|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je een paar posts terug kijkt.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: kijk, dát is een opmerking, waar ik het mee eens ben. Oud Vuil. |
|
quote:Toch maar ff gedaan...en na het eerste nummer ben ik al om...geniaal!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: zoals in "volledig nummer" ??? waar ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Ik luister naar het "volledige album"... Zie undersign... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 11-01-2004 22:20] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: dank Doomy voor het unbannen :D, il be back with 5 gigs. Ik vond de nummers vrij goed eigenlijk tijdens het concert dus ik denk dat het wel de moeite waard is om aan te schaffen |
|
quote: ha, cool 1 probleem: zit tegenwoordig op andere pc (ben nie thuis) en er staat (nog) niets om te sharen ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Hoezen worden niet ontworpen om "mooi" te zijn. "Mooi" is niet alleen uiterst subjectief, maar ook niet van belang. Waar het om gaat, is dat wat er afgebeeld wordt een beetje in het straatje ligt van wat potentiële kopers verwachten. Het moet bij het genre passen. Dan verkoopt het domweg beter. Bij bekende bands (zoals bijv. MDB ) is dit natuurlijk minder het geval. Touché, pussycat! |
|
Wat dat betreft past die lelijke hoes wel bij de nieuwe MDB-muziek. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Hoezen zijn ook een creatieve uiting van de band / iemand anders die de band kan waarderen. Het is net zo min puur commercieel als de muziek zelf puur commercieel is. Hoezen worden wel vaak gebruikt om alvast de 'sfeer' te zetten waar de muziek in past... Zenial |
|
quote: Idealiter wel, ja. Ik bedoelde niet te zeggen dat het puur een commerciële kwestie is. Veel bands willen (terecht) hun product inderdaad "afmaken" met een hoesje waarvan zij vinden dat het erbij hoort. Maar dat creatieve aspect komt vaak in de verdruking doordat hun platenmaatschappijen roet in het eten gooit. Er zijn overigens ook meer dan genoeg bands die genoegen nemen met een lelijke kuthoes. Smaken verschillen, natuurlijk, maar er zijn hoezen... [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 12-01-2004 19:10] Touché, pussycat! |
|
Nieuwe cd is ook al te krijgen op usenet: alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal Ben hem nu aan het luisteren en het klinkt fantastisch. Beetje als laatste twee cds maar dan meer keyboard zooi erbij Zenial |
|
Hij staat er niet compleet. Maar ik ga wat er op staat luisteren. Kritiek volgt! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ik heb hem lekker wel compleet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Staan er meer dan acht nummers op dan? Zo niet dan moet je eens op zoek gaan naar een betere newsserver... Maar ik heb de cd net voor het eerst beluisterd en ik moet zeggen dat hij me niet tegenvalt! Vooral het eerste en laatste nummers zijn heerlijk traag, beetje als TLTS titelnummer. Verder staan er veel brutere stukken op waar ik nog even aan moet wennen. Moet aan de hele cd nog wel even wennen maar da's altijd met My Dying Bride. Ik zet hem meteen nog eens op Zenial |
|
quote: Gaan we weer met afkortingen gooien? Touché, pussycat! |
|
Ik ben iig benieuwd oftie mij zal bekoren. Geile hoes trouwens! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Heb hem nu nog twee keer geluisterd en hij bevalt me nog steeds erg goed. Tofste nummers vind ik de trage begin en eind tracks "The Wreckage Of My Flesh" en "A Doomed Lover". Het minste vind ik "The Blue Lotus" maar daar moet ik gewoon nog aan wennen. Verder gewoon weer een heel sterk album dat vooral laat horen dat Aaron een geweldige zanger is Zenial |
|
Wat een mooi verjaardagscadeau! Bride is altijd super, dus deze zal ik dan ook blindelings aanschaffen. De hoes is idd wel geplagieerd van Dimmu. (But who cares...?) |
|
Loopt ook maar ff binnenkort langs mijn lokale platenboer...Ben benieuwd wat ik er van vind...vind Icon nog steeds erg goed... "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Icon...de befaamde plaat van MDB? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja is die ene vopordat Morten Veland er uit stapte ... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |