter het volgende:
Waarom moet het perse glossy wezen ??? Gewoon shit altijd...heb liever een gekopieerd blad met journalistieke inhoud, dan een blad met een glossy cover en een hoop shit erin.

Glossy/Xerox boeie. Beide bieden weinig extra's t.o.v. internet zines.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 20:51 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:

100% eens!

necroslaughter
Posted 11-12-2003 20:54 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Toch zullen paper zines altijd m'n voorkeur blijven houden....kan je tenminste op de plee lezen, en als je het dan kut vind dan veeg je er gewoon je reet mee af...dat zie ik je met een webzine nog niet doen....hahahahahaha.

altx
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 20:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:50 schreef Chelman het volgende:
Glossy/Xerox boeie. Beide bieden weinig extra's t.o.v. internet zines.

Ja, idd, heb nu twee jaargangen Aardschokken liggen, maar weet je hoe irritant het is, als je weet dat je ergens een review van een cd hebt, je weet alleen niet in welke Aardschok precies...

Nee, geef mij dan maar Google. Dan heb ik binnen een paar tellen allerlei reviews uit verschillende e-zines gevonden.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

altx
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 20:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:54 schreef necroslaughter het volgende:
Toch zullen paper zines altijd m'n voorkeur blijven houden....kan je tenminste op de plee lezen, en als je het dan kut vind dan veeg je er gewoon je reet mee af...dat zie ik je met een webzine nog niet doen....hahahahahaha.

Je kan het uitprinten...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 20:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 20:54 schreef necroslaughter het volgende:

Ik kan webzines prima op de plee lezen. Gewoon binnenhalen op mijn PDA en klaar.

En wat het vegen betreft heb ik een zeer gevoelig poepaatje die enkel Page 3 laags toiletpapier tolereert.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 20:59 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

We zullen er wel nooit uitkomen denk ik....maar ach, wat de fuck maakt het ook uit...Ik vond Vampire trouwens best te doen...m'n complimenten....voor een webzine best een hoog underground gehalte.

necroslaughter
Posted 11-12-2003 22:51 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

En Vampire Ricardo is en blijft een SBS6 Gay naam......Serieus...hahahahahahahaha

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 22:57 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 11 december 2003 20:47 schreef Chelman het volgende:
Overigens vind ik dat informatieverstrekkende tijdschriften hun langste tijd hebben gehad. Dit met uitzondering van enkele tijdschriften die een duidelijke toegevoegde waarde bieden: Elsevier/Newsweek = veel achtergrond infromatie en gerenomeerde (wetenschappelijke) schrijvers. National Geographic = hoge verzamelwaarde etc. etc. Een metal glossy biedt meestal weinig toegevoegde waarde t.o.v. datgene wat je op internet kan lezen.

en omdat de meeste mensen die werken voor/met stalker dus mensen (voorlopig europese, omdat er nu alleen europese medewerkers zijn) die op de achtergrond jarenlang veel hebben gedaan voor de metalscene; denk ik dat stalker wel degelijk iets blijvends kan bieden als blad...

waarom heb ik toch het idee dat ik hier gedwongen word om dat wat ik schrijf te moeten verdedigen?

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 23:00 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:

ma gik dat vertalen als: "als het er maar shitty en underground uitziet dan is het goed, en zodra bewuste blad/band het lef heeft om 'commercieel te gaan'... glossy te worden, mooie nummers te schrijven.. enz...
sjeezus man....

necroslaughter
Posted 11-12-2003 23:00 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ligt aan jezelf denk ik...van mij hoeft het niet.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com