|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb sinds ik de cd een maand geleden heb gedownload hem al een stuk of honderd keer geluisterd. En hoewel ik het de minste MDB tot nu toe vindt, is het nog steeds een erg goede cd die ik erg graag origineel wil hebben (en niet alleen om mijn MDB collectie compleet te houden) En nee claw, ik gebruik geen drugs. Ik heb de cd een week terug ofzo bij snapper music besteld dus ik krijg hem hopelijk deze week wel binnen. Anders ga ik hem wel gewoon in de winkel kopen. Dat iemand de nieuwe vintersorg wil hebben kan ik me echter weer totaal niet voorstellen Zenial |
|
quote: Ik heb nog geen enkel nummer van The Focussing Blur gehoort, maar ook Vintersorg hefet me nooit teleur gestelt. Zelfs Cosmic Genesis en VFTSG vind ik superalbums. Zal deze zoveel anders zijn dan VFTSG? |
|
quote: Aah, tenminste een beetje verstand. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
De enige platenzaak die ons dorp Spijkenisse (ca. 77.000 inwoners) rijk is (FRS) heeft de cd nog niet binnen. Zelfs op hun site staat hij er nog niet bij. Heb hem maar bij Large besteld, want ik was daar toch van plan nog wat dingen te bestellen (nwe Gathering-cd en cd-wallet van Tool o.a.). Dan heb ik de cd ergens volgende maand pas in huis. Volgende week komt de nieuwe cd van Fish er toch ook aan, kan ik eerst die lekker beluisteren. Bring The People Together |
|
Argh! Ik heb de limited edition van de cd bij Snapper besteld maar nog steeds niet binnen! En hier in delft verkopen ze alleen de digipack en niet de L.E. Nu heb ik hem nog steeeeeeeeeeds niet!!! Zenial |
|
Woohoo net mijn Limited Edition binnen Met poster en true-e koelkastmagneet ghehehehehe Maar wel mooie verpakking Zenial |
|
Ik vanmiddag de digipak liggen bij de FRS maar voor 19,95 wacht ik nog wel even. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hoe Limited is tegenwoordig nog Limited ? 10.000??? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Eh, da's dan de digi, die box was nogal beperkt, zoveel koelkast-magneetverzamelende metalheads zijn er nu ook weer niet I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Pfff, duur, ik heb die box met koelkastversiering voor €18,95 gehaald. *tja, dubbelpost, er ging wat fout* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-02-2004 15:55] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mijne was 12 pond, weet nog niet hoeveel euro dat is. Zie ik wel als ik mijn credit card afschrift krijg Zenial |
|
quote: Waar dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Gigaswing in Hasselt (België) Die gast doet dat wel vaker, van die echte specials bestellen. Nee, echt ik denk dat die digi in een beetje metalspeciaalzaak, welm onder de €18 moet. Enneuh, ivm dat op voorhand luisteren: vorig jaar hebben ze tijdens hun concert in Antwerpen(dvd-opname) wat laten horen, een betere kennismaking met nieuw materiaal kan ik me moeilijk indenken. Daarstraks wegens tijdsgebrek (en geen zin om de lader alweer uit de auto te halen) tot nummer 5 geraakt: strak album: met een echt agressief randje en een aparte, mooie prestatie van Aaron op de vocals [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-02-2004 18:41] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmm, ik ga em wel via Snapper bestellen denk ik. Edit: Hoe gaat de betaling daar eigenlijk in zijn werk? [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 19-02-2004 19:51] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Tegen de tijd dat ik mijn kaartje voor Wacken gefinancierd heb, zal ik me eens bezig gaan houden met de aanschaf van deze cd. Wat ik er van gehoord heb, vind ik best aardig klinken eerlijk gezegd wijzig: Tegenstelling [Dit bericht is gewijzigd door Morningrise op 19-02-2004 20:21] Waag eens een dansje! |
|
Ik zal hem nog maar eens weer een kans geven... de laatste paar albums ben ik behoorlijk het spoor bijster geraakt met MDB. Het probleem met zowel tLatEotW als tDH vind ik dat het zogenaamde onderbuikgevoel mist. Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar ik hoop dat er hier mensen zijn die dit probleem herkennen. Er is heel duidelijk iets dat mist! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
onderbuik gevoel.... deze nieuwe schijf heeft dat weer wel, als ik je ten minste goed begrijp..... ik vind het een puike cd, met vele ingehouden frustraties, duistere melodien en machtige vocalen, kortom een onderbuik gevoel. I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik zal hem een kans geven, bedankt! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:De viool mist, dat scheelt enorm. In dat rijtje dat je noemt moet "34.788%... Complete" wel ontbreken omdat dit niet een "echte" MDB schijf is, en de schijf ervoor nog -wel- met viool is. Maar ondanks dit, toch niet geringe, gemis vind ik gelijk welke MDB cd nog steeds staan als een huis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heeeeel goed. Hetgeen mist: inspiratie. Dus, repeat after me: links laten liggen die plaat! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: 34.788 was niet inspiratieloos, alles erna wel ... 34.788% is een prima plaat, daarna wordt het pas geforceerd. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ik vind dat tegenwoordig de viool niet meer mist. In de cd's hiervoor waren de keyboards nog een beetje als vervanging voor de ontbrekende viool gebruikt maar nu zijn de keyboards echt als zelfstanding instrument gebruikt. quote: Zucht... Claw en zijn queeste tegen My Dying Bride. Ik heb het al eerder gezegd: Het wordt een beetje vervelend. Als je nou nog eens met nieuwe argumenten zou komen, maar nee, je blijft jezelf als een kapotte plaat herhalen. Als het je niet bevalt dan flikker je maar op uit dit topic! Zenial |
|
quote:Ben ik het op zich mee eens, maar aan de andere kant ben ik het ook met Claw eens, ik vind de plaat niet bijster origineel (maar dat kan natuurlijk aan het feit liggen dat ik niet zo'n grote doom-liefhebber ben ) |
|
Tja...ik heb MDB eigenlijk nog nooit wat aangevonden, want ik ben tr00... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |