|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Als we nu maar geen ruzie krijgen met de AF Mafia. Brrrrrr! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dat suggereerde jan ook. hoop ik. anders is ie wel erg dom. hmm... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
AFMM AF! MMMMMMMMM .. |
|
quote: gecensureerd? je zei iets gemeens over mij? we nemen het forum wel serieus. alleen de inhoud ervan en de mensen niet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hey, wacht ff, misschien was het hun erom te doen om hier tweedracht te zaaien en gaat dat ze dadelijk nog lukken ook... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Was met een sarcastische knipoog richting het AF-forum... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:AMF? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nog meer? |
|
quote: Ah! Wat ene hoeren! Laten wij den krachten bundelen en ten strijde trekken jegens deze snode onverlaten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik voelde me ook niet echt aangesproken; knipogen heersen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: neej Olavke, we zijn niet in de grim troe ende evul Noorse bergen....onthou dat nou is |
|
quote: Ah? Maar als we den onverlaten aan hun snode haren (die waarschijnlijk veel te kort zijn, poseurs! (jij niet, chris )) naar den edele Noorsche bergen slepen en hun aldaar in de diepste gaten onder de hoogste bergen een gruwelijk dood laten sterven? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ga je gang, ik moet morgen werken |
|
quote: saaie man... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: arme man bedoel je |
|
quote: League of true, arme ende saaie gentlemen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: neen, daar wilt ik geen lid van worden (al ben ik wel zo'n figuur ) |
|
quote: maar ik hou wel van je hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: *giechel* (ik ben te brak voor fatsoenlijke gesprekken) |
|
quote:ik ben te Olav voor fatsoenlijke gesprekken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wijsheid komt met de jaren |
|
quote: daar geloof ik niet in: check jan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jenje, weet je trouwens dat het heel zielig is om met een hond naar het strand te gaan als het waait. Dat beest krijgt dan continu zand in z'n ogen namelijk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Jenje is ook een bruut! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |