|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
0:34 666 (2013, Kata Ton Daimona Eaytoy) 6:10 Kata Ton Daimona Eaytoy (2013, Kata Ton Daimona Eaytoy) 11:06 Fire, God and Fear (2019, The Heretics) 15:27 Elthe Kyrie (2016, Rituals) 20:58 Apage Satana (2016, Rituals) 25:14 Dies Irae (2019, The Heretics) 29:30 In Yumen/Xibalba (2013, Kata Ton Daimona Eaytoy) 37:50 Grandis Spiritus Diavolos (2013, Kata Ton Daimona Eaytoy) 43:23 Threnody (2007, Theogonia) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik twijfelde of ik het moest gaan bekijken maar gezien de setlist weet ik al genoeg. |
|
quote: |
|
quote: Ik sla ook over, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
clipje: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De laatste plaat van Rotting Christ in hun oude cult stijl bij Soulseller exclusief besteld. https://soulsellerrecords.bandcamp.com/album/triarchy-of-the-lost-lovers |
|
als ik het me goed herinner is dat de laatste cd die ik toen van ze gekocht heb. en als ik het me goed herinner vond ik deze al niet zo goed meer. ik zou het weer eens moeten beluisteren, maar eerlijk is eerlijk, dat gaat een teleurstellend aha moment worden, ben ik bang. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zoals ik al aangaf is dit de laatste en het derde volledige album wat dan nog aansluit bij hun sound van Thy Mighty Contract & Non Serviam. Jim Mutilator verlaat na dit album Rotting Christ en ik denk dat dat ook wel een reden is voor de andere sound. Op het moment dat het oude logo niet meer wordt gebruikt verandert de sound ook drastisch hoewel ik alle albums van hun goed kan aanhoren. Ze braken in Amerika maar niet door en hebben serieus overwogen de bandnaam te veranderen. Gelukkig hebben ze dat niet gedaan en hebben ze later weer het oude logo gebruikt. Rotting Christ mag hopen als ze deze status van nu nog kunnen behouden, groter zullen ze nooit meer worden. |
|
Die losse zinnetjes maken die stukjes van jou echt onleesbaar. Dat iedere zin een nieuwe regel krijgt helpt ook niet mee. Terwijl je inhoudelijk vaak wel wat te melden hebt. Kan dat niet anders? Nu lijkt het net een gedichtenbundel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je. Hebt. Voorwaar. Gelijk. Bloem-ploem-ploem. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gaat iemand ook nog iets zeggen over taalkundige fouten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Spannend! Ik heb de plaat waar het over ging half herbeluisterd en ik weet alweer wat ik er minder aan vind/vond. Er staan niet zoveel snelle stukken meer op. Verder is hij idd best erg goed nog. Viel me mee, hehe [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 13-09-2020 23:32] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Triarchy overtreft qua songwriting zijn voorgangers moeiteloos. Dat een band aan intensiteit inboet, dat is een euvel waaraan bijna elke band uiteindelijk gaat lijden. In het geval van Rotting Christ hebben ze daaran wel af en toe opmerkelijke opflakkeringen gehad. Theogonia en Aealo bijvoorbeeld schat ik niet bepaald lager in dat de "klassiekers". Dat ze ook een paar echte middenmoters hebben gemaakt, valt helaas ook niet te ontkennen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Is telegramstijl, meer is hier ook niet nodig |
|
quote: Op 13 september 2020 3:35 schreef Sadistic Sinner het volgende: Zoals ik al aangaf is dit de laatste en het derde volledige album wat dan nog aansluit bij hun sound van Thy Mighty Contract & Non Serviam. Stop Jim Mutilator verlaat na dit album Rotting Christ en ik denk dat dat ook wel een reden is voor de andere sound. Stop Op het moment dat het oude logo niet meer wordt gebruikt verandert de sound ook drastisch hoewel ik alle albums van hun goed kan aanhoren. Stop Ze braken in Amerika maar niet door en hebben serieus overwogen de bandnaam te veranderen. Stop Gelukkig hebben ze dat niet gedaan en hebben ze later weer het oude logo gebruikt. Stop Rotting Christ mag hopen als ze deze status van nu nog kunnen behouden, groter zullen ze nooit meer worden. Stop https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dan is het beter om die punten (.) weg te halen, zo ziet het er raar uit. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-09-2020 20:43] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Moet dat ondertussen niet Rotted Christ zijn? -- --- . - -.. .- - --- -. -.. . .-. - ..- ... ... . -. -. .. . - .-. --- - - . -.. -.-. .... .-. .. ... - --.. .. .--- -. ..--.. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
rotting morse? ik las eergisteren op metal archives dat de eerste demo van RC de naan Leprosy of Death heeft. wel een beetje armoe, maar goed, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 14-09-2020 21:10] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ze moesten ergens beginnen en die demo staal vol met Grindcore. |
|
Ja en dan die titel, heel vaag, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Triarchy is ook mijn favoriete Rotting Christ maar ik moet ook zeggen dat wat ze hiervoor deden ook geweldig was. Ik vind hun gothic periode ook prima, het is dan misschien niet zo goed als de eerste 3 maar ik kan maar weinig metal opnoemen dat uberhaupt in de buurt komt van hun klassieke periode. Ik ben toen ze overgingen op wacken metal na Theogonia wel afgehaakt. Ik kan wel begrijpen dat mensen Triarchy toen misschien niet te hard of ruig vonden ging toch behoorlijk tegen de trends in van die tijd. |
|
Nog enkele exemplaren van het boek "Non Serviam: The Story Of Rotting Christ" hier op voorraad. Kan hem aanraden, een interessante bio. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-03-2022 5:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
klinkt een stuk beter dan de laatste paar rotting christ platen. In de zelfde tijd als de gothic albums en die zijn vind ik ondergewaardeerd. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |