|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Maar dat schreeuwde je zelfs voor dat je hem helemaal binnen had...tenminste als ik mijn DC moet geloven... Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen...ik was in het begin zeer enthousiast omdat ik me er voor de verandering geen flikker van voorgesteld had [noem het zelfbescherming, na die vorige platen] en vond het daarom in beginsel erg meevallen de eerste keer dat ik hem hoorde... Maar een paar luisterbeurten verder kreeg ik toch weer dat gevoel van "al gehoord, probeer wat nieuws" [ondanks dat ze dat wel degelijk proberen]... Uiteindelijk ben ik blij dat ik afgelopen November niet naar het concert in Utrecht ben geweest, want éénmaal live teleurgesteld worden door één van mijn favoriete bands vind ik wel genoeg...ik verklaar ze na drie identieke "net-niet-albums" helaas ook dood... Ik ben [tenminste in dit topic] altijd positief en loyaal naar MDB geweest...maar nu zijn ze me echt kwijt... Best raar...een van je beste vrienden na 14 jaar vaarwel zeggen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik kende de samples, en de nummers van live, en je hoort op zich na 5 minuten al dat het cheesy is Voor de rest van je verhaal: ja doodzonde, alleen My Dying Bride is niet dood zolang ik nog Turn Loose the Swans opzet! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Mja...na die live-samples had ik idd iets van...dit komt niet meer goed...maar de hele CD verraste me toch enigszins [na 1 maal that is]...maar mij kennende vind ik hem na nogmaals 10 maal draaien wel weer goed...het kan alle kanten op met mij....behalve de goede... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Wederom stelt MDB niet teleur.. Prima schijfje |
|
Sodemieters!!!! wat is THE BLACK LOTUS toch een enorm gaaf nummer!!!! zelden zo'n mooi nummer gehoord!!! I Find That I Am Not There... |
|
Cheesy |
|
smaken verschillen meneertje!! en gelukkig maar I Find That I Am Not There... |
|
Hehe ik vind The BLUE Lotus juist een vervelend nummer. De rest van de cd is wel erg Zenial |
|
ik zit mp3's te luisteren , heb niet alles beluisterd , ik zit steeds opnieuw Catherine Blake te luisteren , vind het jammer dat er hardere hakkende stukken in dit nummer zitten , gitaar is zeer goed en verbeterd , met de violist+ een cellist zou het misschien nog beter zijn ; zang is zeer goed . als mydyingbride wil doorbreken bij een groter publiek ( wat ik niet denk dat ze willen ) , zullen ze hun naam moeten veranderen , omdat het veel mensen afschrikt |
|
Gelukkig maar. Ik zou niet willen dat elk nu-metal gastje met een MDB shirt rondloopt Zenial |
|
Oeh ik heb trouwens de Special Edition van deze cd al besteld... hopelijk heb ik m volgende week snel binnen Zenial |
|
quote: Wat heeft de SE voor extra's? |
|
Plaat klinkt erg donker en stijlvast, en moddervet. Niet hun beste schijf per sé, maar MDB levert naar mijn mening al een hele tijd een constante kwaliteit, als we 34.zoveel% even vergeten. Maar die misstap (vind ik) heb ik ze allang vergeven. Mijn vriendin en ik waren bij het optreden in Hof ter Lo, Antwerpen, waar de DVD-opnames gemaakt werden. Dus misschien staan we met onze koppen op de DVD Wat me opvalt aan de nieuwe plaat is de kwaliteit van de productie. Ik draai hem op m'n MP3-speler in de auto met forse stereo en sub, en het bassdrum geluid op deze CD is één van de 10 beste van de ongeveer 350 CD's die ik heb. quote: Geloof me, dat willen ze niet. En MDB vragen hun naam te veranderen is het zelfde als Aaron Stainthorpe vragen om tijdens een optreden te glimlachen. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: "Deluxe Edition CD including poster" Niet zo veel bijzonders dus, maarjah, ik ben verzamelaar Zenial |
|
Er schijnt ook nog een magneet ( ) in te zitten... voor op de koelkast misschien? Maar goed, ik moet 'm sowieso ook hebben - Mutatis mutandis - |
|
quote:Doe je ogen eens open en zie dat dat al wat jaartjes het geval is... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Net alsof dat boeiend is. [on-topic]ik ben zeker benieuwd en ga de plaat ongetijwfeld checken zodra het uitkomt.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zeg niet dat dat boeiend is...maar ik moest het even zeggen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Issie enkel via Snapper te krijgen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Dan zou je pas realiseren dat MDB tegenwoordig op het niveau van de gemiddelde Nu-Metal band ligt? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Volgens mij wel jah... maar misschien ligt ie straks ook wel gewoon in de winkels hoor quote: *zucht* Nee Claw, muziek zoals op Turn Loose The Swans maken ze niet meer. Dat jij ze daarmee blijft vergelijken betekent niet dat ze tegenwoordig kutmuziek maken. Zenial |
|
Jawel. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Dan wacht ik wel tot de 16e. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |