|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit er ook wel eens [vuurstorm], maar vaak is het dodelijk stil daar. |
|
ah.. kijk... het begint al ergens op te lijken Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Had dit topic al eens wat eerder omhoog geschopt, dan zou ik er ook al wat vaker zijn komen kijken...Maarja vanaf nu ben ik er iedere dag wel een paar uurtjes Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
EVIL hoor Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: I know. |
|
U bent weilkom op #zwaremetalen (undernet) |
|
Ja.. komt allen! (damesch!! ) Life doesn't get much better than this! |
|
Het is er weer redelijk dood atm. |
|
tsjah Slechtheid, dat hou je toch wel... ieder kanaal heeft zijn drukke en minder drukke momenten. Maargoed... komt allen! er wordt ge en ge maar vooral ge en ge Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: En soms wordt er zelfs wel eens gechat tussen dit alles door Life doesn't get much better than this! |
|
ook nog Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
WTF ik deed niks en die kerel banned me gewoon! *** You were kicked from #zwaremetalen by H-K (prettig weekend nog) - #zwaremetalen can't join channel (address is banned) - #zwaremetalen Heosphors @H-K @QuickBeam @Aroussa @Blubber @X #zwaremetalen End of /NAMES list. - *** You were kicked from #zwaremetalen by H-K (Heosphors) - #zwaremetalen can't join channel (address is banned) - WTF moet je nou vuile klootzak? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Mensen die mij digitaal doodwensen (ook al is het een grapje) kunnen opzouten. En toen je met je stoere 'ik wou je net gaan hacken' opmerking kwam.. Yeah right.. prettige dag nog verder. Life doesn't get much better than this! |
|
ach brand... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
*** You were kicked from #zwaremetalen by Blubber (Blubber) - #zwaremetalen can't join channel (address is banned) - Ik zij VAL DOOD.. en daarmee bedoelde ik van " ach laatmaar ". Jullie zijn zeker gespannen ofzo.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Neuh.. ik heb de ban heeeeel relaxed ingevoerd Life doesn't get much better than this! |
|
Maar waarom.. Omdat ik val dood zij ?! Moet je nu huilen ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Heos doe es [/loser] je was gewoon irritant. punt. H-K heeft het recht om je te bannen, en hij zal er zijn redenen wel voor hebben. dus niet zeik'n. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Hoor ik daar een newbie ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
WIE IS HIER NOU DE NEWBIE Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Ik zit hier al 8 maanden ofzo Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
verdeeld over 6 accounts ja |
|
Een IRC newbie meer En dan nog, respect verdien je met je acties, niet met hoe lang je ergens al zit. Die ban was een combinatie van irritant gedrag en een uiting van mijn irritatie nadat een malloot van me werk me al om 9.00 wakker belde Life doesn't get much better than this! |
|
Pfoei t'is nog druk joh op de chat Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |