IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 16 feb 04 release nieuw My Dying Bride album Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2003 22:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2003 22:25 schreef Sater het volgende:
Die disclaimer was een beetje onnozel...

Maar wat is je mening nu over die nieuwe plaat danwel de hoes danwel de naam van de plaat?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-12-2003 22:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Als je een paar posts terug kijkt..

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-12-2003 22:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2003 14:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 december 2003 19:34 schreef judge paul het volgende:
En al staat Balkenende op de hoes. Lekker Belangrijk....

kijk, dát is een opmerking, waar ik het mee eens ben.

Oud Vuil.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 11-01-2004 22:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2003 21:53 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik denk dat ik hem maar niet ga luisteren...
Toch maar ff gedaan...en na het eerste nummer ben ik al om...geniaal!!!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 11-01-2004 22:12 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:07 schreef Voice Of Doom het volgende:
Toch maar ff gedaan...en na het eerste nummer ben ik al om...geniaal!!!

zoals in "volledig nummer" ??? waar ?

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 11-01-2004 22:18 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:12 schreef X-Act het volgende:
zoals in "volledig nummer" ??? waar ?
Ik luister naar het "volledige album"...

Zie undersign...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 11-01-2004 22:20]

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 11-01-2004 22:33 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:18 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik luister naar het "volledige album"...

Zie undersign...

dank Doomy voor het unbannen :D,

il be back with 5 gigs. Ik vond de nummers vrij goed eigenlijk tijdens het concert dus ik denk dat het wel de moeite waard is om aan te schaffen

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 11-01-2004 22:44 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 22:18 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zie undersign...

ha, cool
1 probleem: zit tegenwoordig op andere pc (ben nie thuis) en er staat (nog) niets om te sharen ...

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-01-2004 13:19 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hoezen worden niet ontworpen om "mooi" te zijn. "Mooi" is niet alleen uiterst subjectief, maar ook niet van belang. Waar het om gaat, is dat wat er afgebeeld wordt een beetje in het straatje ligt van wat potentiële kopers verwachten. Het moet bij het genre passen. Dan verkoopt het domweg beter. Bij bekende bands (zoals bijv. MDB ) is dit natuurlijk minder het geval.

Touché, pussycat!

' '
Usericon van ' '
Posted 12-01-2004 13:20 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wat dat betreft past die lelijke hoes wel bij de nieuwe MDB-muziek.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 13:20 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 januari 2004 13:19 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hoezen worden niet ontworpen om "mooi" te zijn. "Mooi" is niet alleen uiterst subjectief, maar ook niet van belang. Waar het om gaat, is dat wat er afgebeeld wordt een beetje in het straatje ligt van wat potentiële kopers verwachten. Het moet bij het genre passen. Dan verkoopt het domweg beter. Bij bekende bands (zoals bijv. MDB ) is dit natuurlijk minder het geval.

Hoezen zijn ook een creatieve uiting van de band / iemand anders die de band kan waarderen. Het is net zo min puur commercieel als de muziek zelf puur commercieel is.
Hoezen worden wel vaak gebruikt om alvast de 'sfeer' te zetten waar de muziek in past...

Zenial

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 12-01-2004 13:28 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 13:20 schreef Zenial het volgende:

Hoezen zijn ook een creatieve uiting van de band / iemand anders die de band kan waarderen. Het is net zo min puur commercieel als de muziek zelf puur commercieel is.
Hoezen worden wel vaak gebruikt om alvast de 'sfeer' te zetten waar de muziek in past...

Idealiter wel, ja. Ik bedoelde niet te zeggen dat het puur een commerciële kwestie is. Veel bands willen (terecht) hun product inderdaad "afmaken" met een hoesje waarvan zij vinden dat het erbij hoort. Maar dat creatieve aspect komt vaak in de verdruking doordat hun platenmaatschappijen roet in het eten gooit. Er zijn overigens ook meer dan genoeg bands die genoegen nemen met een lelijke kuthoes. Smaken verschillen, natuurlijk, maar er zijn hoezen...

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 12-01-2004 19:10]

Touché, pussycat!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 16:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nieuwe cd is ook al te krijgen op usenet: alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal

Ben hem nu aan het luisteren en het klinkt fantastisch. Beetje als laatste twee cds maar dan meer keyboard zooi erbij

Zenial

' '
Usericon van ' '
Posted 12-01-2004 17:02 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hij staat er niet compleet. Maar ik ga wat er op staat luisteren. Kritiek volgt!

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 12-01-2004 17:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ik heb hem lekker wel compleet...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 17:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 januari 2004 17:02 schreef ' ' het volgende:
Hij staat er niet compleet. Maar ik ga wat er op staat luisteren. Kritiek volgt!

Staan er meer dan acht nummers op dan? Zo niet dan moet je eens op zoek gaan naar een betere newsserver...

Maar ik heb de cd net voor het eerst beluisterd en ik moet zeggen dat hij me niet tegenvalt! Vooral het eerste en laatste nummers zijn heerlijk traag, beetje als TLTS titelnummer. Verder staan er veel brutere stukken op waar ik nog even aan moet wennen. Moet aan de hele cd nog wel even wennen maar da's altijd met My Dying Bride. Ik zet hem meteen nog eens op

Zenial

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 12-01-2004 19:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 17:28 schreef Zenial het volgende:
[...] TLTS [...]

Gaan we weer met afkortingen gooien?

Touché, pussycat!

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 12-01-2004 19:15 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Ik ben iig benieuwd oftie mij zal bekoren. Geile hoes trouwens!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 20:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heb hem nu nog twee keer geluisterd en hij bevalt me nog steeds erg goed. Tofste nummers vind ik de trage begin en eind tracks "The Wreckage Of My Flesh" en "A Doomed Lover". Het minste vind ik "The Blue Lotus" maar daar moet ik gewoon nog aan wennen. Verder gewoon weer een heel sterk album dat vooral laat horen dat Aaron een geweldige zanger is

Zenial

Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 11:36 by Kasper Wijzig reactieProfiel van KasperQuote dit bericht

Wat een mooi verjaardagscadeau! Bride is altijd super, dus deze zal ik dan ook blindelings aanschaffen. De hoes is idd wel geplagieerd van Dimmu. (But who cares...?)

Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 14-01-2004 15:39 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Loopt ook maar ff binnenkort langs mijn lokale platenboer...Ben benieuwd wat ik er van vind...vind Icon nog steeds erg goed...

"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 14-01-2004 15:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 15:39 schreef Leto Atreides het volgende:
Loopt ook maar ff binnenkort langs mijn lokale platenboer...Ben benieuwd wat ik er van vind...vind Icon nog steeds erg goed...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 15:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 15:39 schreef Leto Atreides het volgende:

Icon...de befaamde plaat van MDB?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2004 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 15:42 schreef Chelman het volgende:
Icon...de befaamde plaat van MDB?
Ja is die ene vopordat Morten Veland er uit stapte ...

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com