|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet echt? Het typische rotting christ geluid is kompleet verdwenen. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-11-2006 22:10] |
|
quote: Ik probeer het nog voorzichtig uit te drukken |
|
Hehe, ik heb de post maar een beetje aangepast, met het oudere werk vergelijken is natuurlijk niet de bedoeling, dat heeft helemaal weinig zin. |
|
De muziek van Rotting Christ heb ik altijd wel te pruimen gevonden. Ik heb me echter nooit door het steenkolen engels heen kunnen worstelen. Jammer dat ze de vocalen niet gewoon in het grieks doen. |
|
de laatste klinkt aardig vind ik. nog iemand deze aanhoord? signature |
|
ik vind het nieuwe werk echt rommel... sorry .. |
|
Heb alleen dat nummer dat online stond gehoord, Enuma Elish ofzo, en dat klonk niet slecht vond ik Faustian Spirit of the Earth |
|
Hmm, ik vond Sanctus Diavolos erg goed maar dit nieuwe werk klinkt wel wat minder... Drumpartijen staan me niet aan. |
|
ik vind Theogonia echt geweldig ! eindelijk weer een leuke Rotting Christ plaat. kom maar op met die gotische, middeleeuwse en oosterse invloeden. [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 15-01-2007 19:57] |
|
quote: Precies, het gaat weer helemaal de goeie richting op! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Voorheen vond ik Rotting Christ zwaar kut, maar ik hoorde laatste Theogonia in de winkel (als achtergrondmuziek) en het klonk best gaaf! Daarom geloof ik ook niet dat daadwerkelijk die CD gedraaid werd Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zodirect eens even beluisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
New album Theogonia out on 10th January Greece 22th January Europe 2nd February U.S.A. |
|
Het is soms ongelovelijk niet mijn muziek, maar er zitten wel hele gave stukken in de muziek. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind het een lekkere CD Eens even afwachten of het na een tijdje niet gaat vervelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nu nog 90% kaas uit de muziek slopen en dan koopt spectre de volgende plaat misschien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, kaas kan gaan vervelen, ik heb er nu nog niet zo'n last van. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hé, er zitten weer ouderwets snelle lekkere typische rotting christ drums in. Heersch! Dat eerder gepostte nummer vind ik nog steeds niet veel aan, net als de langzamere nummers (behalve throndy). Maar de snelle nummers maken heel veel goed, geweldige plaat. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 23-01-2007 20:51] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Alleen Khronos 666 is gaaf, de rest kan wat mij betreft zo de prullebak in. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Wel daarna de prullebak leeg maken, hè. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Welk, black metal, werk van deze band is het sterkst? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Thy Mighty Contract en Non Serviam. Eerste twee albums dus, geweldige sfeer. |
|
quote:En welke van de twee raad jij mij het meest aan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Triarchy of the Lost Lovers is well een lekker werkje, en persoonlijk vind ik Khronos ook erg lekker maar dat is waarschijnlijk minder tot geen black in jouw ogen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |