|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet ... Nog geen eens had het moeten zijn |
|
Ach .. we moeten toch wat doen om dit topic gesloten te krijgen Ook zo;n tyfus weer in twente? |
|
quote: Hehe, op ZM worden de mensen gebanned die *wel* Nederlands kunnen... (O fuck, misschien had ik een zpelvaut in die zin moeten maken... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nog een paginaatje met offtopic-reacties en hij gaat, denk ik, wel dicht... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
altx: *wel* is geen Nederlands woord. Ik denk dat je wel bedoelde. (saved your butt there ) quote: Ben nu in Bathmen, maar het is hier ook extreem kut... In Enschede zal het nog wel wat kouder zijn. Nog leuke vakantieplannen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee Het is hier tering weer, vanochtend effe naar de kust gegaan, man de ballen waaide me broek uit! |
|
Naar dan. Hond niet kwijtgeraakt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die rent nog achter zijn ballen aan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja, altijd leuk hoe honden te pas en te onpas achter nutteloze voorwerpen aanrennen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Aporteren was nog nooit zo pijnlijk |
|
quote: Ik zou wel oppassen als je de volgende keer "pak stok" roept. Hij is er vast nu van overtuigd dat alleen vleselijke ballen en stokken nog interessant zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Hehehe nee hoor ... Wel komisch , hond vond al die wind in zijn aars verdomd irritant |
|
quote: Haha, gek hé. Moet jij eens met dit weer in je blote reet gaan lopen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:.. wat is daar zo raar aan dan ? |
|
quote: Verkracht door de wind? Creepy... Nog creepier, als de windkracht 10 is; dan ben je verkracht door windkracht 10 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Raar misschien niet, maar ik denk zeker niet lekker. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:WOW ben ik blij dat de maximale windkracht vandaag 9 was .. quote:Wie het niet probeert ... |
|
quote: Door het oog van de naald noemen ze dat... Of ster in dit geval. En nu hou ik op, bah. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kan iemand de topictitel aanpassen? er moet lultopic tussen haakjes achter. Bazzio Attacks!!! |
|
ff tussen twee haakjes: Ik heb zo'n vermoeden dat er op een ander forum weer iets negatiefs over ZM gezegd gaat worden... Dus mensen, verdedig het volk en vaderland... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
altx: heb je ruzie lopen zoeken? en waar? en mag ik meedoen? quote:heb ik al voorgesteld in het klachtentopic. jenje vond dat ie dicht moest Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Boeit het wat een ander achter de rug om over een ander zegt? Neen, want dat is roddel ende achterklap, daar sta ik boven. Zegt namelijk meer over diegene die roddelt dan degene waarover wordt geroddelt. |
|
quote: zie bijvoorbeeld dit topic |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |