IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Stalker Magazine Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 23:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Even terzijde: ik vind dat hele gezeik over underground, niet underground echt oninteressant. Het zal me echt een puist aan mijn kont barsten of een plaat door No Colours of door Capitol records uitgebracht is en of de oplage 100 of 100 miljoen is. Als de muziek goed is dan is het een goede plaat.

Ik heb die drang, om alle obscure muziek per definitie als goed te beschouwen en alles wat verkoopt per definitie als slecht, echt nooit begrepen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 23:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 23:43 schreef surrealm het volgende:
(...)
en als je da tnu eens aan de doorsnee metalhead ZELF laat om te beslissen, (...)

He, wacht ff, wat hebben wij misdaan dat wij niet voor doorsnee metalhead door mogen gaan?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 23:46 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 11 december 2003 23:39 schreef Chelman het volgende:
Ik ging er vanuit dat je een van de ondernemers achter Stalker was, daar doelde ik op. En de reden waarom ik dat zei was dat je soms overkwam alsof je het feit dat er uberhaupt kritiek kwam als lastig ondervond.

...perceptie is alles.

zoals bij zoveel van de posts n.a.v. mij en of stalker... VERONDERSTELLEN is wat anders dan WETEN of WAARNEMEN.

ik kritiek lastig vinden? ik ben waarschijnlijk een van die laatste mohikanen die alle kritiek als opbouwend en 'punten voor verbetering" ziet of probeert te zien.

bedankt voor je woorden, nu kan ik er op reageren.

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

altx
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 23:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 23:43 schreef Chelman het volgende:
Even terzijde: ik vind dat hele gezeik over underground, niet underground echt oninteressant. Het zal me echt een puist aan mijn kont barsten of een plaat door No Colours of door Capitol records uitgebracht is en of de oplage 100 of 100 miljoen is. Als de muziek goed is dan is het een goede plaat.

Ik heb die drang, om alle obscure muziek per definitie als goed te beschouwen en alles wat verkoopt per definitie als slecht, echt nooit begrepen.

Het enige waar ik persoonlijk op doel, is of er een kans in zit dat ik met bands in aanraking kom die ik nog niet ken, maar afgaande op de pre-issue schat ik die kans heel erg klein in.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 23:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 23:45 schreef altx het volgende:
He, wacht ff, wat hebben wij misdaan dat wij niet voor doorsnee metalhead door mogen gaan?

Statistisch gezien vorm jij in je eentje niet de doorsnee....

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 23:47 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 11 december 2003 23:40 schreef Zenial het volgende:
Hahhahaha je hapt zo lekker

tja... don't feed the trolls" bordjes hebben m ij nooit zo aangetrokken ze op te volgen... ook trollen hebben honger af en toe..

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-12-2003 23:52 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 23:43 schreef surrealm het volgende:
en als je da tnu eens aan de doorsnee metalhead ZELF laat om te beslissen, in plaats van als een spaanse inquisitie het blad te veroordelen... en oh.. "door de bandkeuze".... dit is een PRE-ISSUE... hoeveel bands staan er in, en hoe representatief zijn die voor he tvervolg? je kan er alleen maar naar gissen. OORDEEL dan alsjeblieft wat minder snel... meer vraag ik niet.

Zelf? tuurlijk, wat denk je, dat ik bij de Bruna ga staan en de "Apocalypse" ga verkondigen als het blad verkocht zou worden...nee, maar er staat ook "ik ben van mening". Ik gun je al het succes van de wereld maar dat weerhoud mij niet om mijn mening te verkondigen op d'n virtuele wereld.

Je hebt op dit moment een preissue. Je maakt dat bekend, ik geef daar reactie op. Moet je niet aankomen met "Ja maar we komen nog met bands als...". Weet je zelf al met welke bands je de volgende maanden gaat ouwehoeren? Ik hoop het niet want dat zou betekenen dat die interviews nu al af zijn en dan is de nieuwswaarde nihil. Maar terugkomend op m'n mijn punt vind ik deze reactie richting "kolder" gaan. Zou net zoiets zijn als dat een blackmetalfanaat me vanvond mailt met "ik vind je webzine niks omdat er naar mijn mening te weinig black metal in staat" en dat ik terug antwoord "ja, maar wacht effe, over 4 maanden...."

En spaanse inquisitie is iets anders dan gefundeerd een reactie geven wat wel degelijk voer is voor de discussie die jij zo graag wil. Dus kom nu eens op met die discussie....

altx
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 23:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 23:52 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Zelf? tuurlijk, wat denk je, dat ik bij de Bruna ga staan en de "Apocalypse" ga verkondigen als het blad verkocht zou worden...nee, maar er staat ook "ik ben van mening". Ik gun je al het succes van de wereld maar dat weerhoud mij niet om mijn mening te verkondigen op d'n virtuele wereld.

Je hebt op dit moment een preissue. Je maakt dat bekend, ik geef daar reactie op. Moet je niet aankomen met "Ja maar we komen nog met bands als...". Weet je zelf al met welke bands je de volgende maanden gaat ouwehoeren? Ik hoop het niet want dat zou betekenen dat die interviews nu al af zijn en dan is de nieuwswaarde nihil. Maar terugkomend op m'n mijn punt vind ik deze reactie richting "kolder" gaan. Zou net zoiets zijn als dat een blackmetalfanaat me vanvond mailt met "ik vind je webzine niks omdat er naar mijn mening te weinig black metal in staat" en dat ik terug antwoord "ja, maar wacht effe, over 4 maanden...."

En spaanse inquisitie is iets anders dan gefundeerd een reactie geven wat wel degelijk voer is voor de discussie die jij zo graag wil. Dus kom nu eens op met die discussie....

Nou, meneer had een aantal posts geleden toch al besloten dat wij geen "doorsnee metalheads" zijn, dus volgens mij zitten we tegen een muur aan te lullen...

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 11-12-2003 23:56 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

vertel maar, over welk punt wil je discussieren? ik sta er MEER dan open voor. en laten we dat dan ook BUITEN dit topic om doen, ook dit topic is alweer vervuild genoeg...

en ik noem niet "het is een 'maar' pre-issue" om dat door jouw te laten vertalen als "maar we komen over 4 maanden met de volgende bands..." of heb ik een andere vertaalmachine dan jij in gebruik? moet ik nodig eens een update kopen.

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 11-12-2003 23:58 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Maar als die bands dan misschien niet helemaal representatief zijn voor de rest van het blad ( verbeter me svp als ik fout zit ) Waarom zitten ze er dan in GODSNAAM bij ??? Ook al is het dan een PRE - Issue ??/ En ons vergelijken met en stel kannibalen vind ik al helemaal lullig. We leveren gewoon eerlijke kritiek....Hard, maar eerlijk....... Voor de rest, ik vind het geniaal hier....HUMOR !!! Hahahahahaha

Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 0:01 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 11 december 2003 23:56 schreef surrealm het volgende:
vertel maar, over welk punt wil je discussieren? ik sta er MEER dan open voor. en laten we dat dan ook BUITEN dit topic om doen, ook dit topic is alweer vervuild genoeg...

en ik noem niet "het is een 'maar' pre-issue" om dat door jouw te laten vertalen als "maar we komen over 4 maanden met de volgende bands..." of heb ik een andere vertaalmachine dan jij in gebruik? moet ik nodig eens een update kopen.

Dat "meer dan open" zie ik niet helemaal terug, maar mail me maar...kunnen we rustig verder gaan zonder mensen die je misschien irriteren.

En je verhaal over vertaalmachine...vast grappig bedoeld maar helaas...laat ik het zo zeggen, de bladen die ik heb meegemaakt met preissues wisten nog niet "precies" wat er allemaal in de eerste issue zou komen. Weet jij dat wel...dan had je die namen alang gebruikt om hiero de mensen de mond te snoeren.

Maar nogmaals, de aanbieding staat open...mail me maar.

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 0:01 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

misschien zitten DEZE bands er NU in, omdat we net (in juli was he tidee pas geboren IETS te gaan doen) begonnen zijn, en om dat DEZE bands nu nieuwswaarde hebben?
volgende maand zitten er bands in die DAN geinterviewd worden omdat ze nieuwswaarde hebben....
doh!

Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 0:04 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 december 2003 0:01 schreef surrealm het volgende:
misschien zitten DEZE bands er NU in, omdat we net (in juli was he tidee pas geboren IETS te gaan doen) begonnen zijn, en om dat DEZE bands nu nieuwswaarde hebben?
volgende maand zitten er bands in die DAN geinterviewd worden omdat ze nieuwswaarde hebben....
doh!

Is dit een "ja" op de uitnodiging om de discussie via mail te voeren of heeft mijn vertaalmachine een update nodig?

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 0:06 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 12 december 2003 0:01 schreef Vampire Ricardo het volgende:
En je verhaal over vertaalmachine...vast grappig bedoeld maar helaas...laat ik het zo zeggen, de bladen die ik heb meegemaakt met preissues wisten nog niet "precies" wat er allemaal in de eerste issue zou komen. Weet jij dat wel...dan had je die namen alang gebruikt om hiero de mensen de mond te snoeren.

ik weet inderdaad niet precies wat er het komende issue komt, behalve een tourreport met orphanage en een interview met anneke van the gathering... omdat ik toevallig goed bekend ben met beiden, en ik op he togenblik de enige nederlander in de staff ben) voor de rest houd ik me niet bezig met de interviews.
ik ben zelf veel te druk met het zelf touren.

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 0:07 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 12 december 2003 0:04 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Is dit een "ja" op de uitnodiging om de discussie via mail te voeren of heeft mijn vertaalmachine een update nodig?

ik weet niet waar JIJ over wil discussieren, dus ik wacht op jouw mail?

altx
Usericon van altx
Posted 12-12-2003 0:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 23:56 schreef surrealm het volgende:

Je zou natuurlijk ook kunnen proberen wat op te steken van de kritiek, in plaats van ervoor weg te lopen, angsthaas.

"Het topic is vervuild." Ja, natuurlijk... Volgens mij kun je toch minder goed tegen kritiek dan je beweert...

necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 12-12-2003 0:08 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Ja ??? Welke band zit je dan in als ik het vragen mag ???

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 0:09 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 12 december 2003 0:08 schreef altx het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen wat op te steken van de kritiek, in plaats van ervoor weg te lopen, angsthaas.

"Het topic is vervuild." Ja, natuurlijk... Volgens mij kun je toch minder goed tegen kritiek dan je beweert...

als ik een angsthaas was geweest was ik allang huilend weggekropen...

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 0:13 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 12 december 2003 0:08 schreef necroslaughter het volgende:
Ja ??? Welke band zit je dan in als ik het vragen mag ???

ik zit zelf in geen enkele band meer, vind optreden niet leuk... (ik heb een paar vragen naast me neer gelegd... projectjes heb ik wel zin in) ik ben liever guitartech voor anderen...
het laatste jaar heb ik gewerkt voor o.a. exodus, grave, samael, strapping young lad, cathedral autumn, anathema, within temptation, the gathering, mortician, lacuna coil, nuclear assult, euuh... agent steel, dodgy scene, occult, callenish circle.... en nog een paar...

[Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 12-12-2003 0:14]

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-12-2003 0:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zou het wel willen kopen, maar heb een straatverbod.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 12-12-2003 0:28]

Bazzio Attacks!!!

Anniethrax
Lingerficking good!
Usericon van Anniethrax
Posted 12-12-2003 0:32 by Anniethrax Wijzig reactieProfiel van AnniethraxQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 0:28 schreef bazzio het volgende:
Zou het wel willen kopen, maar heb een straatverbod.

Ik durf het bijna niet te vragen....

Vampire Ricardo
Posted 12-12-2003 8:45 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 december 2003 0:07 schreef surrealm het volgende:
ik weet niet waar JIJ over wil discussieren, dus ik wacht op jouw mail?

Samenvatting
- U maakt reclame en vraagt direct/indirect naar meningen
- Ik geef die...
- Jij stoort je aan de meningen, misschien op de manier hoe ze vertelt worden of misschien dat er wat meer mensen negatiever zijn dan positief en roept dat je maar al te graag open staat voor discussies
- Ik geef nogmaals aan dat er genoeg voer is om te discussieren
- U roept pas en te onpas dat we, vrij vertaald, een stel ongelikte beren zijn die als neanderthalers elkaar de harsens in willen beuken.
- Wordt nogmaals gewezen op gefundeerde kritiek....
- Des uwer kant komt zelfs een Calimero verhaal dat we met z'n allen aan het samenspannen zijn hier...
- Door nogmaals eens rustig uit te leggen wat er zoal met de kritiek wordt bedoeld post ik zelfs een uitnodiging om het via e-mail opnieuw te proberen zonder "aasgieren die het topic vervuilen" (incluis mijzelf in uw ogen neem ik aan) om op een degelijk niveau verder te ouwehoeren hierover....
- Dan kom het mooiste...met een schitterende selectieve capslock (waar U vaker last van heb door dit hele verhaal) komt er een post met misplaatste arrogantie van dat ik jou moet mailen want ik wil discussieeren...

Ik zou zeggen...neem effe 5 minuten de tijd en lees dit topic nog eens door. Ik steek mijn tijd maar al te graag in het ouwehoeren over metal mits de andere kant niet last heeft van korte termijn geheugen van pak-'em-beet 5 seconden die loopt te schreeuwen dat we niet mogen oordelen over de preissue (terwijl dat het enige tastbare materiaal is om over te oordelen) en dat ie open staat voor een disccusie....

Als we niet mogen oordelen over hetgeen wat er nu is, dan had je dit topic na 6 issues moeten maken bijvoorbeeld. Als je dan had gezegd van "ja we hebben bijv. R.E.M. erin zitten maar dat was alleen issue 2, alle anderen zitten vol met metal dus is wel interressant..." dan heeft U het gelijk aan uwer zijde.

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 12-12-2003 11:01 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

misschien is het enige probleem dan ook wel dat waar jij het hebt over 'oordeel', en dat ik hetzo graag als 'mening' lees?

laat ik het zo proberen; jouw samenvatting vind ik mooi, echter 'wat misplaatst'. mijn 'ietwat opgewarmde' reakties komen na het lezen van pak hem beet 17 pagina's (- mijn replies) van jullie posts.
ik vind dat er ook wel wat gefundeerde meningen in zitten, het meeste echter niet. en wat kritiek is lees ik als kritiek, en vat ik op als opbouwende kritiek.. ik word echter een beetje murw van tig replies dat het TOCH geen underground is, en dus niet interessant is, omdat er niet genoeg onbekende bands instaan.
dat snap ik na EEN keer lezen ook wel. en ik word niet moe of upset van het lezen daarvan, maar wel van het eindeloos op herhaling moeten lezen daarvan.

maar begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, nu lijkt zelfs het 'discussieren over het discussieren' al weer reden om problemen te maken...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-12-2003 11:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 11 december 2003 23:43 schreef Chelman het volgende:

Applaus

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2003 11:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 23:47 schreef Chelman het volgende:
Statistisch gezien vorm jij in je eentje niet de doorsnee....

aan de andere kant is de kans dat jij met een steekproef van één een uitzonderlijk afwijkende waarde hebt natuurlijk ook klein.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com