IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 16 feb 04 release nieuw My Dying Bride album Vorige pagina | Volgende pagina
' '
Usericon van ' '
Posted 20-02-2004 10:29 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 20 februari 2004 9:34 schreef Zenial het volgende:
Zucht... Claw en zijn queeste tegen My Dying Bride. Ik heb het al eerder gezegd: Het wordt een beetje vervelend. Als je nou nog eens met nieuwe argumenten zou komen, maar nee, je blijft jezelf als een kapotte plaat herhalen. Als het je niet bevalt dan flikker je maar op uit dit topic!

Tss, als je mijn posts niet bevalt, dan flikker je maar op uit dit topic

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-02-2004 10:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

over smaak valt niet te twisten

I Find That I Am Not There...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-02-2004 13:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Via www.themusicsafe.com kun je de ltd. edition bestellen voor 18.25 euro. Je hebt dan de keuze uit vooraf geld overmaken, visacard of mastercard. In mijn ervaring is the Musicsafe een relaxede internet mailorder, ik heb hem dan ook daar besteld

Er stond wel iets bij dat het limited to 150 copies was, maar dan neem ik aan, dat zij er maar 150 gekregen hebben

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-02-2004 14:03 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Zag hem al liggen bij Free record shop, een digipack. erg limited.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-02-2004 14:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

De digipak is dan ook niet de limited edition...

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-02-2004 14:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

wat is er zo limited aan die limited edition trouwens? extra nummers?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-02-2004 14:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
The UK deluxe edition consists of...
- Clambox Case
- Booklet
- Poster
- Art Magnet

Van de Peaceville site, deze komt dus van Snapper, en dat ie daar vandaan komt staat ook bij de ltd. die je bij Music Safe kan bestellen.

de extra nummers komen vast pas bij de re-release (Peaceville kennende )

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-02-2004 14:13]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-02-2004 14:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ah...niks bijzonders dus...dank u...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-02-2004 14:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

welcome

Overigens wordt er hier dus over een Deluxe edition gepraat, welke voor een gelimiteerde TIJD te bestellen is. Dus ze houden niet de schijn op dat het een echte uber-truee limited edition is met de handtekeningen in geitenbloed en verpakt in maagdenvlies.

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-02-2004 16:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 14:16 schreef ZelThoR het volgende:
verpakt in maagdenvlies.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-02-2004 16:37 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 14:10 schreef Voice Of Doom het volgende:
wat is er zo limited aan die limited edition trouwens? extra nummers?

Als hij niet aan een normale prijs werd aangeboden, zou ik hem ook niet gekocht hebben.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-02-2004 22:53 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

wederom een briljant album... vooral het laatste nummer "A Doomed Lover"

no text supplied

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2004 11:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 16:29 schreef Sater het volgende:

Best true, niet?

Als ik ooit een album op zulke grote schaal ga uitbrengen, wordt ie zeker verpakt in maagdenvlies

' '
Usericon van ' '
Posted 23-02-2004 12:26 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Van alle BrEeZaH-sletjes die je dagelijks ontmaagd?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-02-2004 12:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb m nu een kleine 9 keer beluisterd, ben momenteel ouder werk aan het draaien en ik kan niet zeggen dat het schijfje geen juweeltje is. Het ding is gewoon erg goed, klaar. Misschien omdat sommige mensen niet graag willen horen wat ze kunnen verwachten van MDB dat ze hem slechter vinden? Luister dan naar andere bands, die zijn anders.
Evolutie? "34.788%... Complete" werd door de meesten volledig de grond in geboord, dus wat moeten ze anders dan heerlijke gevoelige duistere etc etc muziek maken? Ze doen gewoon waar ze goed in zijn en eh... "plezier" aan beleven.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2004 13:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 12:26 schreef ' ' het volgende:
Van alle BrEeZaH-sletjes die je dagelijks ontmaagd?

Inderdaad! Heb er nog wel wat over als je wil?

' '
Usericon van ' '
Posted 23-02-2004 13:28 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Kom vrijdag langs en neem er wat mee!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2004 16:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

vrijdag?

' '
Usericon van ' '
Posted 23-02-2004 16:17 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

verjaardagsfeest bij mij, ik heb je mailadres niet, maar als Mark nog komt moet je maar met hem mee als je kunt

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2004 16:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah, relaxed, bedankt voor de uitnodiging (mail staat anders in m'n profiel).

Maar ik ben vrijdag al bezet; misschien geef ik Mark wel wat van de sletjes mee dan

' '
Usericon van ' '
Posted 23-02-2004 16:20 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Aah jammer, maar het ging toch om de sletjes natuurlijk, dus als je dat kan regelen

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-02-2004 19:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

ff on topic: de nieuwe heerscht!!!!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-02-2004 19:40 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik sluit me volledig bij C_U aan, wat een heersch-schijf (toffe extra's bij de "limited" edition

Bruce Banner

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-02-2004 19:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 19:40 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ik sluit me volledig bij C_U aan, wat een heersch-schijf (toffe extra's bij de "limited" edition

Limited Edition???? Ik heb 'em gekocht op de dag van de release en het beste wat voor handen was, was een digipack zonder extra's!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-02-2004 19:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2004 19:42 schreef Count Usher het volgende:
Limited Edition???? Ik heb 'em gekocht op de dag van de release en het beste wat voor handen was, was een digipack zonder extra's!

precies... wara is mn truie-koelkastmagneet (ik HEB geeneens een koelkast)

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com