![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Als we nu maar geen ruzie krijgen met de AF Mafia. Brrrrrr! Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: dat suggereerde jan ook. hoop ik. anders is ie wel erg dom. hmm... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
AFMM AF! MMMMMMMMM .. ![]() ![]() |
|
quote: gecensureerd? je zei iets gemeens over mij? ![]() we nemen het forum wel serieus. alleen de inhoud ervan en de mensen niet ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hey, wacht ff, misschien was het hun erom te doen om hier tweedracht te zaaien en gaat dat ze dadelijk nog lukken ook... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Was met een sarcastische knipoog richting het AF-forum... ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:AMF? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: nog meer? ![]() |
|
quote: Ah! Wat ene hoeren! Laten wij den krachten bundelen en ten strijde trekken jegens deze snode onverlaten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik voelde me ook niet echt aangesproken; knipogen heersen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: neej Olavke, we zijn niet in de grim troe ende evul Noorse bergen....onthou dat nou is ![]() |
|
quote: Ah? Maar als we den onverlaten aan hun snode haren (die waarschijnlijk veel te kort zijn, poseurs! (jij niet, chris ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ga je gang, ik moet morgen werken ![]() ![]() |
|
quote: saaie man... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: arme man bedoel je ![]() |
|
quote: League of true, arme ende saaie gentlemen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: neen, daar wilt ik geen lid van worden (al ben ik wel zo'n figuur ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: *giechel* (ik ben te brak voor fatsoenlijke gesprekken) ![]() |
|
quote:ik ben te Olav voor fatsoenlijke gesprekken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: wijsheid komt met de jaren ![]() |
|
quote: daar geloof ik niet in: check jan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Jenje, weet je trouwens dat het heel zielig is om met een hond naar het strand te gaan als het waait. Dat beest krijgt dan continu zand in z'n ogen namelijk. ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Jenje is ook een bruut! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |