|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik vindt dat er ook anderen moeten komen. En wel nu! |
|
Ik zal eens kijken... Ok, lukt niet.... Wat de fuck is Undernet? Ik probeer mIrc en dan gewoon kanaal #zwaremetalen intypen... |
|
Je moet niet '#zwaremetalen' intypen maar '/join #zwaremetalen'... en Undernet is het IRC netwerk waar je verbinding mee maakt (je moet altijd eerst connecten met een IRC server, die server kan van Undernet zijn, of van EFnet, of van Dalnet etc.). In ieder geval, de eerste 'chat' is al gedaan, gisteravond door McDoom en mij. Vandaag ga ik es op bezoek bij m'n ouders maar het kanaal blijft zoals gezegd open. |
|
Lukt dus ook niet. Misschien omdat je op bezoek bent bij je ouders? |
|
Ik zou graag willen komen maar (ik heb al vaker duidelijk gemaakt dat ik helemaal nix van internet afweet) ik weet niet waar jullie het over hebben. Kan iemand het mij even haarfijn uitleggen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nou, eerst ga je naar www.mirc.com en daar dowload je MIRC, chatclient. Installeren, en dan je naam opgeven en verder nog wat dingetjes (NIET registeren natuurlijk, want dat doen we niet met shareware programma's). Vervolgens druk je op connect (is bliksemschicht aan linker zijkant boven), dan gaat 'ie naar een server. Hierna krijg je een pop-up met kanalen, daar kan je dan je kanaal intypen. Dat zou dus #zwaremetalen moeten zijn. Maar die is er nu dus even niet. Je kan ook die pop-up gewoon wegklikken en onderin /join #zwaremetalen typen. |
|
Dwaallicht: Jij bent nu de enigste Op? Eigenlijk zouden er meer moeten zijn. Zou wel mee willen doen, maar ik zit niet zulke lange sessies achter de computer. Je zou trouwen een bot moeten installeren die je automatisch ops geeft. Dat hebben ze op #finntroll. Rivfader heet 'ie. Echt lachen zo'n bot, kan je dingen aan vragen en zo... |
|
Ik ga zodra ik mijn nieuwe comp heb ook maar ens even rondhangen op Irc # zwaremetalen! |
|
Ik ben alleen blijkbaar. Maar ik blijf er wel inzitten. (k heb toch nix beters te doen) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hee, Negative. Zit je er nu op? Nee toch. Of zijn er meerdere #zwaremetalen kanalen? Je naam staat er namelijk niet. |
|
Ja, dat werkt niet. Volgerns mij MOET er een Op zijn of zo. Ik zag jou iig niet zitten in dat kanaal... |
|
TERING!!! Wat doe ik dan fout? Mijn kanaal heet #zwaremetalen [1] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gewoon als je het kanaal moet invullen, dan #zwaremetalen intoetsen. |
|
AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGG!!!!! Dat doe ik!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zit je dan wel op Undernet? En misschien maakt de server ook wat uit? Ik heb Diemen. |
|
Ik weet niet eens wat undernet is! Ik heb Castel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heb inderdaad ook al voorgehad dat de server voor problemen zorgt... is natuurlijk makkelijk te verhelpen... |
|
Haha. Als je mIRC opstart, sluit je het eerste venster(About mIRC). Daarna verschijnt (hopelijk) het venster mIRC options. Daar kies je bij IRC servers : Undernet. Daaronder kies je EU,Undernet,NL,Diemen. Dan druk je op de connect-button die daar weer onder staat.En dan #zwaremetalen. |
|
Mijn dank is enorm! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik deed het allen voor mezelf. |
|
Ik heb mijn PC ook 24/7 aanstaan, dus als ik ops krijg kan ik 't ook wel openhouden... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Jullie hebben gelijk over de ops. Ik ben godverdegodver net terug van m'n ouders, ga ff op IRC kijken, leuk, 5 man op #zwaremetalen (niemand zegt wat terug, maar ja begrijpelijk want het is nog een vrij dooie boel =)) loopt m'n computer hardstikke VAST. Godver, ik rebooten, rejoinen, en ja, toen had er dus niemand ops =) Ik ga gelijk op zoek naar een eenvoudig scriptje + botje enzo met een auto-op list enz. |
|
#zwaremetalen heeft weer ops! Hoezee! Hoera! |
|
kunnen we het niet ve4rplaatsen naar IRCnet ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dat maakt toch niet uit? Servers zijn serverse... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |