|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jenje is de uitzondering die alle regels bevestigd |
|
quote: zullen we daar dan maar is een voornemen van maken dan? en sowieso, als we die sport gaan doen komen daar ook nog cafebezoekjes achteraan gok ik |
|
quote: maar bevestigt hij dan ook die regel? (ik bedoel dus: jenje is de uitzondering die alle regels bevestigt) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: hihi. dat zie ik wel gebeuren ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: gast, zeur niet |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: blergh edit: algemene uiting van misére [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 21-12-2003 20:58] |
|
quote: ahhhh... *knuffel chris* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: en bedankt he ik had toch wat minder bier moeten drinken gister (gelukkig geen kater, alleen brak gevoel) |
|
dat had ik twee dagen terug ook, hele dag gerommel in m'n buik Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik heb alleen last van een overmatige hoeveelheid bierlucht in m'n darmen |
|
quote: haha, volgens mij had ik dat OOK! tenminste, soms rook/voelde/proefde ik de alcohol in m'n adem nog... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: geloof me, deze lucht komt misschien door de alcohol, het ruikt absoluut niet als alcohol |
|
quote: hmmm, genoeg details. (go brush your teeth!) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik heb geen tanden in m'n darmen |
|
quote: neen, maar dat scheelt al iets op het totaal. en dan heb je misschien dat de tandpasta geur een beetje de darmgeur compenseert Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik ben bezig met waterige ranja een doorspoel-actie te doen |
|
quote: mooi, mooi anders gewoon erg veel aftershave dragen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: sorry, gebruik ik niet (scheer neit zo vaak, ben toch blond ) deo daarentegen... |
|
quote: spuiten kreng! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: puh! ik heb me vandaag ook alleen maar aangekleed om naar de snackbar te strompelen |
|
quote: Kleed jij je nog daarvoor aan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: yup, was best koud |
|
quote: anders krijgt ie hordes gillende vrouwen achter zich aan! o nee, dat zou juist goed zijn... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |