|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
mee eens |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
zoveel kinderen zijn er volgens mij niet, dus zal allemaal wel reuze meevallen, maar als mensen voor hun plezier naar een forum gaan, hoeven ze niet afgesnouwd te worden om een typfout ofzo. een mening geven over iets is natuurlijk ook niks mis mee, mits je andermans meningen ook kan respecteren en niet alleen je eigen mening als enige juiste ziet en anderen op wil leggen. Qua discussies over muziek: gewoon een kwestie van smaak. De een houd wel van vrouwenzang en de ander hoort liever een ruige vent brullen, niks mis mee, zolang je andermans smaak maar kan respecteren! Over smaak valt niet te twisten, en ben maar blij dat niet iedereen van dezelfde muziek houd, anders zijn de kaartjes overal te snel uitverkocht sommige mensen kunnen elkaar volledig afzeiken en vervolgens samen een biertje gaan drinken, niks mis mee dan, maar niet iedereen pikt dat en dat wordt soms vergeten. www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
bla bla bla leuk, slotje |
|
quote: quote: Wat is het nou? Want het verhaal krijgt steeds een andere wending... @Eyes Of The Night: Sowieso dat je helemaal de moeite hebt genomen om je bij ZM te registreren, puur en alleen om het AF-forum te verdedigen, vind ik een beetje bizar. Zou er dan toch een kern van waarheid in TekNoir's verhaal zitten... edit: Post ff verduidelijkt. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-12-2003 19:06] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Natascha zit er al langer op, dus in ieder geval een van de twee heeft het niet alleen daarom gedaan. En ik zou ook mijn forum (ik neem aan de Eyes of the Night eigenaarwebmasterachtig iets of mod is van AF-forum) verdedigen als één ex-lid slechte publiciteit gaat genereren. Hoe dan ook, ik weet niet wie er goed of wie er fout zit; maar ik zie in ieder geval het nut van Teknoirs actie helemaal niet in. Als het toch een kutforum is blijf je er toch lekker weg en ben je toch blij dat je er achter gekomen bent. Misschien vinden andere mensen het er wel leuk, misschien jaagt hij nu alleen mensen weg die het er leuk zouden kunnen vinden, wat is daar het nut van? Als mensen op een in jouw ogen kutforum willen posten, laat ze dan lekker. Sowieso, we praten hier over een FORUM (en dat nog eens óp een forum, ook...), het is het echte leven niet en het berust vast allemaal op oneindige aanschakelingen van misverstanden en mensen die niet genoeg sex hebben en dan maar hun luttele macht (of het nou macht door mod-zijn is, of macht omdat je lekker makkelijk kunt zeiken op een forum) gebruiken om anderen het leven zuur te maken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
DAAROM : SLOTJE |
|
quote: Een solide samenvatting van mijn post, waarde heer Hendriksen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, ik niet... Weet je op hoeveel fora er onderhand negatieve publiciteit over het ZM-forum wordt gepost? Je gaat je toch echt niet overal verdedigen. Ik denk dat Paul wel wat beters te doen heeft... Maar daar wou ik het bij laten. Kom nu maar met dat slotje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
@Eyes Of The Night: Sowieso dat je helemaal de moeite hebt genomen om je bij ZM te registreren, puur en alleen om het AF-forum te verdedigen, vind ik een beetje bizar. Zou er dan toch een kern van waarheid in TekNoir's verhaal zitten... Juist niet... Wil je mijn pm's lezen op het AF forum voor je het gelooft ? Of zien wat hij allemaal heeft gepost ? of van 100 man horen dat hij alles aan elkaar liegt ? en ja ik verdedig het AF forum , ik kom er al een jaar of 2 nu... geen enkel leuker forum gezien, en ja dat verdedig ik als ik dat wil , het enige (voor mij) echt leuke forum. wil je al zijn spam mails lezen voor je het gelooft ? hij post hier nog net niet "mama ze pesten me" maar ik denk dat dat de volgende stap is... zo oud.... leraar... en dan nog geen manieren hebben.... mensen express kwetsen... liegen..bedreigen... nou grote kerel... dat is nou de organisatie van Gothtronic ... tis te merken dat de school dicht is..zielig hoor....heb je nou echt geen leven dat je zo moet doen mannetje? (en dat is richting teknoir) |
|
Mensen vecht dat lekker op je gothrockforum uit, niet op een metalforum ok? |
|
quote: Dat is waar, maar we hebben het hier blijkbaar wel over mensen die een stuk kanslozer zijn dan Paul, die hebben vast niets beters te doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote: Zie mijn post hiervoor. Over ZM wordt ook allerlei negatieve publiciteit gepost, maar ik ga me toch echt niet op die andere fora registreren om ZM te verdedigen... Maar laten we er nu maar over ophouden. Ik weet niet wie er gelijk heeft en als ik heel eerlijk ben, dan interesseert me dat ook niet... edit: Verder ben je nu op dezelfde onvolwassen manier met modder aan het gooien... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 21-12-2003 19:30] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: zeg je het precies goed...op hoeveel fora... de fora waar teknoir komt staan dicht bij after forever forumgebruikers... dus ja we willen wel ff zeggen hoe het wel zit.. en dat mensen hier groffer in de mond zijn maakt mij niks uit... het type mensen dat hier komt is ook anders... niks mis mee overigens maar goed. wij willen gewoon wel duidelijk stellen wat er aan de hand is.. |
|
quote: GVD Wie hoe wat waar. Adressen??? Bazzio Attacks!!! |
|
FIGHT FIGHT FIGHT |
|
spelfout weggehaald... |
|
Chelman kon toch iets maken om fora plat te gooien? Jammer dat ie op vakantie is... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-12-2003 19:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja iets met Kofschip, but we all know where that ended ... |
|
quote: Weet niet, wel wat om zich zelf te bannen. Bazzio Attacks!!! |
|
Ja, beetje stom om te gaan klagen over een forum op een forum waar men de eigen mods nogeneens onder controle kan houden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nogeneens? Hey Eyes of the night, bannen ze bij jullie ook mensen die geen Nederlands kunnen? |
|
Nogeneens is spreektaal, dat mag! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |