![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Beter om hier verder te ouwehoeren over RC ipv in het np topic, dacht ik. Omdat ik tig gehaktballetjes moest braden voor een verjaardag de koptelefoon opgezet en sinds lange tijd non serviam weer geluisterd. Die klinkt redelijk hetzelfde als thy mighty contract, zelfde geluid. Weer geniale gitaar riffs. Wat een geweldige plaat is dat ook. En omdat de balletjes nog niet gaar waren, triarchy geluisterd tot liedje vier, toen gespoeld. De productie is veel beter, dat moge duidelijk zijn. De plaat is door de nog meer treurige riffs nóg melancholischer. Maar. Ik weet weer wat ik er toen niet zo goed aan vond. Er zit bijna geen snelle stukken meer in. En die klinken juist altijd zo apart bij RC, door de drums en de mee "hakkende" gitaren. Alleen dat archon idd oid heeft dat nog. En heel veel boem tak ritmes. Ik vind dat een beetje saai, ondanks de geweldige riffs. Nou, dat. Die daarna ga ik niet aan beginnen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 04-04-2025 16:45] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Ik heb Non Serviam & Triarchy niet zo helder meer, het is altijd Thy Mighty Contract geweest bij mij. Ik check ook nog eens, altijd plezant om die oude schijven te herontdekken. Daarna ook nog maar eens Varathron - His Majesty at the Swamp denk ik - daar zitten ook leuke snelle stukken in! ![]() |
|
Ook zo'n waanzinnig goede plaat! Blij dat ik die zowaar toch nog live gezien heb, enkele jaren terug, in de Baroeg. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ik ga mee met Kwellie: Triarchy is een geweldige plaat ![]() Van die Varathron ben ik ook een groot fan. ![]() ![]() |
|
Ik heb van Rotting Christ alleen Thy Mighty Contract en Sleep of the Angels. Dit is denk ik wel het extreem aan verschil wat RC in hun portfolio heeft. Ik vind allebei de albums erg goed, maar aan Thy Mighty Contract heb ik een nare bijsmaak omdat ik ooit met 140 per uur glijdend op het dak van mijn Lupo door de berm naar dat album moest luisteren, wachtend tot de auto tot stilstand zou komen en hopelijk niet tegen iets heel massiefs wat de kajuit van mijn auto plus een gedeelte van Gratis Eend himself eraf zou scheuren. Winter is coming ![]() |
|
Herenknulletjes; ik heb net Thy Mighty Contract geluisterd, en nu direct Non Serviam er achteraan. Leuk hoor, die eerste, maar die tweede is pas het echte werk! ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Hehehe. Metal-archives geeft natuurlijk uitsluitsel, want omdat. Tmc reviews 87% Ns reviews 86% Kijk! ![]() Edit. En nee, ik heb de score niet onrechtmatig omhoog gereviewd. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 08-04-2025 16:26] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
TotLL met exact evenveel reviews als TMC 93%. ![]() Maar M-A is een democratisch platform. Dat is niets. Daar krijg je Trump van. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Hahaha, verrek. Waardeloze site... ![]() Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Dat maakte die setlist vorig jaar op Hell’s Heroes zo gaaf: alleen maar nummers van die platen + Forest of N’gai, dat het beste nummer op de eerste EP is. ![]() Was even vergeten dat ze as zondag in 013 staan, samen met Behemoth en Satyricon. Uitverkocht ook, maar met een totaal andere setlist. ![]() |
|
quote:Ja, daar ben ik wel licht jaloers op. quote:Ja, daar ga ik dus heen. Popie jopie rommel aanhoren en me afvragen wat ik daar doe. ![]() Op Samhain speelden ze twee oude nummers en eeen of andere oude cover, ofzo. Verder was het knuffelrock. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Ik heb ze volgens mijn facebook pagina voor het laatst gezien in april 2015, Baroeg, veneration of the dead. Waren nog tig bands, maar ik weet nog wel dat ik en eega alleen er naartoe zijn gegaan voor rotting Christ. Geen idee waarom setlist.fm niet werkt, maar onhandig, want ik kan me niet goed herinneren wat er gespeeld werd. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 08-04-2025 19:57] Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: Die cover zal Societas Satanas van Thou Art Lord, waar de zanger van RC ook in zit, wel zijn geweest. Spelen ze deze tour ook zag ik, lekker nummer wel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |