|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk dat soort zaken wou ik horen . Als het enigzins mogelijk is ga ik er in de Goudvishal bij wezen |
|
Dit is zeker een goede band. Vind dat nummer Lex Talionis erg goed. Verder zijn hun cd's altijd erg goed. Soon all will burn and die! Burn for honor, glory, death in fire! - Amon Amarth - Death In Fire |
|
Op de dvd van Rotting Christ staan ook een nummer of twee van thy mighy contract. Jammer genoeg niet "exiled archangels". volgens mij was het Transform all suffering into plaquest en the sign of evil existence. Voor de rest heerscht de ouwer Rotting Christ, heb ook op de demo's na alle oude werk origineel. |
|
Wat vinden jullie van de nieuwe cd? Weer wat meer Black dan de vorige albums. Goede plaat. |
|
Ik vind hem erg tegenvallen. Meeste nummers zijn niet bepaald boeiend eerder saai, vooral de latere nummers. Ik had er meer van verwacht en het vorige album was beter en het haalt het al helemaal niet bij Thy Mighty Contract en Non Serviam. |
|
quote: Dat klopt. Maar dat had ik ook niet verwacht. Toch vind ik dat er sterke nummers opstaan, zoals Tyrannical. Erg gave riffs |
|
quote: Ah, transform all suffering into plaques, mijn fav. nr van rotting christ. Ik heb de nieuwe cd net binnen. De main riff van liedje 1 is heerlijk "black". Nr 2 klinkt haast als een soundtrack, veel samples. En het gaat tekeer. Klinkt op het eerste oor erg goed. edit: nr 4 is klote, nr 5 is weer erg gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-02-2005 23:42] |
|
Heet die dvd toevallig in domine sathana? Zoja, dan ben ik die nu aan het downen. Ik ben benieuwd. |
|
quote: Dat klopt, dat is inderdaad de dvd uit 2003. http://www.fmp666.com/messageboard/showthread.php?t=11016 Hier is trouwens een leuk plaatje van de nieuwe Rotting Christ demo lp uitgebracht op Kyrck productions. De diehard versie heeft weer een andere hoes, misschien dat ik hier binnenkort een paar fototjes van kan maken. |
|
quote: Vooral dat laatste stukje belooft wat! |
|
Zeker! Dat Legendary Greek death metallers snap ik niet zo, DM? |
|
quote: Damn wilde het net posten toen ik uw post zag hehe. |
|
quote: Goed zo, ouderen spreek je met u aan, hehe |
|
Wat zegt u? |
|
quote:U bent ouder hoor |
|
Smoel houden jij belhamel. Anders kom ik je smoel even inbeuken Ik ben ouder dus dan mag dit |
|
Rotting christ TOP!!! ik heb non serviam album grijs gedraaid heerlijke melodic black metal echt een klassieker,en the mystical meetin ep Top!! |
|
http://www.season-of-mist.com/common/downloads/RottingChrist/Rotting%20Christ-Theogonia-03-enuma%20elish.mp3 Nummer van op hun nieuwe CD die 22/01 uitkomt. Faustian Spirit of the Earth |
|
In februari spelen ze in de Effenaar! Whooehoe!! Hatsjikidee! |
|
quote: Hmmm, niks voor mij. Jammer. Ik zet thy mighty contract maar weer eens op. |
|
Klinkt anders wel stevig Faustian Spirit of the Earth |
|
hmmmm, dat klinkt helemaal niet gek. maakten ze dit ook al op eerdere cd's? ken alleen non serviam, thy mighty contract en triarchy of the lost lovers. kan dit ook prima pruimen You can either agree with me, or be wrong. |
|
Heb Thy Mighty Contract nog op picture vinyl. Against God and Government |
|
quote: Is dat nou zo een cliché Iraans lied op de achtergrond? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |