|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Zo hoort het ook. |
|
quote: Dat is dus niet waar. Ik heb met jou een paar posts over Aina uitgewisseld waar je wellicht op doelt. Ik reageerde in mijn posts niet op het feit dat je Aina niet goed vindt, ik reageerde op het feit dat jij zei: 'het lijkt op rockmuziek meer dan op metal en rockmuziek is per definitie slecht'. Dat je Aina niet goedvindt kan ik prima mee leven en kan ik me zelfs heel goed voorstellen. Jouw ponering over rockmuziek vond ik echter simpelweg dom en ging daarop in....wat overigens een doel van een forum is..... Oh en verder ben je bij mijn weten nog niet gebanned dankzij jouw uitspraken... ...daarvoor is veeeel meer nodig, daarvoor moet je KOFSCHIP zeggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben al 3 maande aan het proberen geband te worden...en het wil maar niet lukken. |
|
quote: Mij is het door 1 lees één woord gelukt Ik ben beter KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: door koschip te zeggen ? |
|
quote: yep. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hoezo ? |
|
quote: metallica (tot en met A.J.F.A.) slipknot, aina, skaters, judas priest manowar enz De nieuwe mini van After forever is helaas een dikke vette tegenvaller. |
|
quote: Kijk in Klachten of op de eerste 10 pagina's van de lultopic. Ontopic: Speciefieke bandforums en uberhaupt zeer speciefieke forums (tenzij wetenschappelijk/werk gerelateerd) zijn nutteloos. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Indien een band zinnig contact en feedback van hun fans of in hun muziek geïntereseerden wil hebben kan zo een forum in principe nuttig en direct zijn. Maar als zo een platform alleen maar dient om konten te likken en wedstrijdje te houden van "wie-is-de-grootste-fan-en-wil-dit-hier-tonen"? kun je zoiets maar beter snel dichtgooien. |
|
quote: Daar vind ik een nieuwsbrief danwel nieuwssectie op de site handiger. Tenslotte hoe lang kan je over een paar uur aan materiaal (de meeste bands halen dat niet eens) discussieren? Zo'n specifieke forum wordt al snel: Wat is je favoriete XXX plaat? Wat is je favoriete track van XXX? Wat vind je van de nieuwe artwork van XXX? beetje eentonig en oninteressant IMHO. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: idd, en daarom ga ik nooit naar een bandforum en hang liever rond op algemene forums (fora??). alleen zo nu en dan om eens te kijken of er nieuwtjes staan ofzo (bijv. Celtic frost). wat vind jij van de nieuwe after forever? |
|
quote: Ik vind die nieuwe totaal niet boeiend. Prison Of Desire was een van de beste gothic metal albums, maar dat kan ik van Exordium helaas niet zeggen. Vroeger was Floor Jansen een van de beste zangeressen die er in de metal rondliepen, samen met Tarja Turunen (Nightwish) een persoonlijke favoriet van mij, maar waar je zou mogen verwachten dat iemand in de loop van de tijd alleen maar beter gaat zingen, is dat IMHO bij haar absoluut niet het geval (waar is die mooie sopranenstem gebleven?). En verder tilt het gitaarspel het ook niet boven het niveau van Within Temptation uit (en dat is geen compliment...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Even voor de duidelijkheid: Teknoir heeft geen ban gekregen om de rede die hij gepost heeft. Hij heeft ca een half jaar geleden al een ban gekregen en vind het toch noodzakelijk om elke keer terug te komen, dit was ondertussen de 5e ban waarmee we duidelijk proberen te krijgen dat permanent voor altijd betekend. Aangezien dat niet stoer klinkt, moet ie toch maar op een stel fora zijn eigen versie spuien. Ja we posten op het AF forum een stuk braver als dat de gemiddelde bezoeker hier doet, en over een band kun je niet een heel forum vullen dus er zijn ook veel brave onderwerpen, maar kennelijk vinden de bezoekers dat prettig dus houden we dat graag aan. Verschillen moeten er kunnen zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 20-12-2003 21:06] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Maar waarom is ie dan wel gebanned? |
|
quote:Helaas zien ze dat bij After Forever niet in.. Ik spreek uit ervaring.. Kritiek geven op After Forever is daar absoluut taboe want je krijgt meteen allerhande persoonlijke aanvallen te verwerken. Censuur door de forumleden.. Das nog erger dan censuur van bovenaf.. |
|
boycotten die kliek dan maar... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Omdat HIJ zich NIET aan gemaakte afspraken hield , en dan niet voor de eerste keer maar al zeker voor de 10e keer. Daarmee doelend op geen mensen in hun waarde kunnen laten , geen meningen of muzieksmaken van anderen kunnen respecteren. De organisatie Gothtronic zou (na overleg) nog mogen posten over festivals en optredens en Teknoir zou NIET posten dit is wel 2 posts goed gegaan en toen was het weer raak. Veel gepraat over niks, geen woord over de organisatie, totdat het moment kwam dat Teknoir WEER de zoveelste afspraak NIET nakwam en ja dan is de maat vol. Hij kan er als volwassene (en leraar zijnde ! ) GEEN rekening mee houden dat er ook jongeren komen op het After Forever forum, die NIET begrijpen waar de nergens over gaande posts van hem op slaan, NIET geconfronteerd hoeven te worden met een persoon als hij. Sfeer blijven verzieken, dreigen, afspraken niet nakomen, is het dan zo gek dat er een permanente ban komt ? Zeg nou zelf... iemand van zijn leeftijd mag zich wel is wat volwassener gedragen, zolang en zo hard schreeuwen dat hij er niet wil komen op dat "kutforum" maar toch blijven komen, enkel en alleen om de sfeer proberen te verzieken. En nu vervolgens op alle fora zo zielig mogelijk doen over hoeveel onrecht hem wel niet is aangedaan, om hem in 1 woord samen te vatten.... ZIELIG ! Maar goed dit is dus de andere kant en zoals Natascha net al zei wij posten misschien wat braver dan hier maar wij hebben ook wel heel wat meer rekening te houden met Jongeren en dan doel ik vanaf een jaar of 13, die hoeven toch niet aan al die nutteloze ellende te worden bloot gesteld ? En wat de laatste keer dus is gebeurd is dat hij weer mensen aanviel op persoonlijk vlak, achterlijke private's stuurde en dan raar kijken als hij geband wordt. En om nog even op de muziek van After Forever door te gaan, iedereen heeft een andere muzieksmaak, net als dat iedereen een andere mening heeft, luister ernaar en respecteer die, zo niet zwijg dan.... [Dit bericht is gewijzigd door Eyes Of The Night op 21-12-2003 4:07] |
|
Wat een Nanny-toontje zeg |
|
quote:Die kinderen van 13 leren er vanzelf wel mee omgaan, als het aan mij zou liggen, ooit moeten ze toch geconfronteerd worden met het harde leven van deze maatschappij. En bovendien, kun je ze niet altijd blijven beschermen...Dan lijk je net een moeder... Eigenlijk word er daar een soort van censurerend schild voor die kleine kopjes gehouden... quote: Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
volgens mij speelt Teknoir de heilige boon en probeert hij op deze manier zijn ego op te krikken. Dat je daar een topic voor moet aanmaken vind ik wel een dieptepunt. |
|
quote:hmm, vind ik ook wel een goeie... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Ik vind het van alle kanten zwaar komisch. Wat een gezeik SLOTJE |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |