|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Huh?? Dan typ jij wel erg onopvallend hoor! Ik heb niks gemerkt. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
*grom* Ik zal wel op de een of andere manier op een verkeerd kanaal hebben gezeten. Ik zag jullie wel typen maar jullie mij blijkbaar niet. Volgende keer nog maar eens proberen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oh da's wel vreemd... Ik zag je wel hallo zeggen, maar daar bleef het bij. Je hebt misschien per ongeluk op een naam geklikt, zodat je privé aan't chatten was.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
je had gewoon een lag net als ik 2 jaar geleden eens had...toen snapten jullie ook al niet waar ik het over had... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Dat is wel grappig altijd ja van die reacties die nog gaan over iets van 3 minuten terug. |
|
quote: haha ik zei nog, undernet en dan iets met amsterdam kiezen |
|
Dat heb ik gedaan. Wel een beetje opletten dames . Ik had dus een lag. Dat gebeurt wel vaker op IRC. Schijt irritant maar ik probeer het vanavond nog wel even weer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
mIRC staat toch al zo goed als de hele dag aan bij mij... dus neem ik hier ook maar even een kijkje... wel een beetje stil hoor |
|
Da's heel vaak. Bij #ZM gaat dat met vlagen, een maand lang heel veel gelul 's avonds en 's nachts en dan maanden lang niks. |
|
ach, ik zie het vanzelf wel een keer tot leven komen dan |
|
Er is leven. |
|
Mja, als men de aandacht wil krijgen moet je gewoon H-K intypen, als ik er ben kom ik wel aanmarcheren als een volleerd cavalriesoldaatje (niet dat ik veel zinnigs te zeggen heb, maargoed) Life doesn't get much better than this! |
|
it's aliiiiiiiiiiiive! |
|
Hoezo je bent toch weg? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Your username is invalid. Connect with your real username, in lowercase. If your mail address were foo@bar.com, your username would be foo. |
|
ouai trop drole votre forum je comprend rien (for kim) |
|
c'est difficile j'aime le corp de katharinaaaaaaaaaaaaaaaa lol! mais je ne dirais pas quoi le 1er qui la touche |
|
quote: LOL, trop drole tu dit?? Peut-être parceque tu ne comprends aucun mot de ce neerlandais (... seulement 'danku' ) et les gens ici ne parlent pas français... pas du tout! Bienvenue sur le forum |
|
quote: Aussi, trés bien venue, mais je crois que ton post dois etre dans une autre topic -ci ? Mais, meme les foreigners are very welcome merci |
|
merci de m'accueilir! oui c'est une amie belge qui m'a montrer ce forum! il a l'air bien mais je ne comprend pas vraiment :/ mais je vais me debrouiller (si je ne me fais pas banir ) kiss a katharina au passage |
|
Dit brengt nachtmerries! Ik probeer mijn kennis van het Frans te onderdrukken en ik kom het hier tegen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tu sais quoi? On peut commencer un topic en français!? |
|
ouiiiiiiii bonne idée! pour toi loool |
|
quote: Oui!!! trés bonne idee kim |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |